- Katılım
- 10 Kas 2008
- Mesajlar
- 128
Geçen hafta Ankara'dan Alanya'ya gittim. Toplam 1300 km civarı yol yaptım.
Ankara-Kulu-Cihanbeyli-Konya-Seydişehir-Akseki-Alanya güzergahını kullandım, yolda soğuk dışında bir problem yaşamadım.
Apaçi ruhlu olduğum için elcik ısıtmaya güvenip yazlık eldivenle yola çıkmak gibi bir hata yapmıştım, dönüş yolu için Alanya'dan kışlık eldiven aldım. Bunun dışında herşey güzeldi, Seydişehir'den sonra dağlarda kar vardı, hatta küçük kısımlar da olsa yolda bariz buzlanmalar vardı.
Ankara-Kulu-Cihanbeyli-Konya-Seydişehir-Akseki-Alanya güzergahını kullandım, yolda soğuk dışında bir problem yaşamadım.
Apaçi ruhlu olduğum için elcik ısıtmaya güvenip yazlık eldivenle yola çıkmak gibi bir hata yapmıştım, dönüş yolu için Alanya'dan kışlık eldiven aldım. Bunun dışında herşey güzeldi, Seydişehir'den sonra dağlarda kar vardı, hatta küçük kısımlar da olsa yolda bariz buzlanmalar vardı.