Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
tek silindir 250 cc motor koysalar cbr250 gibi fiyatı türkiyede ninja 250 seviyesinde olur...
 
Katılım
1 May 2012
Mesajlar
31
50. yıl R125 ile aranızdayım. ilk motor olarak çok güzel gerçekten. kawasaki ninja r250 ile r125 arasında kararsızdım. şu anda kararımdan memnunum bakalım. ancak sürat ve yüksek devirlerdeki ses olarak tatmin olmuş değilim. yinede iyiki bu motoru almışım diyorum. herkese hayırlı kazasız belasız sürüşler dilerim.

aksesuar modifiye olarak kullanan arkadaşlar ile bilgi paylaşımına açığım.

yaptığım uygulamalar:
-akropovich komple carbon eksoz takımı orjinal r125
-NGK iridyum buji
-mavi farlar ve gündüz ampülü
-mono kapak, arka koltuk iptali
-plakalık iptali
-yolcu ayaklığı iptali
-gidon ve depo kapağı karbon 3M kaplama
-depo etiketi
-3M beyaz karbon etiket kaplama
-Kırmızı jant şeritleri

yapılacaklar:
-KN hava (alınacak, bulamıyorum)
-KN yağ filtresi (Alındı, 1000 km servisi bekliyorum)
-Yamaha koruma topuzu(alındı)
-182cc malossi kit (1 ay sonra düşünülüyor)
-michelin bir üst seviye lastikler (1 ay sonra düşünülüyor)
-uzu ve kısa farların beraber yanması
-belki zenon far.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
cabriyo hayırlı olsun motorun yaptığın modifiyeleri fotoğraf olarakda paylaşırsan çok güzel olur ben önümüzdeki hafta inşallah bitecek olan mercek uygulamamın resimlerini koyacağım. Ama malossi kit duyduğum kadarı ile sağlıksız imiş bende bir zamanlar kafa yormuşdum ama söylenenleri duyunca vaz geçtim.bu motora yapılacak en güzel görüntü modifiyesi farlara mercek uygulaması sanada tavsiye ederim zaten performan için gerekenlerin bir çoğunu yapmışsın
 
Katılım
1 May 2012
Mesajlar
31
cabriyo hayırlı olsun motorun yaptığın modifiyeleri fotoğraf olarakda paylaşırsan çok güzel olur ben önümüzdeki hafta inşallah bitecek olan mercek uygulamamın resimlerini koyacağım. Ama malossi kit duyduğum kadarı ile sağlıksız imiş bende bir zamanlar kafa yormuşdum ama söylenenleri duyunca vaz geçtim.bu motora yapılacak en güzel görüntü modifiyesi farlara mercek uygulaması sanada tavsiye ederim zaten performan için gerekenlerin bir çoğunu yapmışsın

resimleri koyacam. aslında tek tek her safhanın resmini çektim. ama inan bunu internete koymak belki saatler alacak. birde resim nasıl konuluyordu imageshack tanmıydı nasıldı? pm de atabilirsin. malossi kit nasıl sorun çıkarıyor peki önümüzdeki hafta kiti almayı düşünüyorum aslında. hatta bir seyahatim var. kendim alıp getirebilirim. youtube dan izlediğim kadarıyla bir problem yok gibi.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
resimleri koyacam. aslında tek tek her safhanın resmini çektim. ama inan bunu internete koymak belki saatler alacak. birde resim nasıl konuluyordu imageshack tanmıydı nasıldı? pm de atabilirsin. malossi kit nasıl sorun çıkarıyor peki önümüzdeki hafta kiti almayı düşünüyorum aslında. hatta bir seyahatim var. kendim alıp getirebilirim. youtube dan izlediğim kadarıyla bir problem yok gibi.
kusura bakma cevabım biraz geç oldu resim yüklemeyi en iyi forumda araştırıp bulabilirsin bütün ayrıntılardan bahsediyor. kit konusu ise zamanla aldığın performans düşüyormuş ve eski piston gömlek takımına dönüyormuşsun bende bir aralar çok düşündüm ama bu para verilmez dedim. bence 125 cc olarak kalsın hee yok ben deniycem diyorsanda bizede bilgilerini paylaşırsın
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
25
öksüz kalan tek savaşçısı olan başlık ökleniyormu ne:queen: Bi arkadaşa da babası almış...

CBR125 le arasında ki fark oran olarak küçülmüşken YZF de çok güzel seçenek:cat:

inanki şu ses te olmasa millet sanki r1 e bakar gibi bakıo, hele üstümdeki 2 bin tl lik tulum insana r1 havası verio :queen:
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
R125 mercekle daha bi şekil oldu:p
dsc00344yj.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst