Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
slm arkadaşlar ya bi şifreyi unuttuk nezamandır giremedik:pr: hele sükür ya bakıyoduk okuyoduk ama yazamıyoduk. Bu arada yasin motoru güzel yapmıssın eline saglık :cat: Ayriyetten bilgi isteyen arkadaşlarada bilini paylastın ve başkaları gibi susmadın için hem azına hem yürene saglık :bounce: kardeşim
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
[YT]lPDX0Rde7JE[/YT]
bahsettiğim video buydu fakat kıvılcım ayaklıktan değil dizlikten geliyormuş:)
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
11350 km de değiştirmiş olduğum fren balatalarının halini eklemek istedim balatalar orjinal . ön arka toplam 132 lira
ön 1
dsc00022co.jpg

ön 2
dsc00023uu.jpg

Arka 1
dsc00024swn.jpg

Arka 2
dsc00025dd.jpg

Özellikle arka balatlar tamamiyle bitmiş önler biraz daha götürürdü ama yinede değiştirdim. Bu arada küçük bir hatırlatma arka fren balatanızı kontrol ederken hidrolik haznesinede bakmanızda fayda var benimki ''Lower'' in altındaydı yeni balataları takınca ''Max'' a kadar çıktı.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
hayirli olsun yasin
onleri biraz daha kullansaydin keske seni bin km daha gotururdu onlar kocaeliye donunce yenilerdin

kismetse yolculuk ne zaman geliboluya ?
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
hayirli olsun yasin
onleri biraz daha kullansaydin keske seni bin km daha gotururdu onlar kocaeliye donunce yenilerdin

kismetse yolculuk ne zaman geliboluya ?
Teşekkür ederim Volkan önleri değiştirmemin sebebi bir daha zahmet çıkarmasın diye hemde fren manetindeki boşluk beni tedirgin ediyordu. Cuma öğleden sonra yada cumartesi 9 10 gibi cıkmayı düşünüyorum. Sana özelden haber veririm ayrıntıları.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
yasin bu motorlarda hiç manet araşdırdın mı ne ilginç ki yok yada ben bulamadım . bu arada motor farda ki degişiklik çok hoş olmuş:cat: bu arada arkadaşlar samsunada gelin yav karadeniz gezisiyaparız bende nasipse önümüz pazar cbr 125 cbf 150 yzfem mondial 150 ybr125 bisan lifan 125 mondial 125 ve dahaca kararsız kalan cbf 250 ile burdan sinop kastamanu yolundan boyabat vezir körü ve samsun bafra gezisi yapcaz yaklasık 500 km yakında olan arkadaşlara duyrulur :bounce:
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
manet fiyatları çok yüksek şuan düşünmüyorum o yüzdende araştırmadım. karadeniz güzel ama buraya biraz uzak sen gel buralara:)
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
insallah diyelim ozaman .evet manet fiyatları yüksek ama kibar ve renkleri hoş bakalım acelesi yok
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
arkadaslar bende bır yamaha yzf 125 r kullancısı olarak kısmetse bu hafta aranıza katılıcam motor okadar guzel sahane kı bı renkte bı turlu karar kılamıyorum yanı mat sıyah rengıde ayrı bı guzel beyaz sıyah altın renklı jantlı olanıda yanı su renk konusunda yardımcı olursanız cok sevınırım ınanın :))
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
altın renk jant ve siyah gayet hoş dostum
mavi olanı varsa mavi al derim ama yoksa altın renk siyah iyidir
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
altın renk jant ve siyah gayet hoş dostum
mavi olanı varsa mavi al derim ama yoksa altın renk siyah iyidir
sıfır almayı planlıyorum ve malesef sıyah sarı jantlı modelı 2011 model onun ıcın 2012 modeller arasında o renk olsaydı heralde dusunmeden alırdım :D
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
Tabiki kendi fikrim arkadaşlar zevkler ve renkler tartışılmaz demişler

tuense onçe aramıza bi yzfci katıldan mutlu olduk. nereden katılıyosun aramıza . Renk işine gelince evet siyah motor cantı sarı olan 2011 modelden sonra yok . mat giri resimlerde göründü kadar çirkindeil İstanbula motor fuarına gittim ve fuarda yakından görme fırsatım oldu :) ve baya güzelmiş toz ufak tefek yüzeysel çizikleri belli etmez. ben siyah motorda çok ugrasıyom toz bile kuru alsam boyada yüzeysel çizik yapıyo :pr: evet hos güzel renk ama bakımı zor siyah olsaydıda tavsiye etmezdim çok titiz bakım istiyo . Gelelim diger renklere çifrenk fazla fiyat politikasını hakketmedini düşünüyom okadarda hos deil. mavisi ise okadar çarpıcı hos deil eger 2010 daki mavi beyazdan çıkarsaydı kesinlikle onuda düşün çok canlı hoş sportip birenk derdim ama yok o renk 2012 de bide siyah beyaz altın renkteki cantı da çok hoş bu renk de kendisini gece cok hos belli ediyo ve renginden dolayı az daha dolgun ve oldundan birazdaha yiri gösteriyo. tozu çok belli etcanı yada yüzeysel çizikleri belli edecek pek bi renk deil daha canlı ve sportip raceye yakısan rengi var Tabi benim şahsı fikrim beyaz siyahlı olan cantı altın renkli olan motor olurdu:cat: pişman olmazsın ama karar senin tabi içine hangi renk sınıyosa onu al:bounce:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
arkadaslar bende bır yamaha yzf 125 r kullancısı olarak kısmetse bu hafta aranıza katılıcam motor okadar guzel sahane kı bı renkte bı turlu karar kılamıyorum yanı mat sıyah rengıde ayrı bı guzel beyaz sıyah altın renklı jantlı olanıda yanı su renk konusunda yardımcı olursanız cok sevınırım ınanın :))

Beyaz kesinlikle :) Hem daha iri gösteriyo,hemde siyahın kirlenmesiyle uğraşılmaz.
 
Katılım
16 Kas 2010
Mesajlar
94
İsntabulda oturuyorum ve bugun sırınevlerdekı aydın motora gıdıp odemıyı yaptım beyaz sarı jantlı olanı ıcın zaten bır tekte onun kaldıgını soyledı :) Carsamba motoru alıcam bol bol foto eklerım :))

---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:41 ----------

tuense onçe aramıza bi yzfci katıldan mutlu olduk. nereden katılıyosun aramıza . Renk işine gelince evet siyah motor cantı sarı olan 2011 modelden sonra yok . mat giri resimlerde göründü kadar çirkindeil İstanbula motor fuarına gittim ve fuarda yakından görme fırsatım oldu :) ve baya güzelmiş toz ufak tefek yüzeysel çizikleri belli etmez. ben siyah motorda çok ugrasıyom toz bile kuru alsam boyada yüzeysel çizik yapıyo :pr: evet hos güzel renk ama bakımı zor siyah olsaydıda tavsiye etmezdim çok titiz bakım istiyo . Gelelim diger renklere çifrenk fazla fiyat politikasını hakketmedini düşünüyom okadarda hos deil. mavisi ise okadar çarpıcı hos deil eger 2010 daki mavi beyazdan çıkarsaydı kesinlikle onuda düşün çok canlı hoş sportip birenk derdim ama yok o renk 2012 de bide siyah beyaz altın renkteki cantı da çok hoş bu renk de kendisini gece cok hos belli ediyo ve renginden dolayı az daha dolgun ve oldundan birazdaha yiri gösteriyo. tozu çok belli etcanı yada yüzeysel çizikleri belli edecek pek bi renk deil daha canlı ve sportip raceye yakısan rengi var Tabi benim şahsı fikrim beyaz siyahlı olan cantı altın renkli olan motor olurdu:cat: pişman olmazsın ama karar senin tabi içine hangi renk sınıyosa onu al:bounce:
Aslında o renk ıcın ugrasmaya deger yanı 2012 model o renk secenegı olsa nekadar kırlenecegını bılsemde o rengı alırdım dıye dusnuyorum :))
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
İsntabulda oturuyorum ve bugun sırınevlerdekı aydın motora gıdıp odemıyı yaptım beyaz sarı jantlı olanı ıcın zaten bır tekte onun kaldıgını soyledı :) Carsamba motoru alıcam bol bol foto eklerım :))

---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:41 ----------


Aslında o renk ıcın ugrasmaya deger yanı 2012 model o renk secenegı olsa nekadar kırlenecegını bılsemde o rengı alırdım dıye dusnuyorum :))
bol bol fotalarını bekliyoruz kardeşim renk seçimin çok doru olmuş:thumleft: evet siyah çok hoş ama bimotor hastası tutkunu olarak nekadar ozensemde silmeye korkar oluyo inşan tabi devamlı boya korumasını atıyorum sıkıntı kalmıyo ozama :bounce:
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
boya koruması derken ? ciladan mı bahsediyoruz ?
hangi marka kullanıyorsunuz sorabilir miyim ?
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
1
Merhaba abiler , kardeşler , arkadaşlar... Aranıza yeni katıldım ben. Geçtiğimiz cuma günü bende bir YAMAHA YZF R125 sahibi oldum. :) Huyunu suyunu bilmiyorum sizlerden öğreneceğim çok bilgi olduğunu düşünüyorum. Makinam daha 300km de. :) Herkese hayırlı günler dilerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst