Fuardan sonra 100% zam gelecek dostlar. Saka yapmiyorum, kicimdan uydurmuyorum. Bu mesaji hatirlayin. Alacaksaniz alin 1 ay icinde. Sonra sacmalayacak fiyat.
Gezicilerin deyimiyle "teyitli bilgi"
Alanların sonraki muhabbeti de çok yakıyor bu diyerekten fıtı fıtı dolaşacaklar. Ya da benim gibi ayda bir iki çıkacak tam çıkacak.
Sırf bu açgözlülükleri nedeniyle geçen sene cbr250 almadım. Değeri satış fiyatı kadar etmeyen motoru sen 8000 den 13000'e çıkar sonra da alıcı bekle, kusura bakmayın fakat bu alenen bizleri aptal yerine koymaktan başka bir şey değildi. Şu an aynısını yamaha yapıyor, madem 15000'e satacaksın (ki bence etmez) ne dalga geçer gibi 13500 rakamını telaffuz ediyorsunuz. Neymiş lansman fiyatıymış. ::cekic:: Gösterip vermeyenlerden bunlar da. Evet motor çok güzel,evet güçlü,cezb edici fakat ben ve benim gibiler baba parası yemiyoruz o parayı kazanmak için sabah 6da işe gidip akşam 11'de dönüyoruz. Bu yüzden arkadaşlar 500 tl dahi zam yaparlarsa ALMAYCAĞIM değeri ile ederi bir olana para veririm. R25 defterini kapatıp %80 ihtimalle NS200 alacağım en azından değeri ve ederi bir. Para olmadığından değil bu ince hesaplar, çakallıklar bana göre değil bakarsın fuarda gaza gelip ilerisi için şimdiden bir de BMW R Nine T de iyi gidebilir. ::gazla::
Haklısın hocam:cat:
Bu motorla 14 bin devir civvv civvv dolanmak isteyenler 100km/6 Lt yakıtı göze alsınlar.
mesela ER-6F i Versys 650 yi düşünün motor 6-7 binde verdiği çekişi torku R25 ten kat kat üstün olduğundan, 650cc motorla seri ivmelenmeli tatlı sürüşlerde bu 250cc motordan az yakar, hızlı gider.
Bu motor
:farao: Yüksek fiyat
:farao: Fazla yakıt
:farao: Yamahanın servis kalitesi
:farao: yüksek grenaj fiyatları
:farao: Bayilerin ilgisiz tok satıcı halleri ve sanki marifetmiş gibi yüssüz yüssüz zam gelicek demeleri
:cat: tasarım ve devirli motor ilgi çekici
:cat: kalkışta değil ama açık yolda 250cc için hızlı
Heyecanlı bir şekilde gözünün karartanlar için bişey diyemem de biraz daha olgun, motor görmüş insanlar için - leri + larından daha fazla
Motoru tartmaya kalksanız bariz elde kalıyor şuan![]()
Yakıt verisi henüz bilinmiyor ki yani eğer 10bin devir üstü gidilirse tabi yakar ama 7bin de 100 ile veya 6 kusur devirlerde 90 ile gidilirse ben çok yakacağını sanmıyorum kaldıki yarım litre fazladan yaksa ne olur.
servis kaliteside bütün markalarda olduğu gibi servisine göre değişir önemli olan iyi ustayı bulmak.
Grenajlar belli değil..
Zam gelicek demeleri normal zira 13500 den satılanlar 2014 model eğerki 2015 alınmak isteniyorsa bir miktar fazla olması normal aynı durum pulsar içinde oldu 2014 modeller 7300 lirayken 2015 modeller 8000 denildi. Dolayısıyla 2015 alınmak isteniyorsa bir miktar fazla olabilir kaldıki 13500 den almak isteyenler bayileri arasınlar illaki elinde motor olan bayii vardır.
https://www.youtube.com/watch?v=jGKrCIX4GaY
https://www.youtube.com/watch?v=jGKrCIX4GaY
Burdaki hugger çok hoş bişeye benziyor ne zaman gelir acaba yada yapanlar olur diye merak ediyorum.
hangi motoru alalım kardeş ? aradık bayileri zam zaten yapıldı kabul et ama 1000 lira ama 1500 lira, kapora vermeye bayi aradık herkesin tuzu kuru. lansman fiyatından satış mı var ki alalım. Fuarda da satış olmayacak kesin bir fiyattan, senden kapora alıyorlar ama 13500 14000 demiyorlar zam geleceğini zaten herkes biliyor. dalga geçiyorlar başka bişi değil.
Yakıt verisi henüz bilinmiyor ki yani eğer 10bin devir üstü gidilirse tabi yakar ama 7bin de 100 ile veya 6 kusur devirlerde 90 ile gidilirse ben çok yakacağını sanmıyorum kaldıki yarım litre fazladan yaksa ne olur.
servis kaliteside bütün markalarda olduğu gibi servisine göre değişir önemli olan iyi ustayı bulmak.
Grenajlar belli değil..
Zam gelicek demeleri normal zira 13500 den satılanlar 2014 model eğerki 2015 alınmak isteniyorsa bir miktar fazla olması normal aynı durum pulsar içinde oldu 2014 modeller 7300 lirayken 2015 modeller 8000 denildi. Dolayısıyla 2015 alınmak isteniyorsa bir miktar fazla olabilir kaldıki 13500 den almak isteyenler bayileri arasınlar illaki elinde motor olan bayii vardır.
https://www.youtube.com/watch?v=jGKrCIX4GaY
https://www.youtube.com/watch?v=jGKrCIX4GaY
Burdaki hugger çok hoş bişeye benziyor ne zaman gelir acaba yada yapanlar olur diye merak ediyorum.