Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2012
Mesajlar
96
İsntabulda oturuyorum ve bugun sırınevlerdekı aydın motora gıdıp odemıyı yaptım beyaz sarı jantlı olanı ıcın zaten bır tekte onun kaldıgını soyledı :) Carsamba motoru alıcam bol bol foto eklerım :))

Bende Oradan aldım mat gri rengini, aykut ilemi konuştun?
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
137
Merhaba arkadaslar bende bu ay ıcınde aranıza motorumla katılmak ıstıyorum. Aklımda 2012 model sıyah renk almak var. Motor ıcın nerelere bakmamı onerırsınız. 2011 ve altı modeller hakkında ne düşünüyorsunuz. Temizini bulursan kaçırma diyeceksiniz :) ama temizinden kirlisinden anlayacağımı sanmıyorum.

Unutmadan ilk motorum olacak. :)
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
İsntabulda oturuyorum ve bugun sırınevlerdekı aydın motora gıdıp odemıyı yaptım beyaz sarı jantlı olanı ıcın zaten bır tekte onun kaldıgını soyledı :) Carsamba motoru alıcam bol bol foto eklerım :))

Bende Oradan aldım mat gri rengini, aykut ilemi konuştun?


dostum valla adını bılmıyorum uzun saclı bı abımızdı :)

---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:31 ----------

Merhaba arkadaslar bende bu ay ıcınde aranıza motorumla katılmak ıstıyorum. Aklımda 2012 model sıyah renk almak var. Motor ıcın nerelere bakmamı onerırsınız. 2011 ve altı modeller hakkında ne düşünüyorsunuz. Temizini bulursan kaçırma diyeceksiniz :) ama temizinden kirlisinden anlayacağımı sanmıyorum.

Unutmadan ilk motorum olacak. :)

Nerde oturdugunu soylersen yardımcı olabılırz :)
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
96
Beyler Yzf-R125 - Cbr125 - Cbr250 likler olarak bir gezi düzenleyelim diyorum. Nasıl olur?
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
Ve sonunda yzf ye kavustum :))

img0468aa.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
boya koruması derken ? ciladan mı bahsediyoruz ?
hangi marka kullanıyorsunuz sorabilir miyim ?
brooklynnn ismi suan aklımda yok ama en kısa zamanda yazcam hem cila hem koruma alman malı pempemsi bisey ama gecici süre yok ediyo bidaha iyice kirlenip yıkadında gene başa dönüyo :pr:. bu ilanlardan motor parçası olanlardanda almısdım gene boya koruma onlarda aynı. ama cizik giderici bi işe yaramıyo onu boşa almayın cila koruma daha iyi
:cat:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Arkadaşlar boya pasta cila gibi ürünler arıyosanız meguiars öneririm kesinlikle
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
tuense allah tekerini düz basdırsın kardeşim çok dogru bi renk seçimi yapdın. Yakından gördünde sen de fazlasıyla bu kararından emin olmusun dur :))
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
ya arkadaşlar karadenizde yagmur hafta sonuda devam edecemiş:pale: pazar gezisi iptal oldu:pr: herzaman insanlar iaraya gelemiyo tamda toplanmısdık 7 8 motor arkadaşlarla ama nasip artık:thumright
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
tuense allah tekerini düz basdırsın kardeşim çok dogru bi renk seçimi yapdın. Yakından gördünde sen de fazlasıyla bu kararından emin olmusun dur :))

cok saol kardesım amın :) Evet boyle dıkkatlıce baktıgımda bende dogru secımı yaptıgımı dusundum :)

---------- Post added at 01:07 ---------- Previous post was at 01:04 ----------

Ap&ManLy dostum cok saol :)
 
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
1
s.a arkadaşlar size bişe sorcam yzf r125 in 2 farı aynı anda yanıyorumu ...

çünkü bende kısada sol far uzunda sağ far yanıyo

acil cevap ...
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Arkadaşlar hepinize selamlar uzun süredir foruma aktif olarak çok fazla giremiyorum motoruna kavuşanlara hayırlı olsun dedikten sonra içinden çıkamadığım bir kaç sorum var sizlere.
Aşağıda linki bulunun ürünü satın aldım 1 hafta içinde elime geçecek, ve montajında elektiriksel bazı sıkıntılar yaşayacağım.
R125 de kısa yanarken pass a basmadığınız sürece 2 far birden yanmıyor. bunu nasıl çözerim kalıcı olacak ve uzunlara aldığımda kısa bir an bile sönmeden yanmaya devam edecek. Bunu neden mi soruyorum aldığım farlar bi xenon yani mercek ve uzun kısa içeriyor. Bu merceğin xenon ampülünü kısalara bağlayacağım içindeki perdeyi kaldıran selenoid ide uzunlara ama malum problem yüzünden uzunlara alınca xenon ampülüne giden enerji kesilecek ve far sönecek. Çok fazla derinlere inmemek şartı ile kesme biçme yapabilirim ama en kısa çözüm sol kütüklüğü açıp leğim falansa işde o çok güzel olur
http://www.ebay.com/itm/2-5-MOTORCY...4405&pid=100015&prg=1017&rk=1&#ht_5199wt_1037
yapaçağım çalışma aynı bunun gibi hatta böyle ve fazla olarak demon ve angel eyes de var
[YT]RpOFCj2QRAo[/YT]



daha önce yaptığım yarı prof iş:)
dsc00309yf.jpg


---------- Post added at 12:09 ---------- Previous post was at 11:54 ----------
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
bu da 400. mesaj hayırlı uğurlu olsun. bu arada kısa farların uzunlara alındığında sönmemesi için birşeyler yaptım kendimce muhtemelen en basit yöntem de buydu. sol kütüklüğü söktüm uzun kısa butununa gelen bir adet mavi kablo var; buradanda bir yeşil ve bir sarı kablo cıkıyor(sarı uzun, yeşil kısa) bende yeşil ve mavi kabloyu butona gelmeden önce bağladım. sonuç olarak uzunlara alsam bile kısanın enerjisi hiç kesilmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst