Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
68
rabi güle güle kullan kimsenin dediğine aldırmayın r25 çok güzel alet. 36 beygir bu boru degil. kazasız belasız
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
çok teşekkür ederim arkadaşlar @Mitoqondri kuzenim sigortacı ona yaptırcam benim vaktim yok işyerinde dolayı teşekkür ederim öğrendiğim iyi oldu :)

Rabi şimdiden hayırlı olsun tekerin düz bassın. Ruhsat işin 1 günlük ama faturayı beklersin belki. Sen naime sordunmu faturası ne zaman gelicek diye? Faturan gelmişse hayırlı olsun yarin akşama marşa basar yollara düşersin ki ilk sürüşü beraber yapmak isterim.
 
Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
Rabi şimdiden hayırlı olsun tekerin düz bassın. Ruhsat işin 1 günlük ama faturayı beklersin belki. Sen naime sordunmu faturası ne zaman gelicek diye? Faturan gelmişse hayırlı olsun yarin akşama marşa basar yollara düşersin ki ilk sürüşü beraber yapmak isterim.

valla ilk sürüşü beraber yapcaksak biraz beklemem gerek kuzenim yurt dışından gelsin diye fatura gelmiş yarın sabah kescek sanırım ben izin günümde ayarlıcam senle dolaşmayı olmadı iskenderun bile yapılabilir bakalım bende cok ısterım senle dolasmayı haberleşiriz :)
@aksel111 çok teşekkür ederim allah herkese nasip etsin :)
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
106
dostum hyowung gibi değil pozisyon. Dedigin gibi cbr 250r gibi. Bende saten cbr250 vardi 2012. Onu satıp aldim. Sele yuksekligide cbr ile ayni 78 cm. Ama uzerindeyken verdigi hissiyat cok daha Sportif cok daha iyi.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
42
Arkadaşlar uzun bekleyişim sona erdi ve bugün bende kavuştum sevdiceğime. Makineyi teslim aldım , sizlere de bir ilk izlenim yazarım heyecanı ile çıktım yola. Ancaaaaak! :pr:

Motoru teslim alıp eve gidene kadar 12 km boyunca yağış ha indi ha inecek , trafik adım adım , sağdan kaçan soldan uçan, debriyaj kavrama noktasına alışamama gerginliği, teker acaba yola ne kadar tutunuyor kaygısı , motosiklete kavuşmanın heyecanı ile (aynaları bile unutmuşum , yarı yolda ayarladım :sunny: ) hiçbirşey anlamadan park ettim. Akşam 11 de kafayı kırıp tam takım giyindim , yeniden sokağa atayım dedim kendimi yerlere baktım vazgeçtim. Malesef önümüzdeki 6-7 gün Bursa'da bol bol yağış gözüküyor.Hasret bitti ama yarım kaldık :pale:

Tüm bunların dışında sesini ilk duyduğunuzda bunun bildiğimiz 250cc lerden olmadığını hissedeceksiniz. Trafikte tüm bakışlar üzerinizde buna da alışın inceden. Motosikletin devirlenme isteği kayda değer . Malesef 7K 'nın üzerini zorlayamıyoruz rodaj yüzünden ama hissediyorsunuz o da can atıyor enginlere koşmak için :queen:

Ezcümle herkese hayırlı olsun , Allah kazadan , beladan , nazardan saklasın, tekerimiz düz bassın arkadaşlar. Bol bol sevelim , uzun yıllar seyahat edelim inşallah.

 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
106
Hayırlı geceler arkadaslar. Motoruna yeni kavusanlara hayirli ugurlu olsun. Parayi denklestirip alip almamak arasinda kalanlarda dqha fazla dusunmeyip alıp rodaj yapmaya baslasinlar diyorum :)
Kalite konusuna deginmek istiyorum. Fuar da ktm rc200 inceledim ve gercekten hayal kirikligiydi benim icin. Kalite olarak r25 bence rc den daha iyi. cbr250r a gore kiyaslarsakta belki ayni denebilir. Hatta r25 bazı noktalarda daha iyi. Bugün elciklerede tekrar dikkat ettim. Elestiri vardi burda. Ben bir problem goremedim. Hafif yumuşak bir malzemeden yapılma.
Siyah rengini de bugun canlı olarak inceledim. Ben siyah taraftarı değilim ama siyah sevenler yada düşünenler alırsa kesinlikle pişman olmaz. Siyahida ayri bir güzel duruyor.

Shift light ile ilgili paylasilmayan bir bilgi paylasayim bir de:
Üç kademeli ayar yapılıyor
önce hangi devir de yanicagi ayarlaniyor. Min. 7.000 devir/dak max. 14.000 dev/dak.
7.000-12.000 arası 500 devir ,12.000-14.000 devir arasinda ise her 200 devir de bir ayar yapilabiliyor. ardından hangi devirde isigin sonucegi ayarlaniyor
sonra ışık sürekli mi yansin yoksa yanip sonerek mi uyarsin (saniye de 4 kez) onu seciyor sunuz
en son da parlaklık ayarı var. Sanirim 6 kademe idi.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Bugün geliyomuş bayiye motorum perşembe yada cuma vurucam kırbacı :queen:

İstanbuldan alanlar sigorta parası ne kadar ödediler yazabilirler mi bi zahmet?
 
Katılım
16 Şub 2015
Mesajlar
29
Arkadaşlar uzun bekleyişim sona erdi ve bugün bende kavuştum sevdiceğime. Makineyi teslim aldım , sizlere de bir ilk izlenim yazarım heyecanı ile çıktım yola. Ancaaaaak! :pr:

Motoru teslim alıp eve gidene kadar 12 km boyunca yağış ha indi ha inecek , trafik adım adım , sağdan kaçan soldan uçan, debriyaj kavrama noktasına alışamama gerginliği, teker acaba yola ne kadar tutunuyor kaygısı , motosiklete kavuşmanın heyecanı ile (aynaları bile unutmuşum , yarı yolda ayarladım :sunny: ) hiçbirşey anlamadan park ettim. Akşam 11 de kafayı kırıp tam takım giyindim , yeniden sokağa atayım dedim kendimi yerlere baktım vazgeçtim. Malesef önümüzdeki 6-7 gün Bursa'da bol bol yağış gözüküyor.Hasret bitti ama yarım kaldık :pale:

Tüm bunların dışında sesini ilk duyduğunuzda bunun bildiğimiz 250cc lerden olmadığını hissedeceksiniz. Trafikte tüm bakışlar üzerinizde buna da alışın inceden. Motosikletin devirlenme isteği kayda değer . Malesef 7K 'nın üzerini zorlayamıyoruz rodaj yüzünden ama hissediyorsunuz o da can atıyor enginlere koşmak için :queen:

Ezcümle herkese hayırlı olsun , Allah kazadan , beladan , nazardan saklasın, tekerimiz düz bassın arkadaşlar. Bol bol sevelim , uzun yıllar seyahat edelim inşallah.

[url]http://i.hizliresim.com/Lp8zRo.jpg[/url]

Hocam sigortaya ne kadar odedin bide hayirli olsun bursada bizde sizleri yolda gormek icin can atiyoruz su para denklestirmeye calisanlar olarak kazasiz belasiz keyifli surusleriniz olur hep ins
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Alan Arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun. Hepimiz biliyoruz ki r25 diğer 250 lerden daha güçlü bir alet. Yollarda çekemeyenler olacak. Unutmayın onlara hiç bir şey ispat etmek zorunda değilsiniz. Bırakın kendi başlarını yesinler !!!!
 
Katılım
3 Mar 2010
Mesajlar
29
Fuarı kaçırdığım için merakla beklediğim motoru geçen hafta bayide gördüm. Mavi-beyaz renginden 3 adet vardi. Hepsi satılmış haftaya gelecek 2.partiden 1 tane siyah kaldı istersen verelim dedi. Siyahını görmediğim için bir şey diyemedim. Yalnız kalmaya bilir garanti edemem dedi. Dün itibari ile siyah renkler gelmiş baktım. Süper Dedim ne kadar? 14500 bekle birazdan geleceğim satma dedim. Sonunda ani bir kararla aldım. Gayet güzel bir makine hep cross kullandım yabancı gelir mi dedim ama hiç zorluk yaşamadım gayet rahat ve güzel bir makine. Kullanan bütün arkadaşlara hayırlı olsun tekerimiz düz bassın.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Bende almaya karar verdim, yalnız para denkleştirme işi zormuş biraz eksiğim kaldı, yarına kadar halledicem inş. Dün motosikleti inceleme fırsatı buldum, malzeme kalitesi denildiği kadar kötü değildi, daha iyi olabilir miydi evet olabilirdi. Lastikler görüntü olarak iyi ve yumuşaktı, açıkçası hemen değiştirmeyi düşünmüyorum. Zam olayı olmasaydı kesinlikle değiştirmeyi düşünürdüm. Netice itibariyle alınabilecek bir motosiklet Alan arkadaşlarımız Rodaj olayına dikkat etsin Bir arkadaşımızın dediği gibi kimseye bir şey ispatlamak zorunda değilsiniz. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Hayırlı geceler arkadaslar. Motoruna yeni kavusanlara hayirli ugurlu olsun. Parayi denklestirip alip almamak arasinda kalanlarda dqha fazla dusunmeyip alıp rodaj yapmaya baslasinlar diyorum :)
Kalite konusuna deginmek istiyorum. Fuar da ktm rc200 inceledim ve gercekten hayal kirikligiydi benim icin. Kalite olarak r25 bence rc den daha iyi. cbr250r a gore kiyaslarsakta belki ayni denebilir. Hatta r25 bazı noktalarda daha iyi. Bugün elciklerede tekrar dikkat ettim. Elestiri vardi burda. Ben bir problem goremedim. Hafif yumuşak bir malzemeden yapılma.
Siyah rengini de bugun canlı olarak inceledim. Ben siyah taraftarı değilim ama siyah sevenler yada düşünenler alırsa kesinlikle pişman olmaz. Siyahida ayri bir güzel duruyor.

Shift light ile ilgili paylasilmayan bir bilgi paylasayim bir de:
Üç kademeli ayar yapılıyor
önce hangi devir de yanicagi ayarlaniyor. Min. 7.000 devir/dak max. 14.000 dev/dak.
7.000-12.000 arası 500 devir ,12.000-14.000 devir arasinda ise her 200 devir de bir ayar yapilabiliyor. ardından hangi devirde isigin sonucegi ayarlaniyor
sonra ışık sürekli mi yansin yoksa yanip sonerek mi uyarsin (saniye de 4 kez) onu seciyor sunuz
en son da parlaklık ayarı var. Sanirim 6 kademe idi.

Allah kaza bela vermesin kardeşim. Sen bize cbr 250 ile arasindaki farklari ayrintili bir şekilde yazarmısın. Her ikisininde sahibi olarak alacaklara çok yardımcı olacağını düşünüyorum. Sana zahmet olacak ama her yönüyle yazarsan seviniriz. Oturuş, sürüş, frenler, virajlar, alt devirlerdeki tork, malzeme ve işçilik kalitesi, artçılı sürüş vs vs. Sende mutlaka başka başlıklar ekleyerek yazarsın. Merakla bekleyenler var emin olabilirsin:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

Fuarı kaçırdığım için merakla beklediğim motoru geçen hafta bayide gördüm. Mavi-beyaz renginden 3 adet vardi. Hepsi satılmış haftaya gelecek 2.partiden 1 tane siyah kaldı istersen verelim dedi. Siyahını görmediğim için bir şey diyemedim. Yalnız kalmaya bilir garanti edemem dedi. Dün itibari ile siyah renkler gelmiş baktım. Süper Dedim ne kadar? 14500 bekle birazdan geleceğim satma dedim. Sonunda ani bir kararla aldım. Gayet güzel bir makine hep cross kullandım yabancı gelir mi dedim ama hiç zorluk yaşamadım gayet rahat ve güzel bir makine. Kullanan bütün arkadaşlara hayırlı olsun tekerimiz düz bassın.

Hayirli olsun kardeşim tekerin düz bassın.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
10
Alan herkese hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

Aksesuarlar hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar?
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Alan herkese hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

Aksesuarlar hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar?

1 ay sonra gelecekmiş tankpad ve takozlar
 
Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
Arkadaşlar uzun bekleyişim sona erdi ve bugün bende kavuştum sevdiceğime. Makineyi teslim aldım , sizlere de bir ilk izlenim yazarım heyecanı ile çıktım yola. Ancaaaaak! :pr:

Motoru teslim alıp eve gidene kadar 12 km boyunca yağış ha indi ha inecek , trafik adım adım , sağdan kaçan soldan uçan, debriyaj kavrama noktasına alışamama gerginliği, teker acaba yola ne kadar tutunuyor kaygısı , motosiklete kavuşmanın heyecanı ile (aynaları bile unutmuşum , yarı yolda ayarladım :sunny: ) hiçbirşey anlamadan park ettim. Akşam 11 de kafayı kırıp tam takım giyindim , yeniden sokağa atayım dedim kendimi yerlere baktım vazgeçtim. Malesef önümüzdeki 6-7 gün Bursa'da bol bol yağış gözüküyor.Hasret bitti ama yarım kaldık :pale:

Tüm bunların dışında sesini ilk duyduğunuzda bunun bildiğimiz 250cc lerden olmadığını hissedeceksiniz. Trafikte tüm bakışlar üzerinizde buna da alışın inceden. Motosikletin devirlenme isteği kayda değer . Malesef 7K 'nın üzerini zorlayamıyoruz rodaj yüzünden ama hissediyorsunuz o da can atıyor enginlere koşmak için :queen:

Ezcümle herkese hayırlı olsun , Allah kazadan , beladan , nazardan saklasın, tekerimiz düz bassın arkadaşlar. Bol bol sevelim , uzun yıllar seyahat edelim inşallah.

[url]http://i.hizliresim.com/Lp8zRo.jpg[/url]

yemin ederim hangi üniversiteyi kazandığımı okurken bu kadar heycanlanmadım uzun yazmıssın bide uzulme işareti gördüm anlatımında tam kaza yapmış gibi allah korusun :)
alan bütün arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun tekeriniz düz bassın :)
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
5
selam arkadaşlar yeni üyeyim ybr toppiği pek aktif deyil sanırım belki arnızda kullann vardır ybr125 esd modeli çekiş gücü nasıldır özellikle rampada 2 kişi çeker mi maxsimum kaç kg çekebilir yokuş yerlerde daha önce hondacbf 150 kullandım satmak zorunda kaldım şimdi bi ybr ye takıldım 125lik
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
selam arkadaşlar yeni üyeyim ybr toppiği pek aktif deyil sanırım belki arnızda kullann vardır ybr125 esd modeli çekiş gücü nasıldır özellikle rampada 2 kişi çeker mi maxsimum kaç kg çekebilir yokuş yerlerde daha önce hondacbf 150 kullandım satmak zorunda kaldım şimdi bi ybr ye takıldım 125lik

4 tane cbf150 eskittim diyebilirim. Ybr esd de kullandim. Ybr den cbf performansını beklemezsen al derim. Cbfnin alt devirlerinde tork çok daha fazla. 2 kişi bindiğinde ybr cbf ye göre ağır kalır. Bide cbfnin selesi baya geniş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst