- Katılım
- 25 May 2012
- Mesajlar
- 96
İsntabulda oturuyorum ve bugun sırınevlerdekı aydın motora gıdıp odemıyı yaptım beyaz sarı jantlı olanı ıcın zaten bır tekte onun kaldıgını soyledıCarsamba motoru alıcam bol bol foto eklerım
)
Bende Oradan aldım mat gri rengini, aykut ilemi konuştun?

