Kapora veren arkadaslar 2015 olarak mi alacaksiniz bilginiz var mi?
Asagidaki videoda R25 Ninja250 karlilastirmasi yapilmis. Video Japonca ama ozetle tercume ediyim....
"13.500 e yimisim Ninjasini. Yarin kapora virecem. Irc lastikle gelmiyeydi iyiydi..." diyor Japon hemserim :queen:
videonun linki cikmamis mesajimda.Kapora veren arkadaslar 2015 olarak mi alacaksiniz bilginiz var mi?
Asagidaki videoda R25 Ninja250 karlilastirmasi yapilmis. Video Japonca ama ozetle tercume ediyim....
"13.500 e yimisim Ninjasini. Yarin kapora virecem. Irc lastikle gelmiyeydi iyiydi..." diyor Japon hemserim :queen:
Daytona motora adimi siraya yazdirdim. Gelenler yamaha turkiyeye gore 2014 olacakmis. İlk partiden sonrasi 15 model olacakmis. Diye bilgiler aldik.
Yamaha Baydara a kapora yatırdık. Bayiye gitmeye gerek yok. Telefon, internet ile halloluyor. Tabi hala ön sipariş alıyorlarsa. İlk gün daat 3'de arkadaş 4ncü kişiydi kaporayı yatıran. 2 kişi siyah, 2 kişi de mavi istemiş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------
14000 devir, bu motorun esprisi bu. Benim cbr 500r 12000 devir çeviriyor, sırf bu yüzden kıskanıyorum arkadaşı![]()
Daytona motora adimi siraya yazdirdim. Gelenler yamaha turkiyeye gore 2014 olacakmis. İlk partiden sonrasi 15 model olacakmis. Diye bilgiler aldik.
R25 icin sıraya yazıldık bakalım.ilk parti 2 renk gelecekmiş öncelikle siyah olmadı mavi beyaz.bu parti 2014 model sonrası gelen 2015 modelleri aşağı yukarı fiyatı 14500-15000 araliginda olmasi muhtemelmis.