Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Herkese merhaba. YZF-R125'in 90 ve 100 km'deki motor devri nedir?
hem topic canlansın hemde soruna yanıt vereyim. 6. vitesde 8 bin devirde 105 km/h 9 bin devirde 115 km/h diye hatırlıyorum ama senin bahsettiğin hızlarda giderken devir saatinde kaç vardı hiç hatırlamıyorum
birde yzf kullanıcıları malum yağışlar sona ermek üzere plakalığı kısaltmak için ne gibi önerileriniz var
diğer bir husus aynalar ben pek kullanışlı bulmuyorum istediğim yeri göremiyorum başka bir model mi taksam hem sinyalleride aynaya monte etmek düşüncesi var
15 lik ön dişliyi de hatırlatmakta yarar var bu şekilde kullanan arkadaşlardan yorumlar bekliyorum saygılar .
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
hem topic canlansın hemde soruna yanıt vereyim. 6. vitesde 8 bin devirde 105 km/h 9 bin devirde 115 km/h diye hatırlıyorum ama senin bahsettiğin hızlarda giderken devir saatinde kaç vardı hiç hatırlamıyorum
birde yzf kullanıcıları malum yağışlar sona ermek üzere plakalığı kısaltmak için ne gibi önerileriniz var
diğer bir husus aynalar ben pek kullanışlı bulmuyorum istediğim yeri göremiyorum başka bir model mi taksam hem sinyalleride aynaya monte etmek düşüncesi var
15 lik ön dişliyi de hatırlatmakta yarar var bu şekilde kullanan arkadaşlardan yorumlar bekliyorum saygılar .

Teşekkür ederim. http://www.yamaha-motor.eu/TR/accessories/index.aspx burada bir plate holder var. :cat:
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
diğer kullanıcılardan ses yok!

dsc00090ks.jpg


dsc00092hf.jpg


dsc00093gp.jpg


dsc00095r.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
yasin motoru nerde yıkadın super gorunuyor

bende dun temızledım kız gıbı oldu sonra yagmur yagdı pert oldu motor camur ıcınde
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
hem topic canlansın hemde soruna yanıt vereyim. 6. vitesde 8 bin devirde 105 km/h 9 bin devirde 115 km/h diye hatırlıyorum ama senin bahsettiğin hızlarda giderken devir saatinde kaç vardı hiç hatırlamıyorum
birde yzf kullanıcıları malum yağışlar sona ermek üzere plakalığı kısaltmak için ne gibi önerileriniz var
diğer bir husus aynalar ben pek kullanışlı bulmuyorum istediğim yeri göremiyorum başka bir model mi taksam hem sinyalleride aynaya monte etmek düşüncesi var
15 lik ön dişliyi de hatırlatmakta yarar var bu şekilde kullanan arkadaşlardan yorumlar bekliyorum saygılar .

hocam yzf yi kullanmadım hiç bilmiyorum ama şöyle birşey var eğer 6. vites 8000 devirde 105 yapıyorsa 105'i 8' e bölüp her 1000 devir başına kaç km hız yaptığını bulabilirsin ve bunuda 9 ile çarparsan 9000 devirdeki hızı bulabilirsin. yani: ( 105/8 )\*9 = 118 gibi birşey yapar.
bu bilgiyi bilerek yazdım buna benzer sorular her topicte geçiyor ve birçok kullanıcının bu hesaplamayı bilmediğini farkkettim. yani sonuç olarak herhangi bir viteste herhangi bir devirde yapılan hızı bilirsek. o vitesteki her devire karşılık gelen hızları hesaplayabiliriz. aynen nasıl tekerlek dakikada 30 kere dönerken diyelimki 20 km hız yapıyorsa 60 kere döndüğündede 40 km hız yapar mantığı ile birebirdir
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Arkadaşlar bugün bitirdiğim yakıt ölçüm hesaplarına göre %70 uzun yol %30 şehir içi 11.5 litre ile 420 km yol katetdim
Ayrıntılı bir biçimde incelersek 100 km de 2.73 litre ve 1 litre benzin ile 36 kilometre yol gidiyor. Yarın İzmir'e gidiyorum %100 uzun yol içinde ölçüm yapacağım o bilgileride İzmir'e varınca paylaşacağım.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Uzun yolda ortalama 115 km hizla 100km de 3.2 litre yakiyor yani basinca artiyor
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Arkadaşlar bugün bitirdiğim yakıt ölçüm hesaplarına göre %70 uzun yol %30 şehir içi 11.5 litre ile 420 km yol katetdim
Ayrıntılı bir biçimde incelersek 100 km de 2.73 litre ve 1 litre benzin ile 36 kilometre yol gidiyor. Yarın İzmir'e gidiyorum %100 uzun yol içinde ölçüm yapacağım o bilgileride İzmir'e varınca paylaşacağım.
Ortalama kaç km hızla kullandığınıda belirtirsen iyi olur,bide ıkındırınca max gördüğün yakıt sarfiyatı nedir.
Benim bu motor hakkında merak ettiğim uzun yolda sabit olarak max kaç km hızla gidebildiği.bunuda deneyebilirmisin.
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Ortalama kaç km hızla kullandığınıda belirtirsen iyi olur,bide ıkındırınca max gördüğün yakıt sarfiyatı nedir.
Benim bu motor hakkında merak ettiğim uzun yolda sabit olarak max kaç km hızla gidebildiği.bunuda deneyebilirmisin.
%70 uzun yolda ortlama 80 90 Ama %100 uzn yolda 115 ortalama ve Max 133 km hiz gordum sabit olarak 120 ile gittm
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
yasin kocaeli'ye gelince haber eyle bana nasıl temizledi isen benimkini de temizleyelim öyle
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
yasin kocaeli'ye gelince haber eyle bana nasıl temizledi isen benimkini de temizleyelim öyle

Tamam nisanda gelicem ben paklarız makinaları gezeriz biraz suan foçacayım ben motora çok fazla vakit ayıramıyorum. Bu arada uzun yolda hiç üzmedi ve yormadı. yormamasının sebebide öne koyduğum depo üstü çanta hem rüzgarı kesdi hemde göğüsümü dayamak için bir zamin oluşturdu bileklerime bı nedenle çok az yük bindi
 
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
2
arkadaşlar hayırlısıysa bende bu aileye giriyorum bir hafta içerisinde füme renkli yamaha R125'İM geliyor beyaz alacaktım ama mat siyahı görünce kendimden geçtim :):)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
şunun 250 liği olsa hiç düşünmeden alırdım görüntüsü çok hoş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst