- Katılım
- 22 Mar 2011
- Mesajlar
- 688
teşekkür ederim sadece görselllik katmadı aynı zamanda aydınlatmayıda iyileştirdi.elıne saglık yasin.super olmus.
teşekkür ederim sadece görselllik katmadı aynı zamanda aydınlatmayıda iyileştirdi.elıne saglık yasin.super olmus.
fırsatını bulup tesisatı bitiremedim ilk boş vaktimde bu işi de yapıcam sözBende çok beğendim:cat: Devilsız da olsa karanlıkta kırmızı ve bayaz angel lı foto üsterük:cherry:
Allah raazı olsun. Darısı senin başınayasin kardeşim ' ON ' numara motorun var . ALLAH kaza bela göstermesin .
valeo h11 mercek 2 adet 50 tl angel eyes ler 20 ledler 10 silikonlar 50 civarı ve bol bol sabırr birde şu ürünü kullandımYasin farların süper olmuş kaç paraya mâl oldu? Bende de Mat gri rengi var.
boşa mı yazdık bunları yaniiiiiiiiiivaleo h11 mercek 2 adet 50 tl angel eyes ler 20 ledler 10 silikonlar 50 civarı ve bol bol sabırr birde şu ürünü kullandım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-modifiyesi-cakarli-fren-video-86471356/detay
boşa mı yazdık bunları yaniiiiiiiiii
he şimdi oldu.Yok kardeşim boşuna olur mu hiç dalgınlığıma geldi. Çok teşekkür ederim.
hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah. depo kapağını dert etme zaten bizim makina az yakıyor dolu depo ile 550 km gitse en az 2 haftada 5 dk uğraştırırDün motosikletim gelmiş gittim bayiye baktım biraz inceledim ben daha ufak bir şey bekliyordum kocaman bir şey çıktı karşıma.Boyum 1.82 Anca yetiyorum. Pazartesi günü fatura işlemleri tamamlanır tamamlanmaz motosikleti teslim alıyorum.
Herşey çok hoşuma gitti ama tek bir şey hoşuma gitmedi; Deponun benzin kapağı tamamıyla elimizde kalıyor bi yere sabit değil.![]()
hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah. depo kapağını dert etme zaten bizim makina az yakıyor dolu depo ile 550 km gitse en az 2 haftada 5 dk uğraştırırsana vereceğim tek tavsiye hemen ön tekerin basıncını 25 e düşür yoksa sen düşersin. bknz youtube ''tank slapper''
Rica ederim. Edindiğim bilgi ve tecrübeleri elimden geldiğince paylaşmaya çalışıyorum.Çok teşekkürler. Çok yardımsever bir arkadaşımız, bu topicte herşeye cevap veren bir tek sen varsın. Sen olmasan biz ne yapacaz.![]()