Yeni bir tenere ile aranıza katılan oldu
Bir süre önce maddi anlamda sıkıştığım için satmak zorunda kalmıştım motorları. Neyse ki durumu toparladım ve motor aranmaya başladım ne alıcam ne alıyım dıye düşünüyordum. Uzun yola gidicem,şehiriçinde kullanıcam , bazen içimden vur kendini dağlara bayırlara diyebiliceğim,artçımın rahat etmesi lazım hemde güzelce çantalarımızın olması gerekiyordu.
Bakınmaya başladık ve bir motorda karar kıldım. Bütün isteklerimi karşılıyordu uzun süredir KTM kullanıyordum ama evet bu kategorideki KTM Adventure modellerine ise bütçem yetmiyordu (bir sonraki motorum olması niyetiyle çalışıyorum )
Karar kıldığımız motor Yamaha'nın Tenere 660 abssioldu. En beğendiğim renk ise mat gri. Bora abinin tabiri ile ise aygır oldu. Bora abiyi belkide forumdaki arkadaşlarımız adanalı nicki ile tanırlar.
Neyse malum siteden araştırmaya başladım bütün arkadaşlarıma sormaya başladım tanıdıklarında satılık tenere var mı diye. Benim pek beğenmediğim race blue renkte yeterince vardı. Mat gri olanlar ise çok içime sinmeyen yada pahalı olan motorlardı. Bu arayış 10 - 15 gün kadar sürdü hergün ilanlara bakıyor yeni motor var mı diye bakınıyordum. Bir ara ümidimi kesmiştim gidip sıfır alıcam demiştim ki tam o arada yeni bir ilan gördüm Adana Yamaha Biberoğlu

Bora abi ilede burada tanıştık işte. Neyse hemen aradım konuştuk ve bana motorun sahibi Emre abinin numarasını verdi.Emre abi ile pazarlığımızı yaptık ve anlaştık kaporasını yolladım. Fakat iş yoğunluğumdan dolayı Adanaya gidemiyor motora kavuşamıyordum. 1 hafta sonrasına ancak işlerimi ayarlayabildim. Sağolsunlar bu arada Bora abi kahrımı çekmiştir muhtemelen

Emre abide sağolsun beni 1 hafta bekleyebildi. Tam anlamıyla aradığım motor buydu işte. 2014 model abs li 6.000 km de mat gri ve üzerinde sadece ben eksiktim geri kalanıyla komple aksesuarlıydı sadece bu hafta sis farları takılacak
Arkadaşım ile Adanaya gittik Bora abiyle yüz yüze tanıştık sohbet muhabbet Biberoğluna gelen abilerle üzüm sularımızı içtik. Muhteşem ciğerimizi ve kebabımızıda yedik. Sağolsunlar bizi çok güzel ağırladılar hepsine buradan bir kez daha çok teşekkür ediyorum. İnanılmaz güzel bir dostlukları motorcu muhabbetleri var kıskanmadım desem yalan olur

) Tavlada yenildim

Satışımızı aldık motorumuzu kamyona yükledik. Ertesi gün işim olmam gerektiği için 1000 km yolu acele ile sürmek istemedik ve bu güzel zevkten mahrum kaldık. Kamyona yükledikten sonra aygır İstanbulda görüşürüz diyip el salladık.
Biz akşam uçağıyla döndük İstanbula fakat bir dönüşümüz var tamamen çile. Sabiha Gökçenden gidiyoruz diye arkadaşımın motorunu oradaki otoparka bıraktık. Dönüş uçağımız ise rötar yaptı ve sonrasında son dakikada Atatürke iniceğini söylediler. Atatürk ve Sabiha arası uzun yol =) gece 4 tü evdeydim. Neyse sonraki gün kamyoncu abi ile telefondayız motoru bekliyoruz akşam deli gibi artık sabırsızlanmaya başladım. Kamyon dinlenme tesisinde arıza yaptı ve çalışmıyor dedi çıldırdım =))) Kamyon gebzedeymiş. Neyse Onur kalk gidiyoruz alıcaz o motoru ordan yeter artık darlandım dedim ve gittik. Kamyon ağzına kadar yük dolu ve motor en sonda yan kapağı açıp o koca aygırı 4 kişi anamız ağlaya ağlaya indirdik

Hatta bir ara başlıcam motorunada vs diye söylenmedim değil

Bırakın düşerse düşsün falan dedim açıkcası

En son ise bindim aygırın üzerine ve dedim işte hayat bu işte aradığım motor !!!! İşte karşınızda aygırımız
Tekrardan Adanadaki herkese çok teşekkür ederim ve hepsine çok selamlar. Yolunuz Adanaya düşersede muhakkak Yamaha Biberoğluna uğrayın bir üzüm suyu için ben çok sevdim

( hastaneler kavşağının orada ) Hemende öğrendim