- Katılım
- 17 Ağu 2014
- Mesajlar
- 2,662
Siz beni yanlış anlıyorsunuz. Bu işten kar amacı gütmüyorum. Bu motoru 27 binden aldım. 1000 km kadar kullandım sıkıldım veya başka bir sebeple satmak istedim. Yeni fiyatlar da 32 bin tl. Bu durumda 27 bine yine satabilir miyim onu merak ediyorum. Yoksa plakasıydı, sigortasıydı zaten yine zarar ediyorsun.
satarsın canım niye satamayasın. 27 değilde 26.500 e satarsın. o kadarda olsun yani. ama 1000 km de tenerenin zevkine varamazsınız. Zaten böyle şeyleri fazla düşünmeyin. Eşşeğe binince inmiceksin üzerinden satmak istemeyeceksin




