Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
162
Bugün siyah camım geldi.

3o5QB5.png
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Selamlar. Evet sabah bıraktım motoru , akşam alıyorum. Telefon edicekler işi bitirince. Yazarım tekrar foruma. 2-3 tane daha r25 vardi bende 09.20 de gittim :) benden önce gelenler olmuş helal valla
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
162
Debriyaj kapağımda çizik vardı. Şasi numarası denk gelirse aradan çıkmış olur :cherry:
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
23
Selamlar. Evet sabah bıraktım motoru , akşam alıyorum. Telefon edicekler işi bitirince. Yazarım tekrar foruma. 2-3 tane daha r25 vardi bende 09.20 de gittim :) benden önce gelenler olmuş helal valla

Bugün ben de arandım, randevu alındı fakat sadece yağ pompasında bi değişiklik olacağı söylendi, şanzımanla ilgili bir parça değişimi olmayacakmış, sizin de sadece yağ pompası mı değişti acaba?
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Beyler, motoru aldım yag pompası ve debriyaj taşı değişti. Motoru aldıktan sonra 15 20 km yol yaptım (6000 km de motor ) kavrama cok daha yumuşak ve sarsıntısız bu anlamda cok pozitif bir değişim hissettim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------[/SIZE

Beyler , tas , son harfimiz " S" özelden msj atmış arkadaşlar taş nedir diye. TAS olucak kelimemiz
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
54
Bende bugün servise uğradım şaseden baktılar ve kayıt açtılar 7-10 güne çağrılacağımı söylediler.Bu arada elindeki kağıttan (sıkıntılı parçalar işaretli ve açıklamalıydı tam içeriğini göremedim ) resimli olarak yağ pompası dişlisinden kaynaklandığını söyledi.
Plastik parça yüksek devir çevirdiğinde sıyrılıyormuş bu nedenle motor yağlanmadığı için arıza çıkartıyormuş.7000 8000 deviri fazla geçme dedi.Henüz servise uğramayan arkadaşların motoru fazla zorlamamasını tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
40
Beyler, motoru aldım yag pompası ve debriyaj taşı değişti. Motoru aldıktan sonra 15 20 km yol yaptım (6000 km de motor ) kavrama cok daha yumuşak ve sarsıntısız bu anlamda cok pozitif bir değişim hissettim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------[/SIZE

Beyler , tas , son harfimiz " S" özelden msj atmış arkadaşlar taş nedir diye. TAS olucak kelimemiz


Kardeş herhangi bir ücret ödedin mi acaba, yağ olsun yağ filtresi olsun ve hangi serviste yaptırdın.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Ersoy motor yamaha , her hangi bir ücret ödemedim tamamen garanti kapsamında değişti. Ben tüm bakımlarımı aynı yerde yaptırdım,servis kendi müşterilerine öncelik veriyor. Şirketin onlara gönderdigi sorunlu şasi no larla kendi kayıtlarındaki şasi no lari karşılaştırıp tutanları aradılar. Diğer servisler hala arama bile yapmadı sanırım. Bizim ekipte 7 tane motor var r25 ve mt 25 hepsi 2016 model sadece ben ersoy a götürmustum bakımlarım için ( yildiz yamaha dan almama rağmen onlara gitmedim ) diget arkadaşlar tuna anadolu vs. Onlar hala aranmadi.
 
Katılım
2 Mar 2016
Mesajlar
8
arkadaşlar ben de geri çağrıldım .aydın utkudan almıştım ama denizlideyim servise oraya götüreceğim bakalım sıkıntı olacak mı
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Bizi arayıp soran olmadı daha. Geri çağrılan arkadaşlar, hepinizde aynı işlem mi yapıldı? Maksat gideceğimiz zaman nelerin yapılıp yapılmayacağı konusunda hem fikir olalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizi arayıp soran olmadı daha. Geri çağrılan arkadaşlar, hepinizde aynı işlem mi yapıldı? Maksat gideceğimiz zaman nelerin yapılıp yapılmayacağı konusunda hem fikir olalım.

servise gidiyosunuz servis şasi numarasına bakıyo sonra evvet değişmesi gereken parça var diyo bilgilerini alıyo
parça gelince motoru getiriyosun değiştiriyolar parçayı
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
162
Motorun satın alındığı bayiyi aradım. 29 tane motor çıkmış onlarda ki kırklareli bayisi. Yani küçük bir yer için büyük bir rakam. Çoğu kişide çıkacaktır arkadaşlar. Hatta gittiğim servise daha yeni geldi bi tane r25. pompa yüzünden arızalanmış. Ama motorun tipine bakınca kullanıcı profili direk kendini belli ediyor.
 
Katılım
13 Şub 2016
Mesajlar
197
Mat griyi neden hiçbir yerde göremiyoruz? Şu zamana kadar ne bir bayide, ne sokakta, ne ikinci elini gördüm; sadece forumda birkaç resim vardı o kadar. Ülkemize gelmiyor mu?
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
238
kanıma girdiniz artık alıyorum bir tanede ben ağustosun ilk haftası kredi cekip hocam uzun bir süre bineceğim için krediyle alacam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst