- Katılım
- 12 Ocak 2011
- Mesajlar
- 94
Bu olay 1000 bakımını yaptırdıktan sonra bende de oldu. Motor bir süre tekledi gaz verdim geç açtı. Sanırım bu olayda aldığım benzin de bunu tetikledi. Depoyu kirli benzinle doldurmuşuz dolayısıyla motor benzini düzgün yakamadı. Bakımdan 300 km sonra herşey yerli yerinde motor aynı seyrinde devam ediyor. 2000 km ye geldim şuan motorda herhangi bir problem yok.
Kullanıcılara tavsiyem bilmediğiniz bir istasyondan kesinlikle benzin almayın.
Ben şu yağ pompası değişiminden sonra farkettim bu durumu. Sebebini kendi kendime baya bi sordum.darbeden dolayi yollarda yürüyen tankları bile hesaba kattı Velhasıl uzun yıllar motorsiklet kullanmış ve Tamiri yapmış bir arkadasa gösterdim. Çıktık beraber turladık.yapmadı. Hüsnü kuruntum heralde diye düşündüm. Ama bugün yine yapınca kurunu olmadığını anladım. Hep aynı yerden alırım benzinimi üstelik. Du bakalım biraz daha devam ederse gidicem bi servise.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
Bu parça değişimi sonrası bana herhangi bi belge verilmedi. Servisten değişim yapıldığına dair belge alan oldu mu?