Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
bundan sonra lastik harıç yapılabilecek pek bişey kalmadı :thumleft: akrapovic egzoz , ngk iridium bujiler ile yeni zincirimizde geldi
[url=http://hizliresim.com/l1ZJ2k][url]http://i.hizliresim.com/l1ZJ2k.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/PMD8k8][url]http://i.hizliresim.com/PMD8k8.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/MJDNv2][url]http://i.hizliresim.com/MJDNv2.jpg[/url][/url]
bol aksesuarlu ve ful gırtlak diyenlere gelsin :cherry: :bestmt:

Hocam iridyum Bujiden sonra performans ve yakıt nasıl değişime uğradı?
Birde artık bir çok sitede r25 performans hava filtresi diye bir şey çıktı çok sık görür oldum. BMC diye bir markaya ait. Bunu Alıp da taktıran varmı bilgilendirsin bizide:)
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
bundan sonra lastik harıç yapılabilecek pek bişey kalmadı :thumleft: akrapovic egzoz , ngk iridium bujiler ile yeni zincirimizde geldi
[url=http://hizliresim.com/l1ZJ2k][url]http://i.hizliresim.com/l1ZJ2k.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/PMD8k8][url]http://i.hizliresim.com/PMD8k8.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/MJDNv2][url]http://i.hizliresim.com/MJDNv2.jpg[/url][/url]
bol aksesuarlu ve ful gırtlak diyenlere gelsin :cherry: :bestmt:
senin motorun jant stickerlarını beğeniyorum
nazar değebilir her an :)

biz alsak takamayızda kolaymı takılıyor bunlar pahalıda bişey
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
Hocam iridyum Bujiden sonra performans ve yakıt nasıl değişime uğradı?
Birde artık bir çok sitede r25 performans hava filtresi diye bir şey çıktı çok sık görür oldum. BMC diye bir markaya ait. Bunu Alıp da taktıran varmı bilgilendirsin bizide:)

daha takılmadı bilmiyom nolcak bekliyoz bakam :D BMC performans hava filtresi taa geçen sene temmuz ayından beri var bnm motorda takmamdaki nedenim performans dayil hiç degişim yapmıyorum temizleyip yağlayıp geri takıyorum :thumleft:. ama simdi egzozla beraber olunca güzel ses verecek die umuyorum genelde egzoz takanlara performans hava filtresi de alın diyorlar .

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

senin motorun jant stickerlarını beğeniyorum
nazar değebilir her an :)

biz alsak takamayızda kolaymı takılıyor bunlar pahalıda bişey

Maşallah de maşallah de :cherry:
zor zor eli yatkın biri olcak ben sahsen hayatta yapamazdım bi abi yaptı saolsn .
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Arkadaşlar son 2 bin km den beri beni rahatsız eden bir durum var motorda. Bilmiyorum belki sıfır halinden beri böyleydi belki de, dikkat edemedim ama son zamanlarda çok rahatsız etmeye başladı. Acaba sizde de motor çalışırken vitesi boşa alıp debriyajı bırakınca motor bloğundan takır tukur sesler geliyor mu?
Debriyajı sıkınca motordan normal gelmesi gereken sesler geliyor fakat debriyajı bırakınca vites boşta beklerken böyle sesler geliyor. Acaba subab ayarı veya debriyaj ile alakalı bir sıkıntı olabilir mi? Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
5 Haz 2016
Mesajlar
16
Arkadaş dün mat gri motorum gelmiş. Hemen sigortasını yaptırdım Axa dan 924 e ama biraz çok geldi bana. Sanırım sigorta şirketleri hala indirim yapma niyetinde değil.

2 sene önce aracıma kaskoyu 825 e yaptırmıştım. Bu baya koydu
 
Katılım
8 May 2016
Mesajlar
50
Niye kimse bişi demiyor bu geri çağrılma konusuyla ilgili?
Türkiye, "Yamaha Avrupa"ya bağlıymış, Avrupa'da henüz bir çağrılma yok, Avrupadaki R25'ler çağrılırsa, Yamaha Türkiye de çağıracakmış motorları... Son durum bu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------

Facebook'dan Berk Çıra isimli kişiden alıntıdır, son durum bu...

 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
5
arkadaşlar MİCHELİN PİLOT POWER taksam arka 160 ön 120 yorar mı motoru,gayet güzel de olur mu?
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Arkadaşlar son 2 bin km den beri beni rahatsız eden bir durum var motorda. Bilmiyorum belki sıfır halinden beri böyleydi belki de, dikkat edemedim ama son zamanlarda çok rahatsız etmeye başladı. Acaba sizde de motor çalışırken vitesi boşa alıp debriyajı bırakınca motor bloğundan takır tukur sesler geliyor mu?
Debriyajı sıkınca motordan normal gelmesi gereken sesler geliyor fakat debriyajı bırakınca vites boşta beklerken böyle sesler geliyor. Acaba subab ayarı veya debriyaj ile alakalı bir sıkıntı olabilir mi? Yardımlarınızı bekliyorum.

Tek bende mi bu problem var yahu?
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
54
Türkiye, "Yamaha Avrupa"ya bağlıymış, Avrupa'da henüz bir çağrılma yok, Avrupadaki R25'ler çağrılırsa, Yamaha Türkiye de çağıracakmış motorları... Son durum bu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------

Facebook'dan Berk Çıra isimli kişiden alıntıdır, son durum bu...

[url]http://i.hizliresim.com/B2aVQL.jpg[/url]


Bağlıdan kasıt üretim yeri anlamında mı ? Çünkü bizim motorların üzerinde endonezya yazıyor? Ve forumda paylaşılan ingilizce cevirili site vardı şase noları yazıyordu.Benim motorda bu serinin içinde görünüyor.
 
Katılım
8 May 2016
Mesajlar
50
Bağlıdan kasıt üretim yeri anlamında mı ? Çünkü bizim motorların üzerinde endonezya yazıyor? Ve forumda paylaşılan ingilizce cevirili site vardı şase noları yazıyordu.Benim motorda bu serinin içinde görünüyor.

"Bağlıdan kasıt" bence, "biz talimatları ordan alırız, onlar bize bildirirse bu durumu, biz de motorları geri çağırırız" şeklinde...
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
20
merhaba arkadaşlar geçen sene 88,5 lira olan sigorta bu sene 366 liraya çıktı. daha uygun fiyat alan var mı?
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Türkiye, "Yamaha Avrupa"ya bağlıymış, Avrupa'da henüz bir çağrılma yok, Avrupadaki R25'ler çağrılırsa, Yamaha Türkiye de çağıracakmış motorları... Son durum bu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------

Facebook'dan Berk Çıra isimli kişiden alıntıdır, son durum bu...

[url]http://i.hizliresim.com/B2aVQL.jpg[/url]

Şimdi güzel demişsinde, bildiğim kadarıyla şöylede bir durum var; avrupa da R25 veya MT25 yok, 300 cc modelleri satılıyor ve 300 cc'de belirtilen problemlerin olup olmadığı belli değil, o yüzden avrupa nasıl geri çağırım yapacak, ilginç bir konu...
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
http://www.motosiklet.com/HaberDetay/yamaha-endonezya-dan-r25-ve-mt25-modelleri-geri-cagirma-3060

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

Burda konu ile ilgili detaylı bir yazı var.
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
Şimdi güzel demişsinde, bildiğim kadarıyla şöylede bir durum var; avrupa da R25 veya MT25 yok, 300 cc modelleri satılıyor ve 300 cc'de belirtilen problemlerin olup olmadığı belli değil, o yüzden avrupa nasıl geri çağırım yapacak, ilginç bir konu...

CC farkı haricinde farklı bi yerleri yok motorların.
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
207
Sonunda r25 mi aldım 100 km yol yaptım çok keyifli mükemmel bir motor
L3v3X1.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

r909aM.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst