Merhabalar Arkadaşlar,
Uzun süredir R25 ile güzel güzel vakitler geçirdiğim için başka şeyler (7 yıldır çaldığım bağlamam bile) pek ilgilendirmiyordu

Motosikleti bildiğiniz üzere 0 KM almıştım. Aldığım zamanki aksesuarlar;
Prohel Colombia Mont - Kırmızı Beyaz (Sonuna kadar memnunum)
MT Revenge GP Replica Mavi Kask - İlk zamanlar sıkıydı, şuan kafaya cuk oturuyor ve hiç şikayetim yok.
Probiker eldiven - Bilek kısımları çekmeden dolayı (benim suçum) yırtıldı ama performansından memnunum.
Yamalube yağlama ve temizleme spreyi = Pek memnun kalmadım. Yağlama spreyi iyi olsa da bir türlü yapışamaması, giderken jant kenarlarına sıçratması ve ayaklık dibinden yoğun kirli şekilde yağ akıtması pek hoşuma gitmedi
Şuan Motul'ün ürünlerini kullanıyorum 1 kuruşunu bile hak ediyor, çok memnunum.
1000 bakımını Yamaha Kardeşler'e yaptırdım, ilgisinden tutunda motosikleti teslim aşamasına kadar yaptıkları her şeyden memnunum.
5000 bakımını da cumartesi günü yaptırdım, aynı şekilde
Bu arada 2000 KM civarındayken R25 ile bir İstanbul - Sinop / Sinop - İstanbul yolculuğum oldu. O anılar ise;
Evden çıkış. Giderken yanıma yağlama ve temizleme spreyi ile olur da lastik patlarsa diye lastik köpüğü almıştım. Haricen bir takım taklavat götürmedim
Kocaeli'deki Burger King köprüsü herkes bilir
Bu ara geçişlerde eklediğim fotoğraflar vardı lakin çok keyifli gittiğim için fotoğrafları atmadım PC'ye.
Yandex burada bana çok yardımcı olmuştu, hakkını yememek lazım
Araç'ta dinlemek ve benzin almak için durduğumda kaskım ikinci defa bu haldeydi. İntihar komandoları kaskımı hedef almıştı :queen:
Sinop / Samsun ve Kastamonu gibi yerlere gidenlerin uğradığı yegane petrol istasyonu
Ayancığa giden Çangal Dağı yolunu herkes bilir. R25 ve IRC'ler ile mükemmel virajlar aldığım doğrudur ve hiç salmadı, kaymadı, bırakmadı hakkını yememek lazım.
ve Ayancıktayım

Köyüme gelmenin keyfi ve meşhur öküz arabası :mrgreen:
Ayancığa gelipte karşıya Rusya'yı almamak olmaz şimdi

Memleketimin denizi "CAM" gibidir. Toz, kir, pislik, yosun vb. asla bulunmaz. Yüzen balıkları görebilir, onlara dokunabilir ve yüzerken gözlerinizi açtığınızda görebilirsiniz
İlk okula ve orta okula giderken her yıl gidip 2 ay kaldığım annemin köyüne de gitmemek olmaz şimdi

Manzarası efsanedir, fotoğrafta mesafe kısa gibi görünebilir
ve ve ve çocukluğumun geçtiği köy evi
Sinop'a gidipte merkeze uğramamak asla olmaz. 2 gün sonra yola çıktım tabi
Sinop yolundan bir kare
Bu da ikinci kare
Sinoplu olanlar ve Sinop'u bilenler bilir. Meşhur Aşıklar Parkı
Bir çaya bir sigaraya bir de sana yanarım (Resimli Anlatım) :queen:
Geleceğimi önceden bilip Kastamonu'da yaşayan Harun abim vardı. Geri dönüş yolunda beni karşıladı ve samimi sohbeti, keyifli motosiklet üzerine sohbetler geçirdik ve İstanbul'a geri dönüş başladı
Aslında bir çok fotoğraf daha var da yer ayıramadım
Ne kadar yaktı?
İstanbul - Sinop (Gidiş) 130 TL (Full depo iken yola çıktım, tekrar fullediğimde çıkan rakam) aslında bu rakam düşebilirdi lâkin İstanbul'dan Bolu Gerede'ye sallana sallana gittiğim, gerede'de saat 7'ye geldiği için çok geç kalacağımı anlayıp gazı fazla çektiğim için bu kadar yaktı
Sinop - İstanbul (Geri Dönüş) 105 TL (Full depo iken yola çıktım, tekrar fullediğimde çıkan rakam) erken saatte yola çıktığım ve ortalama 100 KM gittiğim için bu kadar az yaktı. 3.3 lt'ye kadar düşmüştü ibre
Velhasıl kelam aşkımız büyük, vesselam
