Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bende çok beğendim:cat: Devilsız da olsa karanlıkta kırmızı ve bayaz angel lı foto üsterük:cherry:
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
bu hafta sonu yapmış olduğumuz günü birlik Bandırma kuş cenneti gezimizde toplam 478 km yol aldık hızımız değişkendi yeri geldi 70 ile gittik yeri geldi 125 ile ama ortalamamız sanırım 80 di. ve bu hızda aldığım yakıt verileri çok başarılı idi. 100 km de 2.16 litre yaktı yani yani 1 litre 95 oktanlı benzin ile 46 km gittim ilerde bu yazıyı okuyan olursa belki bir işine yarar.

---------- Post added at 00:13 ---------- Previous post was at 00:02 ----------

GB500-1st :) resimler senin için
dsc00509zh.jpg

dsc00508rr.jpg

dsc00503dj.jpg

dsc00309yf.jpg
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
96
Yasin farların süper olmuş kaç paraya mâl oldu? Bende de Mat gri rengi var.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Yok kardeşim boşuna olur mu hiç dalgınlığıma geldi. Çok teşekkür ederim.
he şimdi oldu.
bu güne kadar o kadar çok mesaj aldım ki bu motorla ilgili soru soranlardan mümkün mertebe cevaplamaya çalışıyorum bazıları cevabını alıyor bi teşekkür dahi etmeden çekip gidiyor sana batladı ihale kusura bakma:mrgreen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Nazar deymesin... Çok başarılı:cat:

Bu motora eminim 16-17 lik ergen bünyeler 2 tekerlekli ferrari diye bakıyodur:cherry:
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
bir gün kazaya sebebiyet vereceğim ya hayırlısı. Geçen gün 2 kapılı civic i olan bir arkadaç bana uzun uzun bakarken önünde duran trafiği biraz geç fark edince çayırtı kopardı. 30 cm ile kurtardı tamponunu. bende yapma yapma dercesine kafamı sallayıp uzaklaştım.....
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
96
Dün motosikletim gelmiş gittim bayiye baktım biraz inceledim ben daha ufak bir şey bekliyordum kocaman bir şey çıktı karşıma. :) Boyum 1.82 Anca yetiyorum. Pazartesi günü fatura işlemleri tamamlanır tamamlanmaz motosikleti teslim alıyorum.

Herşey çok hoşuma gitti ama tek bir şey hoşuma gitmedi; Deponun benzin kapağı tamamıyla elimizde kalıyor bi yere sabit değil. :(
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Dün motosikletim gelmiş gittim bayiye baktım biraz inceledim ben daha ufak bir şey bekliyordum kocaman bir şey çıktı karşıma. :) Boyum 1.82 Anca yetiyorum. Pazartesi günü fatura işlemleri tamamlanır tamamlanmaz motosikleti teslim alıyorum.

Herşey çok hoşuma gitti ama tek bir şey hoşuma gitmedi; Deponun benzin kapağı tamamıyla elimizde kalıyor bi yere sabit değil. :(
hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah. depo kapağını dert etme zaten bizim makina az yakıyor dolu depo ile 550 km gitse en az 2 haftada 5 dk uğraştırır:) sana vereceğim tek tavsiye hemen ön tekerin basıncını 25 e düşür yoksa sen düşersin. bknz youtube ''tank slapper''
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
96
hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah. depo kapağını dert etme zaten bizim makina az yakıyor dolu depo ile 550 km gitse en az 2 haftada 5 dk uğraştırır:) sana vereceğim tek tavsiye hemen ön tekerin basıncını 25 e düşür yoksa sen düşersin. bknz youtube ''tank slapper''

Çok teşekkürler. Çok yardımsever bir arkadaşımız, bu topicte herşeye cevap veren bir tek sen varsın. Sen olmasan biz ne yapacaz. :)
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
96
Motosikletim geldi. Çocuklar gibi sevinçliyim. Durup durup motosikletin başına gidiyoruz inceliyorum oturup bakıyorum çocuk gibi oldum.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Arkadaşlar kimseyi gaza getirmek gibi bir niyetim yok ama lastiklerimiz hakkında biraz bilgi vermek istiyorum.
Bugün çorlu istanbul arasında bulunan marmara ereğlisi kavşağındaki 4 tane sağa viraja en az 15 defa girdim çıktım. lastiklerin limitlerini yokladım ve bir kaç husus dikkatimi çekti
1 lastikler ısınınca ve asvaltda güzel ise ne yaparsanız yapın bırakmıyor tabi abartmamak şartıyla.
2 önlastiğimiz 100 değilde 110 luk olsa sanki daha iyi olurmuş çünki ön lastiğin yan yüzeyi arkaya göre daha cabuk bitti yani arkada yatacak yüzey varken önde lastiğin bitim noktasında idi.
3 bir video izlemişdim r125 kullanan elaman ayaklığı yere değiriyordu ve kıvılcım çıkıyordu.(video yu şuan bulamadım) ben nekadar denesemde en az 5 cm falan vardı değmesine o arkadaş belkide oraya uzun bir saplama takmış olabilir biliyorsunız ayaklığımızın altında sökülebilir bi vida var.
burda da ne kadar yattığma dair bir resim bu resimden sonra bir kaç deneme daha yaptım ve bir kaç cm daha ilerledim ve ön lastik son haddine geldi.
dsc00019eb.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst