1 kuruş ücret dahi talep edilmiyor ve edilmemeli de zaten. Yamaha değişmesi gereken parçaları set olarak her motor için servise gönderiyor ve tüm işçilik, parça vs garanti kapsamında olduğu için ücretsiz gerçekleşiyor.
Benim motorumda yağ pompası ve debriyaj tası değişimi yapıldı. Halbuki ne yağ pompası nede debriyajdan yana hiçbir sorunum yoktu. Ama yamaha bedavadan motorumun parçalarını yenilemek isteyince hayır demedim
Bazı arkadaşlar ücret vs verdiklerini yazmışlar facede gördüm. Msj atıp neden ücret verdiklerini sorunca bakım zamanı geldiği için kendi istekleriyle motora ekstradan bakım yaptırdıklarını (yeni yağ konması + yağ filtresi değişimi vs) ve bu yüzden bakım ücreti verdiklerini belirttiler.
Yani normalde garanti kapsamında değişecek parçalar ve işçiliği için ücret talebi yok. Ama uyanıklık yapıp: "eliniz değmişken şu bakımını da bedavaya aradan çıkarıverin gari" derseniz servis onu yemiyor, "bakımın malzeme ve işçilik ücretini ayrıca alırım canım benim" diyorlar...
Yani bu garanti kapsamındaki işlemler için ücret ödemeyeceksiniz, ücret talep eden bayii olursa da durumu yamaha türkiyeye acilen bildirin.