Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
yzfr 125 sahiplerinden makine ile alakalı yorumlar bekliyoruz
nette bakmadığım yer kalmadı
motoru alan siteye girmiyor bir daha yeni adaylarda belki bir yerden haber ediniriz diye sayfanın görüntülenme oranını artırıyorlar
125 cclerdeki şu problem çok canımı sıkıyor
alırsam makinalardan birini ilk işim buraya girip foto + yazı eklemek olacak
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
slm arkadaşlar bende yzf r125 hastasıyım daha oncede takip ettim doru düzgün kimse artı veya eksi yönünü yazmıyo cımbızla laf alıyoz:pr:. Yurt dısındaydım yeni geldim geldim gibide soylenilen laflara bakmadım ( bidaha mı dünyaya gelcaz) bitane yzf r125 siyah siparisini verdim insallah 1 haftaaya elimde olcak :) artısıyla eksisigiyle merak eden arkadaşlarımı bilgilendircam elimden geldince:bounce: her keze iyi günler
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
slm arkadaşlar bende yzf r125 hastasıyım daha oncede takip ettim doru düzgün kimse artı veya eksi yönünü yazmıyo cımbızla laf alıyoz:pr:. Yurt dısındaydım yeni geldim geldim gibide soylenilen laflara bakmadım ( bidaha mı dünyaya gelcaz) bitane yzf r125 siyah siparisini verdim insallah 1 haftaaya elimde olcak :) artısıyla eksisigiyle merak eden arkadaşlarımı bilgilendircam elimden geldince:bounce: her keze iyi günler

Yeni kasa cbr 125 kullanan biri olarak en iyisini yapmışsın hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
neden yeni kasa kullandıgınız halde boyle dedınız ? merak ettım bende cbr 125 dusunuyorum :))
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
bende yzf ıstıyorum ama fıyatından dolayı cbrye donus yapmam an meselesı aradakı 3 bın lıra ıle dunya km yaparım korumalarımı tam alırım
bıraz azaltsalar fıyatı cok ıyı olucak ama nerdeee :S
cbr 125 yerıne de 250 dusunuyorum cabuk hızlanmasından dolayı ama gel gor kı kor olası maddıyat :S
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
arkadaşım teşekkür ederim ole düşündün için r 125 siparişini verirken kendimden emin olarak verdim ama böyle düşünmen dahadabi emin olmamı sağladı.::gleam::
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Arkadaşlar benim motor depriyajmı kaçırıyor yoksa sizinkilerde 135 km/sa de devir kesiciye giriyor?
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
Valla kardeşim ben yarın kavuscam yzf me ama devir kesiçiye girdigi için 135- 140 geçmedini sölediler. debriyaj balatasının sıgırdını sanmıyorum. neye göre sıyırıyor ne yapıyor ani kalkıslarda ses geliyor kallkış cok mu geç oluyo. motorun ne yapıyoda debriyaj balatası sıyırıyor diyosun bizi bi aydınlat ona göre bilgilerimizi paylasalım kardeşim.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
motoru fazla zorlama bende motorumu yeni aldım gercekden tavsiye ederim ğöründünden cok daha kalıplı yola akısı cok güzel ve viraj alması harıka.. devamını biraz binince yazarım merakettiniz soruları sorun arkadaşlar cevplarım elimden geldince amadaha 50 km.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
Arkadalşar motorun resimlerini yüklicam ilk aldım anları ama nasıl foto yükliicam bulamıyom:santa: nasıl yükleye bilirim resmi nerden ??
,
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Arkadalşar motorun resimlerini yüklicam ilk aldım anları ama nasıl foto yükliicam bulamıyom:santa: nasıl yükleye bilirim resmi nerden ??
,

www.tinypic.com adresine giriyorsun.Üstte ''gözat'' sekmesinden fotoğrafı seçiyorsun.Sonra upload now'a basıyorsun.1-2 dakika bekledikten sonra çıkan kodlardan başında
olanı kopyalayıp burda mesaj bölümüne yapıştırıp cevaplıyorsun ve fotografını sergiliyosun:rendeer:
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
Tamam kardeşim tesekkür ederim motoru ilk geldinde kasadan çıkarken ki fotogrfları paylasacam . inşallah beceririm:silent:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Hayırlı uğurlu olsun dostum kazasız belasız inşallah,harika bi makine bu.Yeni kasa cbr 125'i aldığıma memnunum,ta ki yolda bu motoru görene kadar :)
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
62
teşerkkür ederim kardeşim bende motoru yakından görünce ona verdim paraya gram acımadım ve ilk motorcu arkadasım ayriyetten serviscimin yanına ugradım r1 var kendisinin ve baska mbuyuk motoru olan arkadaşlarda gördü ve çok beyendiler kasanın r6 dan farkıyok resimde görüldünden çok daha yiri. japonlar paranın hakkını veriyolar:queen: yaaaaaa. sende kazasız belasız sur motorunu allah kaza bela vermesin kardeşimmmm
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
56
motoru alan arkadaşa kazasız belasız sürüşler diliyorum (fotoğraflar bende açılmadı yalnız)...bir zamanlar benim hayalim olan bir motordu fakat olmadı...gerçekten de çok güzel bir kasaya ve performansa sahip bir motor...134 e rahatlıkla geldiğini ve üstüne bir 10 km daha çıkabilecek potansiyele sahip olduğunu, fakat kesiciye girdiği için daha fazla tırmanamadığını duymuştum birçok yerde...

hayır fazla bilgi sahibi de olamıyoruz ki motor hakkında kullanıcısı az olduğu için...

motoru alan arkadaş motorun torku ve konforu hakkında biraz bilgi verebilirse iyi olur bence...
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
bende bu motordan almak isterken maddiyattan dolayı cbr 125 yeni kasaya yöneldim
motorun sahibi arkadas paylasırsa dusuncelerini gorduklerini seviniriz halen daha merak icerisindeyim :)) ins bir gün hep beraber gazlamak nasip olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst