tuense onçe aramıza bi yzfci katıldan mutlu olduk. nereden katılıyosun aramıza . Renk işine gelince evet siyah motor cantı sarı olan 2011 modelden sonra yok . mat giri resimlerde göründü kadar çirkindeil İstanbula motor fuarına gittim ve fuarda yakından görme fırsatım oldu

ve baya güzelmiş toz ufak tefek yüzeysel çizikleri belli etmez. ben siyah motorda çok ugrasıyom toz bile kuru alsam boyada yüzeysel çizik yapıyo

r: evet hos güzel renk ama bakımı zor siyah olsaydıda tavsiye etmezdim çok titiz bakım istiyo . Gelelim diger renklere çifrenk fazla fiyat politikasını hakketmedini düşünüyom okadarda hos deil. mavisi ise okadar çarpıcı hos deil eger 2010 daki mavi beyazdan çıkarsaydı kesinlikle onuda düşün çok canlı hoş sportip birenk derdim ama yok o renk 2012 de bide siyah beyaz altın renkteki cantı da çok hoş bu renk de kendisini gece cok hos belli ediyo ve renginden dolayı az daha dolgun ve oldundan birazdaha yiri gösteriyo. tozu çok belli etcanı yada yüzeysel çizikleri belli edecek pek bi renk deil daha canlı ve sportip raceye yakısan rengi var Tabi benim şahsı fikrim beyaz siyahlı olan cantı altın renkli olan motor olurdu:cat: pişman olmazsın ama karar senin tabi içine hangi renk sınıyosa onu al:bounce: