bak ne güzel yazmışın honda için yamaha içinde böyle yazda millet alırken en azından millet aldığı motorun ne olduğunu bilsin
Honda yağ yakması dışında dediklerin yanlış... 2016 sı ble hala yağ yakıyor araştırarak yorum yap bilmiyosan olaya dahil olma( insanlar burdaki okuduklarına bakarak motor alıyorlar bilmeden yaptığınız yorumlar insanları yanlış yönlendiriyor (ondan sonra elinden çıkarmak için adam motoru BMW s1000 rr gibi gösteriyor bajaj RS cilerin bizim motor s1000rr benziyor demelerine dönüyor )
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
jopon r25 değil o bikerem Malezya

hiç bir çalışanıda japon değil mühendisleri dahil ( sadace fabrika müdürü japon Araştır)
italyada yapılanlar tamamen japon kadro ile yapılır sadece tasarımı italyandır Malezyalılar İtalyan tasarımının aynısını yapmışlardır
Rs 200 alma sebebim Şehir içinde çok iyi olduğu için aldım
r25 daha önce almıştım zaten bunu yazdımda

Alacak olursam Honda alırım Abs olsa honda almıştım zaten