- Katılım
- 7 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,830
bence almazdın çünkü 125liği 9.000tlşunun 250 liği olsa hiç düşünmeden alırdım görüntüsü çok hoş
bence almazdın çünkü 125liği 9.000tlşunun 250 liği olsa hiç düşünmeden alırdım görüntüsü çok hoş
bence almazdın çünkü 125liği 9.000tlbunun 250cc sinin fiyatını hayal edemiyorum bi 15 olur tahminim
![]()
bence almazdın çünkü 125liği 9.000tlbunun 250cc sinin fiyatını hayal edemiyorum bi 15 olur tahminim
![]()
merakla beklemedeyiz yasin![]()
cabriyo hayırlı olsun motorun yaptığın modifiyeleri fotoğraf olarakda paylaşırsan çok güzel olur ben önümüzdeki hafta inşallah bitecek olan mercek uygulamamın resimlerini koyacağım. Ama malossi kit duyduğum kadarı ile sağlıksız imiş bende bir zamanlar kafa yormuşdum ama söylenenleri duyunca vaz geçtim.bu motora yapılacak en güzel görüntü modifiyesi farlara mercek uygulaması sanada tavsiye ederim zaten performan için gerekenlerin bir çoğunu yapmışsın
kusura bakma cevabım biraz geç oldu resim yüklemeyi en iyi forumda araştırıp bulabilirsin bütün ayrıntılardan bahsediyor. kit konusu ise zamanla aldığın performans düşüyormuş ve eski piston gömlek takımına dönüyormuşsun bende bir aralar çok düşündüm ama bu para verilmez dedim. bence 125 cc olarak kalsın hee yok ben deniycem diyorsanda bizede bilgilerini paylaşırsınresimleri koyacam. aslında tek tek her safhanın resmini çektim. ama inan bunu internete koymak belki saatler alacak. birde resim nasıl konuluyordu imageshack tanmıydı nasıldı? pm de atabilirsin. malossi kit nasıl sorun çıkarıyor peki önümüzdeki hafta kiti almayı düşünüyorum aslında. hatta bir seyahatim var. kendim alıp getirebilirim. youtube dan izlediğim kadarıyla bir problem yok gibi.
ewwtt aranıza 2012 model yzf125 r sahibi de katıldı :cherry:
öksüz kalan tek savaşçısı olan başlık ökleniyormu ne:queen: Bi arkadaşa da babası almış...
CBR125 le arasında ki fark oran olarak küçülmüşken YZF de çok güzel seçenek:cat:
öksüz kalan tek savaşçısı olan başlık ökleniyormu ne:queen: Bi arkadaşa da babası almış...
CBR125 le arasında ki fark oran olarak küçülmüşken YZF de çok güzel seçenek:cat: