Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
1
sipariş ile ilgili bilgisi olan var mı ,nasıl sipariş verebiliriz. fiyat geçici olarak 13.500 diye açıklandı.
 
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
34
r25

hocam ben sadece mavi ve siyah gelicek diye biliyorum ama ilerde ne olur kimse bilemez :D
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Sipariş içşn bayiyi arayıp 1000 tl kapora veriyorsunuz. 20 Marta gün veriyorlar. Tabi şimdilik.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
74
Arkadaşlar merhaba, bu hafta kısmetse ön sipariş vereceğim. Mart 20 teslim diyor Baydar. 50 gün var... Mart da kalmazsa nisan teslimine de sarkabilir diyor.

Acaba Siyah renk mi Mavi renk mi tercih etmeliyim ? Aslında en güzeli kırmızıydı ama. Sanırım siyah renk ülkemizde daha popüler. satarken daha kolay sattırırsa siyah renk alanır mı ?
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
Arkadaşlar bu motor piyasayı belli sallayacak benim şuan almam mümkün değil yoğun talepten ötürü zam gelir mi?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arkadaşlar bu motor piyasayı belli sallayacak benim şuan almam mümkün değil yoğun talepten ötürü zam gelir mi?

bu piyasada g.tü kalkanın g.tü fena iniyor sonra.

Yamaha 14.500 yaparsa hondanın 1000 lira fiyat kırıp 12.500 e oyuna girmeyeceği elindeki stokları eritmiceğini nerden biliyoruz?

Honda daha az yakıyor, servisi daha iyi, parça fiyatları daha uygun, yeni cbr250 de çok yakışıklı:cat:
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
Bugün yamaha bayisibe koşan bir grup gördüm motosiklet.net tayfasımı acep dedim :)
 
Katılım
23 Ağu 2012
Mesajlar
177
arkadaşlar şu kapora olayında bir gerçeklik varmı varsa bende sabah dayanayım yamaha bayii' sine :D
 
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
190
bu piyasada g.tü kalkanın g.tü fena iniyor sonra.

Yamaha 14.500 yaparsa hondanın 1000 lira fiyat kırıp 12.500 e oyuna girmeyeceği elindeki stokları eritmiceğini nerden biliyoruz?

Honda daha az yakıyor, servisi daha iyi, parça fiyatları daha uygun, yeni cbr250 de çok yakışıklı:cat:
Valla hocam R25 in tipi daha güzel bence.Çok karizma bir motosiklet...
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Satilacak olan ilk parti 2014 model olcak yani 10 ay sonra motorunuz 2 senelik olacak :) acele etmeyin kirmizi rengi bikac ay sonra gelecek zam yapilsa da cok aman aman bir motor degil ninja 300 den hafif kalir ninja 250 den kuvvetli kaliyor ama torka bakinca cbr250 daha torklu iste. Bende alabilirim kismet bakalim.
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
Sayfada yerimizi alalım..."Buralar eskiden tarlaydı" deriz...R25 ::plus1::
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Satilacak olan ilk parti 2014 model olcak yani 10 ay sonra motorunuz 2 senelik olacak :) acele etmeyin kirmizi rengi bikac ay sonra gelecek zam yapilsa da cok aman aman bir motor degil ninja 300 den hafif kalir ninja 250 den kuvvetli kaliyor ama torka bakinca cbr250 daha torklu iste. Bende alabilirim kismet bakalim.

14.000 devire çıkınca bişeyciğin kalmaz, ağzın kulaklarına varır:p

2014 değil de IRC asıl sıkıntı burda.

2015 ler pirelli pilot steet le gelirse sonraki parti almak iyi olabilir
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Yamaha Baydara a kapora yatırdık. Bayiye gitmeye gerek yok. Telefon, internet ile halloluyor. Tabi hala ön sipariş alıyorlarsa. İlk gün daat 3'de arkadaş 4ncü kişiydi kaporayı yatıran. 2 kişi siyah, 2 kişi de mavi istemiş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

14000 devir, bu motorun esprisi bu. Benim cbr 500r 12000 devir çeviriyor, sırf bu yüzden kıskanıyorum arkadaşı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst