- Katılım
- 1 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,944
Böyle motosiklet satılır mı.varmı motorunu satan babayiğit![]()
Böyle motosiklet satılır mı.varmı motorunu satan babayiğit![]()
hem topic canlansın hemde soruna yanıt vereyim. 6. vitesde 8 bin devirde 105 km/h 9 bin devirde 115 km/h diye hatırlıyorum ama senin bahsettiğin hızlarda giderken devir saatinde kaç vardı hiç hatırlamıyorumHerkese merhaba. YZF-R125'in 90 ve 100 km'deki motor devri nedir?
hem topic canlansın hemde soruna yanıt vereyim. 6. vitesde 8 bin devirde 105 km/h 9 bin devirde 115 km/h diye hatırlıyorum ama senin bahsettiğin hızlarda giderken devir saatinde kaç vardı hiç hatırlamıyorum
birde yzf kullanıcıları malum yağışlar sona ermek üzere plakalığı kısaltmak için ne gibi önerileriniz var
diğer bir husus aynalar ben pek kullanışlı bulmuyorum istediğim yeri göremiyorum başka bir model mi taksam hem sinyalleride aynaya monte etmek düşüncesi var
15 lik ön dişliyi de hatırlatmakta yarar var bu şekilde kullanan arkadaşlardan yorumlar bekliyorum saygılar .
siteden bir formül buldum onunla halletdim istersen fuara gitmeden hemen önce temizleriz öle gideriz tabi gitme düşüncen hale devam ediyorsayasin motoru nerde yıkadın super gorunuyor
bende dun temızledım kız gıbı oldu sonra yagmur yagdı pert oldu motor camur ıcınde
siteden bir formül buldum onunla halletdim istersen fuara gitmeden hemen önce temizleriz öle gideriz tabi gitme düşüncen hale devam ediyorsa
evet hava durumu pek iyi değil yağmur yağarsa ben motosikletle gidemiycemyagmurlu olacakmis hava su anki duruma gore
persembe durumlar netlesir bakalim ./
hem topic canlansın hemde soruna yanıt vereyim. 6. vitesde 8 bin devirde 105 km/h 9 bin devirde 115 km/h diye hatırlıyorum ama senin bahsettiğin hızlarda giderken devir saatinde kaç vardı hiç hatırlamıyorum
birde yzf kullanıcıları malum yağışlar sona ermek üzere plakalığı kısaltmak için ne gibi önerileriniz var
diğer bir husus aynalar ben pek kullanışlı bulmuyorum istediğim yeri göremiyorum başka bir model mi taksam hem sinyalleride aynaya monte etmek düşüncesi var
15 lik ön dişliyi de hatırlatmakta yarar var bu şekilde kullanan arkadaşlardan yorumlar bekliyorum saygılar .
Ortalama kaç km hızla kullandığınıda belirtirsen iyi olur,bide ıkındırınca max gördüğün yakıt sarfiyatı nedir.Arkadaşlar bugün bitirdiğim yakıt ölçüm hesaplarına göre %70 uzun yol %30 şehir içi 11.5 litre ile 420 km yol katetdim
Ayrıntılı bir biçimde incelersek 100 km de 2.73 litre ve 1 litre benzin ile 36 kilometre yol gidiyor. Yarın İzmir'e gidiyorum %100 uzun yol içinde ölçüm yapacağım o bilgileride İzmir'e varınca paylaşacağım.
%70 uzun yolda ortlama 80 90 Ama %100 uzn yolda 115 ortalama ve Max 133 km hiz gordum sabit olarak 120 ile gittmOrtalama kaç km hızla kullandığınıda belirtirsen iyi olur,bide ıkındırınca max gördüğün yakıt sarfiyatı nedir.
Benim bu motor hakkında merak ettiğim uzun yolda sabit olarak max kaç km hızla gidebildiği.bunuda deneyebilirmisin.
yasin kocaeli'ye gelince haber eyle bana nasıl temizledi isen benimkini de temizleyelim öyle