Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
398
yillar sonra bakaruk o zamanlar genctik filan deriz :p mesajim bulunsun
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Kapora veren arkadaslar 2015 olarak mi alacaksiniz bilginiz var mi?

Asagidaki videoda R25 Ninja250 karlilastirmasi yapilmis. Video Japonca ama ozetle tercume ediyim....

"13.500 e yimisim Ninjasini. Yarin kapora virecem. Irc lastikle gelmiyeydi iyiydi..." diyor Japon hemserim :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Kapora veren arkadaslar 2015 olarak mi alacaksiniz bilginiz var mi?

Asagidaki videoda R25 Ninja250 karlilastirmasi yapilmis. Video Japonca ama ozetle tercume ediyim....

"13.500 e yimisim Ninjasini. Yarin kapora virecem. Irc lastikle gelmiyeydi iyiydi..." diyor Japon hemserim :queen:


Daytona motora adimi siraya yazdirdim. Gelenler yamaha turkiyeye gore 2014 olacakmis. İlk partiden sonrasi 15 model olacakmis. Diye bilgiler aldik.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Kapora veren arkadaslar 2015 olarak mi alacaksiniz bilginiz var mi?

Asagidaki videoda R25 Ninja250 karlilastirmasi yapilmis. Video Japonca ama ozetle tercume ediyim....

"13.500 e yimisim Ninjasini. Yarin kapora virecem. Irc lastikle gelmiyeydi iyiydi..." diyor Japon hemserim :queen:
videonun linki cikmamis mesajimda.



Daytona motora adimi siraya yazdirdim. Gelenler yamaha turkiyeye gore 2014 olacakmis. İlk partiden sonrasi 15 model olacakmis. Diye bilgiler aldik.

Tesekkur ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
125
Yamaha Baydara a kapora yatırdık. Bayiye gitmeye gerek yok. Telefon, internet ile halloluyor. Tabi hala ön sipariş alıyorlarsa. İlk gün daat 3'de arkadaş 4ncü kişiydi kaporayı yatıran. 2 kişi siyah, 2 kişi de mavi istemiş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

14000 devir, bu motorun esprisi bu. Benim cbr 500r 12000 devir çeviriyor, sırf bu yüzden kıskanıyorum arkadaşı :)

İlk gün derken hangi gün oluyo hocam? Ben cumartesi günü öğlen 1 buçuk gibi mavi renk için kapora verdim. sanırım o iki maviden birisi benim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------

Daytona motora adimi siraya yazdirdim. Gelenler yamaha turkiyeye gore 2014 olacakmis. İlk partiden sonrasi 15 model olacakmis. Diye bilgiler aldik.

Bana Baydarda ilk partiden alıcağım söylendi ama tarih olarak mart sonu dedi ve 2015 model olacakmış(kapora alındı kağıdına da 2015 yzf-r25 yazdı). Her yerde çelişkili açıklamalar var, ya bayiler bihaber ya da bi çakallık var bu işte bayi bazında veya yamaha tr bazında.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
bakalım bu hafta sonu 2 adet gelecekmiş 1 i satılmış 1 inin sahibi yok daha nasip kısmet artık satılmadan yetişirsem bi yakından incelemek istiyorum. Yalnız ilk modeller 2014 daha sonraki parti 2015 model olacakmış. Yalnız deli gibi talep varmış 15 dk durduk 5 kişi aradı :) bir arkadaşta gönderebilir misiniz gibisinden pazarlık yapıyordu :) gelecek olan motor renkleri de belli değilmiş bu arada. Bakalım nasip kısmet artık :)
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Selam,
Biraz önce bayi ile konuştum. 13500 TL ilk iki motorun fiyatıymış. Motorun daha sonraki fiyatı 14500 TL olacakmış. Her ay teslimat yapacaklarmış ve bunun için müşteri listesi oluşturmaya başlamışlar.
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
83
Selam ve saygılar arkadaşlar. 2012 cbr 250r sahibi olarak diyorum ki her ne kadar cbr 0-100 avantajını korusada ben motorumu şimdiden satılığa çıkardım. Varsın olsun biraz daha fazla yaksin ama ben razıyım hedef yzf r250. Ben yamaha kalitesini her zaman hondadan bir tık önde buluyorum kişisel olarak. Bence bu motor 250cc içinde gelecek zamanda piyasaya yön veren motor olacaktır
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
125 in fiyatına bakın 12800 olmuş bile buda uçacak sizin sayenizde.
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
30
http://www.altinelbiseliadam.com/altinli-gece-2-sezon-7-bolum04-02-2015-fuat-abi-devrim-abi-ve-r25/
Çarşamba günü tanıtım videosu çıkıyor bakalım barkın beğenmiş mi?
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
R25 icin sıraya yazıldık bakalım.ilk parti 2 renk gelecekmiş öncelikle siyah olmadı mavi beyaz.bu parti 2014 model sonrası gelen 2015 modelleri aşağı yukarı fiyatı 14500-15000 araliginda olmasi muhtemelmis.
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Peki lansman fiyatı diye dağa taşa 13.500 TL yazıp, almak isteyenlere "ama o fiyat iki tane motor için, onlar da satıldı, sonraki parti muhtemelen 14.500 TL olacak" demek nedir? Tamam 1000 TL çok büyük bir fark olmayabilir ama bu tutum insanları salak yerine koymak değil midir?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
R25 icin sıraya yazıldık bakalım.ilk parti 2 renk gelecekmiş öncelikle siyah olmadı mavi beyaz.bu parti 2014 model sonrası gelen 2015 modelleri aşağı yukarı fiyatı 14500-15000 araliginda olmasi muhtemelmis.

Kulaklarınız hiç çınlıyomu diye sordunuz mu?

1.5 senedir Honda dan içeri ne zaman girsek ağızlarına bi zam dolamışalar. zam gelicek, yok 2 ay sonra şukadar olacak, yok 2014 ler şöyle olacak...

biz sizi direk salak yerine koyuyoruz demedikleri kalıyor bi.

İradesi olmayan insanlarız ya, hangi fiyatı dayasalar alıcaz nasıl olsa ya, amma lakin öyle olmayabilirde:)

R25 parça fiyatlarında da şenlik var anlaşılan
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
ben şahsen daha araştırmıyorum etmiyorum sormuyorum, nereye ismimi yazdırsam bir cayma durumu var, ilk önce 13500 den alırsınız diyenler şimdi alamicaksınız diyorlar, resmen dalga geçmek bu ! gidicem fuarda bağırcam çağırcam verirlerse alırım 13500 den yoksa traş.
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
Motoru almak için parasını ödedim bakalım:) esasında cbr250r ilk çıktığında 8800 lük fiyatıyla vay be demiştim fiyatı sürekli arttı ve 13500 e geldi bende pulsar mı inazuma mı diye düşünürken R25 ortaya çıktı açıkcası devirli motor sevdiğim için ve yamaha ya güvendiğim için kredileri çekip motoru aldım bekleyiş başladı....

Bu arada devire göre yanıp sönen ikaz ışığınınnasıl ayarlandığınıda paylaşayım küçük ama güzel bir detay, şöyleki
ikaz ışığı pulsarda da var ama deviri, yanma fasılası ve parlaklık ayarı tam japon işi olmuş:)

https://www.youtube.com/watch?v=6aRV4yAdwkA

 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
26
Hangi bayiden aldınız acaba. Birde ilk parti geliş tarihi ile alakalı bir bilginiz varmı? Saygılar.
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
zam gelebilmesi riskini göze alarak tekirdağdan aldım sonuçta 2015 model siyah olsun dedim, zaten bu motorun fiyatı yurtdışında cbr dan daha pahalı.

lansmana katılanların yorumları çok olumlu, cuma günü yarın yani bayilere sevkiyat başlıyormuş büyük ihtimalle önümüzdeki haftasonu lansman için gelen ilk serinin üstüne bineriz.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
1
Allah nasip ederse bende almayı düşünüyorum ama fiyat sabit kalırsa yok zam yaparlarsa bunu Türk motosiklet severlere ve müşterisine saygısızlık olarak kabul edecem bedavaya da verseler almam bi malın fiyatı bellidir Kardeşim sezon başı belirlersin öyle kalır sanki bulunmaz Hint kumaşı avrupada böyle kafa yapabiliyomu bu arkadaşlar müşterisiyle japon kaliteli derler yaptıkları hesabın kalitesizliğine bak yok şimdi aldın aldın bi daha babayı alırsın bi de para verecem sıraya girecem iki ay bekleyecem parayı ben vermiyomuyum arkadaş sanki bedava veriyo çok guveniyosan malına çekersin fiyatını kafadan demekki güvenemiyosun demekki beklemek lazım demekki bi görmek lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst