- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 236
Bugün bol bol kullanıp ta olumlu yada olumsuz yorum yapacak kimse yok mu?
Bugün artçılı eşimle birlikte yaklaşık 100 km gezdik bizim ekiple. Fotolarıda ekliycem. Eşimin rahatı beklediğimden iyiydi. Koca seleli bir enduro değil sonuçta. Bu beni çok sevindirdi çünkü hanım da benim gibi gezmeyi seviyor. Eğer rahatsız olduğunu söyleseydi emin olun r25 in ömrü benim icin fazla olmazdı
Bu arada rabi yarın geliyosa seninki haberleşelim gelip göreyim canlı...
Son düzenleme:





