Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2015
Mesajlar
44
merhaba arkadaşlar bende bugün race blue r25 aldım 2.el 7400 km de bridgestone battlax çift hamurlu lastik var üzerinde koruma takozu var motosiklet gayet temiz 14 400 tl ye aldım. geçen sezon ninja 250 sl vardı sattım 600 lük racing motosiklet almaktı hedefim olmadı kredi falan neyse bu sezonuda motosikletsiz geçirmemek için r25 aldık hayırlısı :) yalnız çift silindir gidio alet hakikaten bugün 500 km kadar bir gezi yaptım çok keyifli ivmelenmesi falan lastikler de müthiş gerçekten öğlen sıcağında asfaltın erimesine rağmen salmadı hiç yolu daha detaylı gezilerden motosikletten fotoğraflar paylaşacağım bugünlük sadece r25 almak isteyen arkadaşlar için yazıyorum kesinlikle 250 cc klasmanında performans ve aerodinamik ve viraj olarak müthiş motosiklet.bu arada yakıt konusundada motosikleti çok ve çok agrasif kullanmama rağmen 4.8 lt yaktı 100 km de.yakıtı bence gayet normal bu performansa göre.

Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin. Ben o kadar gaz açık gitmeme rağmen 4,1 yakıyorum. Yeni aldığınız için birbirnize alışma süreciniz var. Bende 2.el aldım, aldığımda 3.4'tü :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

Yollara bağlı olarak bazı vidalar gevşemiş olabilir. Ustaya veya servise bakım anında göstermek lazım.
Kendinizde kontrol edebilirsiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------

Arkadaşlar bir sorum olacak; göstergede uzun zamandır yaptığım km bilgisi duruyordu birkaç gün önce anlık yakıt tüketim ekranına aldım ancak motor freninde bile 2,5lt altına inmiyor sanki en düşük değeri 2,5lt gibi. Eskiden 0,0lt gördüğümü iyi hatırlıyorum sorun ne olablir ? ::sos::

Boş viteste durmaya yakın 0 gösterir. Motor freni/kompresör'de değer 2,5lt gösterir. Kitapçığındada yazıyor, sorun değil yani :)
 
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar; yıllardır içimdeki bastırılmış motor sevdam, nedenini bilmeden bir kaç ay önce bastırılamaz hale geldi. İlk iş olarak ehliyete müracaat ettim ve A sınıfı ehliyete hak kazandım. Ayın 26 sında ehliyetim elimde olacak. 2. iş olarak ekipmanlarımı aldım. Kask,eldiven,mont,ve pantolon. Şimdi ise sıra motora geldi, Aklımda r25 vardı ama bu cbr250rr görücüye çıkınca ne yapacağıma karar veremedim.

Sizce r25 i almalımıyım yoksa biraz beklemelimiyim.
 
Katılım
23 Haz 2016
Mesajlar
18
Merhaba arkadaşlar; yıllardır içimdeki bastırılmış motor sevdam, nedenini bilmeden bir kaç ay önce bastırılamaz hale geldi. İlk iş olarak ehliyete müracaat ettim ve A sınıfı ehliyete hak kazandım. Ayın 26 sında ehliyetim elimde olacak. 2. iş olarak ekipmanlarımı aldım. Kask,eldiven,mont,ve pantolon. Şimdi ise sıra motora geldi, Aklımda r25 vardı ama bu cbr250rr görücüye çıkınca ne yapacağıma karar veremedim.

Sizce r25 i almalımıyım yoksa biraz beklemelimiyim.

Beklemeye tahammülün var mı :) ?
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar; yıllardır içimdeki bastırılmış motor sevdam, nedenini bilmeden bir kaç ay önce bastırılamaz hale geldi. İlk iş olarak ehliyete müracaat ettim ve A sınıfı ehliyete hak kazandım. Ayın 26 sında ehliyetim elimde olacak. 2. iş olarak ekipmanlarımı aldım. Kask,eldiven,mont,ve pantolon. Şimdi ise sıra motora geldi, Aklımda r25 vardı ama bu cbr250rr görücüye çıkınca ne yapacağıma karar veremedim.

Sizce r25 i almalımıyım yoksa biraz beklemelimiyim.

HONDA 250RR 2017 şubat 23-26 da fuara gelecek yani nerden baksan daha 6 ay var bende aynı senin durumundayım ama beklicem yapcak bişe yok sadece honda değil diğer markalardan da 250cc sınıfında yeni modeller gelecek. Ama aklımda hala r25 :wiinkk:
 
Katılım
26 May 2015
Mesajlar
44
Bence r25 alın, tabi ki sizin düşünceniz beklemek ama binip kullandıktan sonra iyi ki beklememişim diyebilceksiniz.
Ben kendi adıma beklemedim 2016 mayıs çıkışlı 2bin km.de kırmızı beyaz aldım.
Eve geldikten sonra iyi ki de beklememişim dedim :)
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
8
japonyada r25 ve r3(avrupa versiyonu) lerde abs li olarak alabiliyosun bence fuarda abs li r25 leri görme ihtimalimiz yüksek zaten 250rr piyasaya çıkacağı için yamahanın bu motor için bazı güncellemeler yapması lazım bence inşallah da yapar özellikle abs gelirse çok iyi olur.
 
Katılım
12 Ocak 2011
Mesajlar
94
HONDA 250RR 2017 şubat 23-26 da fuara gelecek yani nerden baksan daha 6 ay var bende aynı senin durumundayım ama beklicem yapcak bişe yok sadece honda değil diğer markalardan da 250cc sınıfında yeni modeller gelecek. Ama aklımda hala r25 :wiinkk:

250RR 2018 de gelecek diye birşey duymuştum. Ne kadar dogru bilemem.bi de 2017 de abs kanunu yürürlüğe giriyor diye biliyorum. Abs siz motor girmeyecek sanirim 250cc de...karar sizin...
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
8
ABS kanunu veya zorunluluğu diyorsunuzda ben öğrenci minibusleri servisleri için zorunluluk getirildiğini duydum ama motosikletler için öyle bir şey ne duydum nede okudum varmı okuduğunuz duyduğunuz kesin bir kaynak
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
2
iyi günler merhaba herkese foruma yeni katıldım, 1 hafta önce r25 siparişi verdim allahın izniyle 2 hafta içinde elimde olacak ama motosikletin lastik konusunda sıkıntıları varmı acaba bei bilgilendirebilecek biri varmıdır teşekkürler
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
iyi günler merhaba herkese foruma yeni katıldım, 1 hafta önce r25 siparişi verdim allahın izniyle 2 hafta içinde elimde olacak ama motosikletin lastik konusunda sıkıntıları varmı acaba bei bilgilendirebilecek biri varmıdır teşekkürler

Şimdiden hayırlı olsun diyelim o zaman. Lastik sıkıntısı derken üzerindeki lastik birçok kullanıcının aşina olduğu irc ler. Çok kötü bir lastik değil ancak pek iyi bir lastik de değil. Limitlerini bilerek dikkatli kullanırsan elbette irc lerlede kullanabilirsin. Ancak bütçen varsa mutlaka değiştirmeni öneririm.

Bence bütçenin elverdiği en iyi lastiği takmalısın. sonuçta motorun yerle temas eden ve asfalta tutunmasını sağlayan kısmı lastiklerin.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Arkadaşlar bu pazar günü istanbulda olan tüm R25 sahiplerini bu özel etkinliğe davet ediyoruz, R25 Türkiye facebook grubuna henüz üye olmamış arkadaşlar da gruba katılabilirler bir çok firma ile sadece grubumuza özel indirimler almak için çalışıyoruz, gruba katılın kaynaşın ne kadar büyük olursak o kadar kuvvetli oluruz :cat:

https://www.facebook.com/groups/YZFR25/


13613648_1086475354755709_622001827354201391_o.jpg
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
2
2 güne balıkesirden milky white r25imi teslim alacağım ancak plakasız istanbula gelmek bi sıkıntı yaratırmı bir bilgi verebilecek varmı
 
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
5
Çevirmede yakalanırsan Allah yardımcın olsun, balıkesirden çıkar plakayı hem sigortan da ucuza çıkar.

Ben Aydın'dan aldım, Bursa'ya gelirken, araba ile arkadaşım 1 km kadar önden gidip herhangi bir çevirme olduğunda beni aradı, ya durup bekledim ya da geçip gittim. Böylece geldik.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
54
10 000 bakımı için 290 tl ödedim.Değişenler yağ,yağ filtresi,hava filtresi,buji.Fiyat biraz fazla geldi sizde ne kadar tutmuştu ?
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
10 000 bakımı için 290 tl ödedim.Değişenler yağ,yağ filtresi,hava filtresi,buji.Fiyat biraz fazla geldi sizde ne kadar tutmuştu ?

yağ filtresi 35 desek + hava filtresi 45 + 2 buji 60 + 80 işcilik ( bizim motorlarda işcilik ücreti saatlik 80 tl ) + 2 litre yağ 70 tl fiyat normal :)
 
Katılım
8 Ağu 2016
Mesajlar
4
Bence r25 alın, tabi ki sizin düşünceniz beklemek ama binip kullandıktan sonra iyi ki beklememişim diyebilceksiniz.
Ben kendi adıma beklemedim 2016 mayıs çıkışlı 2bin km.de kırmızı beyaz aldım.
Eve geldikten sonra iyi ki de beklememişim dedim :)
kesinlikle katılıyorum bende 250RR bekliyorum fakat iyiki bunu almışım şuan. gerekirse satmaya çalışırım şubat ayına yaklaşınca.

Boş viteste durmaya yakın 0 gösterir. Motor freni/kompresör'de değer 2,5lt gösterir. Kitapçığındada yazıyor, sorun değil yani :)

tam tersi diye biliyorum. kompresördeyken 0 gösterir çünkü motor mekanizması tersten çalışıyor ve tekerden aldığı güçle pistonları çeviriyor. ama boş viteste güç üretmeye devam ediyor motor ve yakıt kullanıyor. arabamdaki yol bilgisayarında da dediğim gibi motorda kontrol etmedim :)

2 güne balıkesirden milky white r25imi teslim alacağım ancak plakasız istanbula gelmek bi sıkıntı yaratırmı bir bilgi verebilecek varmı

manisadan aldık kardeşimle izmite getirdik araba escortluğunda plakasız bişey olduğu yok. kask falan takılıyken polis dur da demedi. hatta ben plakayı çıkarttım 2 gün önce ama hala takmadım :) çantada sırtımda duruyor. Ona bişey diyebilirler işte tembelliğe tahammülleri yoktur muhtemelen :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst