Yahu rengine, büyüsüne kapılıp paraları akıtmayın. Ön siparişti, bilmem neydi milleti gazlayıp duruyorlar. Hamburgta r3' ü görme fırsatım oldu, elledik dokunduk. Yukarıda Allah var ilk motoru olacakları şekliyle etkiler aşık eder, eder de.. 13.500 ilk fiyatıymış sonra 14 olacakmış 15 olacakmış diye almış başını gidiyor. 250 lik başlangıç motoru için düşünenlere şaşıyorum. lastikler değişecek, ekipman alınacak liste uzayıp gideyecek... Eğer elinizde hazır para varsa ve hepsini buraya akıtacaksanız tavsiyem acele etmeyin. ninja 250sl bana daha mantıklı geliyor bu aşamada. Bi gelsin satışa sunulsun, ona göre davranın. Aceleye hiç gerek yok.
Zam geleceği kesin gibi. Benim aldığım bayiideki yetkili kişi bana lansmandan sonra fiyatın 14.750 TL civarında olmasını bekliyoruz demişti.Siyah olanı almak istiyorum, ama ilk partide yokmuş maalesef, 2. partide zam gelmez ve Allah kısmet ederse almak istiyorum. ilk partiden alacak arkadaşlardan görüş bekliyoruz.
@c4gin;
R25'i almadan önce CBF 150 kullanıyordum. CBF'den inince R25 beni fazlasıyla tatmin edecektir diye düşünüyorum. R25 ikinci motorum olacak yani ama ilk motorumdakinden daha heyecanlıyım.
Bir de daha tecrübem yok demişsin ama açıkçası daha önce hiç tecrüben yoksa eğer ben şahsen 250 cc'yi başlangıç motoru olarak çok da uygun görmüyorum. Kaldı ki bahsettiğimiz motor 35 beygirlik güç üretebilen çift silindirli bir racing motor. Yani 250 CC sınıfının en fenası...
@c4gin;
R25'i almadan önce CBF 150 kullanıyordum. CBF'den inince R25 beni fazlasıyla tatmin edecektir diye düşünüyorum. R25 ikinci motorum olacak yani ama ilk motorumdakinden daha heyecanlıyım.
Bir de daha tecrübem yok demişsin ama açıkçası daha önce hiç tecrüben yoksa eğer ben şahsen 250 cc'yi başlangıç motoru olarak çok da uygun görmüyorum. Kaldı ki bahsettiğimiz motor 35 beygirlik güç üretebilen çift silindirli bir racing motor. Yani 250 CC sınıfının en fenası...
@c4gin
Vallaha maşallahın varmış hocam.öyle bir fizikle motorun kalıbına, ağırlığına falan hakim olman çok da zor olmaz aslında haklısın ama gaz ayarına ve o güce alışana kadar mümkün olduğunca motoru kontrolün altında tutup dikkatli ve sakin kullanmanı tavsiye ederim.
Bir de ciddi ciddi R25'in grenajlarını söküp koruma demiri taktırmayı düşünüyor musun gerçekten?? Bunun yerine sadece koruma takozu taktırmayı niye düşünmüyorsun?