Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Bugün bol bol kullanıp ta olumlu yada olumsuz yorum yapacak kimse yok mu?

Bugün artçılı eşimle birlikte yaklaşık 100 km gezdik bizim ekiple. Fotolarıda ekliycem. Eşimin rahatı beklediğimden iyiydi. Koca seleli bir enduro değil sonuçta. Bu beni çok sevindirdi çünkü hanım da benim gibi gezmeyi seviyor. Eğer rahatsız olduğunu söyleseydi emin olun r25 in ömrü benim icin fazla olmazdı:) şu an 380 km lerdeyim. Emin olun her geçen km alt devirlerdeki güç tork artıyor. Rodajınızı sabırla yapın sağlıklı bir motora sahip olacaksınız. Yakıt tüketiminde de hafif bir düşme gördüm.
Bu arada rabi yarın geliyosa seninki haberleşelim gelip göreyim canlı...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
86
arkadaşlar motorun oturuş pozisyonu nasıl rahat mı, hyosung gt250r kadar yorucu değildir eminim, ama cbr 250 ye yakın mı?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Sen de haklısın. Ama özel kaplamalı pistonu 2 sn içinde cizecek ise bu makine at çöpe gitsin.
Hem zaten ben bunu yazarken daha önceki 0 otomobillerimde uyguladigim sistemi yazdım. Ve sonrasında benim araçları kullananların ortak söyledikleri söz at sahibine göre kişniyor olmuştur. Bu benim seçimin. Bu riski alıp almamak ise sizlerin seçimi.

Hangi otomobil 14.000 d/dk çevirebiliyor???...saneye sahibinden.com'da R25 ilanı...rodaj itinayla yapılmıştır (14.000 devir çevirerek):mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------

http://i.hizliresim.com/07Wbz9.jpg
http://i.hizliresim.com/4LWYz4.jpg
http://i.hizliresim.com/Jp8dDo.jpg
http://i.hizliresim.com/OR8JDQ.jpg
http://i.hizliresim.com/zmOQM6.jpg
http://i.hizliresim.com/GvWbD6.jpg
http://i.hizliresim.com/yPJ2qy.jpg
http://i.hizliresim.com/6ZpYa7.jpg
http://i.hizliresim.com/WV8Wq2.jpg

Bayii ye siyah ı gelmiş .Eğer istersen 1 tanesi boşta hemen alabilirsin diyor.Ben mavi istedim ilk başta ama canlı görünce siyah olanada ısındım. hiç fena görünmüyor. Dün den beri alsam mı diye düşünüyorum. Sizce nasıl görünüyor? Mavi de ısrar edeyim mi ?

Siyahın asaleti bi başka yahu....çok sexy...:cyclopsan
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Arkadaşlar bol bol resim ve yorum bekliyoruz, biz alacaklara yardımcı olunuz ama :)
 
Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
Bugün artçılı eşimle birlikte yaklaşık 100 km gezdik bizim ekiple. Fotolarıda ekliycem. Eşimin rahatı beklediğimden iyiydi. Koca seleli bir enduro değil sonuçta. Bu beni çok sevindirdi çünkü hanım da benim gibi gezmeyi seviyor. Eğer rahatsız olduğunu söyleseydi emin olun r25 in ömrü benim icin fazla olmazdı:) şu an 380 km lerdeyim. Emin olun her geçen km alt devirlerdeki güç tork artıyor. Rodajınızı sabırla yapın sağlıklı bir motora sahip olacaksınız. Yakıt tüketiminde de hafif bir düşme gördüm.
Bu arada rabi yarın geliyosa seninki haberleşelim gelip göreyim canlı...

ozan hocam ben sana küstüm :( o kadar gelceğini bekledim görüyüm diye motoru bide senle tanışalım sende benim motoru bekliyosun gelmek için benim motorum daha güzel ohh :salut:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Sen de haklısın. Ama özel kaplamalı pistonu 2 sn içinde cizecek ise bu makine at çöpe gitsin.
Hem zaten ben bunu yazarken daha önceki 0 otomobillerimde uyguladigim sistemi yazdım. Ve sonrasında benim araçları kullananların ortak söyledikleri söz at sahibine göre kişniyor olmuştur. Bu benim seçimin. Bu riski alıp almamak ise sizlerin seçimi.

Tamam da yaptığın şeyin hiçbir faydası yok. Zararı olur mu olmaz mı belirsiz (bana göre olacaktır) ama faydasının olmadığı kesin. Sebebi de şu, eğer normalin anormal altında, motora zarar verecek devirlerde kullanılmıyorsa, araçlarda motorun iyi açılması diye bir şey yoktur. Her motor zamanla açılır, bunu çabuklaştırmaya kalkarsanız motorun ömrü kısalır. Burada iki parçanın birbirine sürtmesinden bahsediyoruz, mekanik bir olay ve hızlı yapılırsa motora zarar verebilir. Forum motorunu sıkıştırp kıran adamların açtığı başlıklarla dolu. Tamam R25'nin motoru kırılmayacaktır ama doğru bir işlem değildir.
 
Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
arkadaşlar az önce @ozzzzz80(ozan) arkadaşımız yanıma geldi motoru canlı canlı sonunda gördüm almak isteyen arkadaşlar görünce almak istemiycekler direk alacaklar ayrıca motora çin malı gibi diyen arkadaşın kalite anlayışını sorgularım en ince detayına kadar inceledim motordan kalite akıyor :) keşke 4 lü sinyal de koysalarmış dahada güzel olurmuş ama böylede enfes allah kaza bela vermesin cümlemize
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Rabi Hatay bayilerine motosikletler gelmiş haberini aldım, ozzzun resimlerini çektiysen koyar mısın, bende akşama doğru bakabilirim ancak. Duruma göre beğenirsem Bayiye nakit teklif edicem belki indirim alabilirim :) Bu arada bayilerin kar marjı ne kadar arkadaşlar? %5-6 civarı deniliyor doğru mudur?
 
Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
Rabi Hatay bayilerine motosikletler gelmiş haberini aldım, ozzzun resimlerini çektiysen koyar mısın, bende akşama doğru bakabilirim ancak. Duruma göre beğenirsem Bayiye nakit teklif edicem belki indirim alabilirim :) Bu arada bayilerin kar marjı ne kadar arkadaşlar? %5-6 civarı deniliyor doğru mudur?

güner abi foto çekmedimde çok kısa video çektim ama kablom yok yükleyemem şuanda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

geldiler :pl: rrrrrrrr




 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Geldiyse gözünüz aydın olsun beyler. Ben de 3:30 gibi uğrarım şahinoğluna. Merek ettim iyice siyahları:)
 
Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
rica ederim güner abi :)
yakından görmekte fayda var ozan git bencede :)
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
165
Motosikleti
cf dual 230/honda crf 300
yalnız benim sormak istediğim bir soru var. şimdi bazı bayilerde hala mavi renkte motosiklet var, ben mavi renktekiler 2014 model ve lansman için getirilenler diye biliyorum. yani fiyatı 13.500 tl iken getirilenler. gel gör ki sahibindende bu durumdaki motosikletlerin fiyatı 14.500. şimdi sorum şu, yanılıyor muyum acaba? belki yanlış biliyorumdur belki mavi renkte 2015 modeller de gelmiştir ve fiyatları olması gerektiği gibi 14.500dür.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Bugün bende gördüm siyahı gerçekten çok iyi, Yamaha gerçekten iyi iş çıkarmış. Alan arkadaşlara Hayırlı olsun:) Rabi sen ne yaptın teslim aldın mı???

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

yalnız benim sormak istediğim bir soru var. şimdi bazı bayilerde hala mavi renkte motosiklet var, ben mavi renktekiler 2014 model ve lansman için getirilenler diye biliyorum. yani fiyatı 13.500 tl iken getirilenler. gel gör ki sahibindende bu durumdaki motosikletlerin fiyatı 14.500. şimdi sorum şu, yanılıyor muyum acaba? belki yanlış biliyorumdur belki mavi renkte 2015 modeller de gelmiştir ve fiyatları olması gerektiği gibi 14.500dür.

Hocam bununla ilgili Yamaha ya şikayet bildiren arkadaşlar oldu, 2. partide kesinlikle mavi yok, bazı uyanık bayiler yeni fiyatla satmaya çalışıyor, Yamaha ya durumu sizde bildirin. Hatta Yamaha bu lansman motorlarının faturalarını bayilerden istedi. Yamahanın bu tutumu hoşuma gitti umarım artık müşteriyi koruyacak şekilde adım atarlar.
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
370
Tekirdağ çarşıda ki siyah yakışıklının sahibi kimse hayırlı olsun nazarım değmez inşallah :)
 
Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
gözlerimde aşk sarhoşluğu motoruma kavuştum sonunda allah herkese nasip etsin :) ruhsat plaka ortalama kaç gün sürer ?
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
Allah kaza bela vermesin güle güle kullan siyahı ayrı güzel
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Kendin yaparsan 2 saate halledersin.. Trafiğe faturayla baş vurup, ruhsat çıkartıyosun.. Ertesi günde plakanı bastırıyosun.. 15 tl falandı.. Aynı gün içinde de halledebilirsin diye düşünüyorum sabahtan gidersen..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

Bu arada eklemeyi unuttum.. Allah kaza bela vermesin.. Maşallah.. Tekerin düz bassın.. :)
 
Katılım
2 Eki 2014
Mesajlar
90
Kendin yaparsan 2 saate halledersin.. Trafiğe faturayla baş vurup, ruhsat çıkartıyosun.. Ertesi günde plakanı bastırıyosun.. 15 tl falandı.. Aynı gün içinde de halledebilirsin diye düşünüyorum sabahtan gidersen..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

Bu arada eklemeyi unuttum.. Allah kaza bela vermesin.. Maşallah.. Tekerin düz bassın.. :)

çok teşekkür ederim arkadaşlar @Mitoqondri kuzenim sigortacı ona yaptırcam benim vaktim yok işyerinde dolayı teşekkür ederim öğrendiğim iyi oldu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst