çok teşekkür ederim arkadaşlar @Mitoqondri kuzenim sigortacı ona yaptırcam benim vaktim yok işyerinde dolayı teşekkür ederim öğrendiğim iyi oldu![]()
Rabi şimdiden hayırlı olsun tekerin düz bassın. Ruhsat işin 1 günlük ama faturayı beklersin belki. Sen naime sordunmu faturası ne zaman gelicek diye? Faturan gelmişse hayırlı olsun yarin akşama marşa basar yollara düşersin ki ilk sürüşü beraber yapmak isterim.

Arkadaşlar uzun bekleyişim sona erdi ve bugün bende kavuştum sevdiceğime. Makineyi teslim aldım , sizlere de bir ilk izlenim yazarım heyecanı ile çıktım yola. Ancaaaaak!r:
Motoru teslim alıp eve gidene kadar 12 km boyunca yağış ha indi ha inecek , trafik adım adım , sağdan kaçan soldan uçan, debriyaj kavrama noktasına alışamama gerginliği, teker acaba yola ne kadar tutunuyor kaygısı , motosiklete kavuşmanın heyecanı ile (aynaları bile unutmuşum , yarı yolda ayarladım :sunny: ) hiçbirşey anlamadan park ettim. Akşam 11 de kafayı kırıp tam takım giyindim , yeniden sokağa atayım dedim kendimi yerlere baktım vazgeçtim. Malesef önümüzdeki 6-7 gün Bursa'da bol bol yağış gözüküyor.Hasret bitti ama yarım kaldıkale:
Tüm bunların dışında sesini ilk duyduğunuzda bunun bildiğimiz 250cc lerden olmadığını hissedeceksiniz. Trafikte tüm bakışlar üzerinizde buna da alışın inceden. Motosikletin devirlenme isteği kayda değer . Malesef 7K 'nın üzerini zorlayamıyoruz rodaj yüzünden ama hissediyorsunuz o da can atıyor enginlere koşmak için :queen:
Ezcümle herkese hayırlı olsun , Allah kazadan , beladan , nazardan saklasın, tekerimiz düz bassın arkadaşlar. Bol bol sevelim , uzun yıllar seyahat edelim inşallah.
[url]http://i.hizliresim.com/Lp8zRo.jpg[/url]
Hayırlı geceler arkadaslar. Motoruna yeni kavusanlara hayirli ugurlu olsun. Parayi denklestirip alip almamak arasinda kalanlarda dqha fazla dusunmeyip alıp rodaj yapmaya baslasinlar diyorum
Kalite konusuna deginmek istiyorum. Fuar da ktm rc200 inceledim ve gercekten hayal kirikligiydi benim icin. Kalite olarak r25 bence rc den daha iyi. cbr250r a gore kiyaslarsakta belki ayni denebilir. Hatta r25 bazı noktalarda daha iyi. Bugün elciklerede tekrar dikkat ettim. Elestiri vardi burda. Ben bir problem goremedim. Hafif yumuşak bir malzemeden yapılma.
Siyah rengini de bugun canlı olarak inceledim. Ben siyah taraftarı değilim ama siyah sevenler yada düşünenler alırsa kesinlikle pişman olmaz. Siyahida ayri bir güzel duruyor.
Shift light ile ilgili paylasilmayan bir bilgi paylasayim bir de:
Üç kademeli ayar yapılıyor
önce hangi devir de yanicagi ayarlaniyor. Min. 7.000 devir/dak max. 14.000 dev/dak.
7.000-12.000 arası 500 devir ,12.000-14.000 devir arasinda ise her 200 devir de bir ayar yapilabiliyor. ardından hangi devirde isigin sonucegi ayarlaniyor
sonra ışık sürekli mi yansin yoksa yanip sonerek mi uyarsin (saniye de 4 kez) onu seciyor sunuz
en son da parlaklık ayarı var. Sanirim 6 kademe idi.
Fuarı kaçırdığım için merakla beklediğim motoru geçen hafta bayide gördüm. Mavi-beyaz renginden 3 adet vardi. Hepsi satılmış haftaya gelecek 2.partiden 1 tane siyah kaldı istersen verelim dedi. Siyahını görmediğim için bir şey diyemedim. Yalnız kalmaya bilir garanti edemem dedi. Dün itibari ile siyah renkler gelmiş baktım. Süper Dedim ne kadar? 14500 bekle birazdan geleceğim satma dedim. Sonunda ani bir kararla aldım. Gayet güzel bir makine hep cross kullandım yabancı gelir mi dedim ama hiç zorluk yaşamadım gayet rahat ve güzel bir makine. Kullanan bütün arkadaşlara hayırlı olsun tekerimiz düz bassın.
Alan herkese hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------
Aksesuarlar hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar?
Arkadaşlar uzun bekleyişim sona erdi ve bugün bende kavuştum sevdiceğime. Makineyi teslim aldım , sizlere de bir ilk izlenim yazarım heyecanı ile çıktım yola. Ancaaaaak!r:
Motoru teslim alıp eve gidene kadar 12 km boyunca yağış ha indi ha inecek , trafik adım adım , sağdan kaçan soldan uçan, debriyaj kavrama noktasına alışamama gerginliği, teker acaba yola ne kadar tutunuyor kaygısı , motosiklete kavuşmanın heyecanı ile (aynaları bile unutmuşum , yarı yolda ayarladım :sunny: ) hiçbirşey anlamadan park ettim. Akşam 11 de kafayı kırıp tam takım giyindim , yeniden sokağa atayım dedim kendimi yerlere baktım vazgeçtim. Malesef önümüzdeki 6-7 gün Bursa'da bol bol yağış gözüküyor.Hasret bitti ama yarım kaldıkale:
Tüm bunların dışında sesini ilk duyduğunuzda bunun bildiğimiz 250cc lerden olmadığını hissedeceksiniz. Trafikte tüm bakışlar üzerinizde buna da alışın inceden. Motosikletin devirlenme isteği kayda değer . Malesef 7K 'nın üzerini zorlayamıyoruz rodaj yüzünden ama hissediyorsunuz o da can atıyor enginlere koşmak için :queen:
Ezcümle herkese hayırlı olsun , Allah kazadan , beladan , nazardan saklasın, tekerimiz düz bassın arkadaşlar. Bol bol sevelim , uzun yıllar seyahat edelim inşallah.
[url]http://i.hizliresim.com/Lp8zRo.jpg[/url]
selam arkadaşlar yeni üyeyim ybr toppiği pek aktif deyil sanırım belki arnızda kullann vardır ybr125 esd modeli çekiş gücü nasıldır özellikle rampada 2 kişi çeker mi maxsimum kaç kg çekebilir yokuş yerlerde daha önce hondacbf 150 kullandım satmak zorunda kaldım şimdi bi ybr ye takıldım 125lik
1 ay sonra gelecekmiş tankpad ve takozlar