Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
344
Arkadaşlar herkese selamlar, kafaya koydum tenere alacağım. Belki tartışılmıştır görmedim ancak üretimi duruyor zannedersem. Şimdi almak mantıklı mıdır, yedek parça vs işleri nasıl olur. Teşekkürler.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
piyasada bi dünya muadili motosiklet var hiçbirşekilde parça sıkıntısı olmaz
aradan uzun yıllar geçsede
mesela transalp a bak 10 yıldır üretilmiyor ama her yerde parçası var tutulan motorun üretimi dursa da sıkıntı olmaz
 

gaz

Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
39
Merhabalar,

Bu motosikletin (R), 2008 model ve 21.000 km'de olan tertemiz bir satılığını buldum. (Sahibi tanıdık) İdealim arazide de hakimiyet sağlayabileceğim bir enduro kullanmak olduğundan ötürü, almayı düşünüyorum. (Bütçem, sıfır bir Tenere'ye yetmiyor)

Güncel yorumlarınızı rica ederim. Sevgiler. 😊

Ben Kimim?: Fikirleri her geçen gün değişen ve yönlendirilmeye ihtiyacı olan adam (😂😂😂😂😂) http://www.motosiklet.net/forum/mot...am-karisik-tavsiyelerinize-ihtiyacim-var.html

Önemli Dipnot: 190 cm ve 95 kg'yim. Güvenli ve ileri derecede sürüş eğitimi alıyorum.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ilk motor sa bence tehlikeli olabilir
özellikle frenlere alışma konusu sıkıntı olur
 

gaz

Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
39
Tavsiye için teşekkür ederim. Neden frenlere alışma sıkıntı olur? Çok mu sıkılar? Yoksa arazi motosikleti olmasından kaynaklı bir durum mu?

ilk motor sa bence tehlikeli olabilir
özellikle frenlere alışma konusu sıkıntı olur
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Motosiklet guclu kendini kaptirir gaza gelirsin sonra bi ani fren gerektiğinde zor durumda kalirsin o baglandim
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Selamlar, bu motorlarda benzin filtresi var mı acaba? aynı motorlu mt-03 kullanıyorum. benzin filtresi bulamadım:(
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Sele jel uygulaması düşünen arkadaşlar varsa bu şekilde şirinevlerde yapan bir usta var. Ben yazdan beri kullanıyorum çok memnunum. Jeller + selenin kılıfıyla beraber toplam 250-300 tl motoruna göre bu fiyatlar gayet iyi.
Videosunda telefon numarası var oradan ulaşabilirsiniz. https://www.youtube.com/watch?v=CiBH0CD8ra8







 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
24
arkadaşlar bir XT660X alma niyetindeyim,2008 80bin km'de.
Hasar kaydı çıkmamakla birlikte daha görmedim ancak temiz olduğunu düşünmekteyim. Bu motor bloğunda genel bir kronik sorun mevcut mu? yaşı çok, km'si yüksek bu durum biraz çekindirtiyor. İyi bakıldığına emin olursam, daha sonradan süprizle karşılamak mümkün müdür? Parça kolay bulunuyor diye biliyorum ancak parça maliyetleri hakkında çok bir bilgim yok, büyük masraflara girmemeyi umuyorum ancak maks. ne çıkabilir ki karşıma diye de sormadan edemiyorum.

Yeni model az km'de 250cc motosikletim var ve onu satıp almayı düşünüyorum. Ancak maceraya mı atılıyorum acaba diye düşünmeden edemiyorum.

Fikir belirtirseniz çok sevinirim.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
56
Merhaba öncelikle. Yakın arkadaşımda var xt660 süpermoto çift tüp akrapovic eksoz takılı sesi güzeldir görüntüsü güzeldir ama kullananlar apaçi gibi kullandığı için genelde motor yapılmış oluyor. Gazı kaçırınca yanlayan, rahat tekere gelen bir makina, Yakıtı ve titreşimi fazla. Genelde km çekiliyor bu makinalar da muayneden önce satarken kolay gitsin diye, en çok antalya bölgesinde var bu makinalardan. Bir de iyi bir usta bul motoru incelesin arkadaşım üzülme sonra. Radyatör de ufak bir problem vardı 0 radyatör 890 lira bugün baktık internetten . hevesini kırdıysam affola.
 
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
259
YOKMU KATLANIR VİTES PEDALI İSTEYEN

Yaw arkadaslar bu XT660'ların en kronik sorunlarından biri devrildiğinde vites pedalının eğrilmesidir. Zamanında taa alamanyalardan siparişlen getirtmiştim. Touratech katlanır vites pedalı. Yokmu buna ihtiyacı olan yoksa XT660 kullanan mi kalmadi memlekette. Fiyatta anlasiriz merak etmeyin yeter ki yatmasın dolapta birinin isine lazimkene...
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-aksesuar-tuning-yamaha-xt660r-ve-xt660-x-icin-touratech-katlanir-vites-pedal-316767003/detay/
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
24
Merhaba öncelikle. Yakın arkadaşımda var xt660 süpermoto çift tüp akrapovic eksoz takılı sesi güzeldir görüntüsü güzeldir ama kullananlar apaçi gibi kullandığı için genelde motor yapılmış oluyor. Gazı kaçırınca yanlayan, rahat tekere gelen bir makina, Yakıtı ve titreşimi fazla. Genelde km çekiliyor bu makinalar da muayneden önce satarken kolay gitsin diye, en çok antalya bölgesinde var bu makinalardan. Bir de iyi bir usta bul motoru incelesin arkadaşım üzülme sonra. Radyatör de ufak bir problem vardı 0 radyatör 890 lira bugün baktık internetten . hevesini kırdıysam affola.

Merhaba,

Sahibiylede görüştüm, ikinci sahibi tur yapmış genelde, haftasonları kullanılmış bu zaman kadar, önceki sahibide tanıdık olduğunu ve en çok onun gezdiğini bahsetti.
Motosiklette blok bir kere açılmış ve sadece segman değişmiş piston değişmemiş, sanırım çok az bir yağ yakması vardı, ekzantrik değişmesi için çıkartınca motoru onuda değiştirdiler.

Dediğim gibi daha 8000km'de sıfır olarak aldığım, rodajını vs. sini kendim yaptığım bir motosikletim var ve kafam karışık baya, motosiklette herhangi bir arıza çıkması durumunda trink çıkartıp yaptırma şansım olmaz ve bir ay iki ay yatırmam gerekebilir, o yüzden çekincedeyim hala ancak çokta sorunlu bir blok değil hatta sorunsuzluğuyla da biliniyor
 
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
259
Mış muş .....
Girme bööle maceralara.
Boyle bir motor alacaksan uzun zamandır gördüğün bildiğin sahibini tanıdığın mıncıklanmamış kurcalanmamış zımba gibi bir motor olacak yoksa cok ağlarsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:57 ----------

Xt600 660x 660r sahibi oldum uzun zaman hic masrafsız kullandım cok da memnun kaldım ama 10-15 sene evveldi...
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
Merhaba,

Sahibiylede görüştüm, ikinci sahibi tur yapmış genelde, haftasonları kullanılmış bu zaman kadar, önceki sahibide tanıdık olduğunu ve en çok onun gezdiğini bahsetti.
Motosiklette blok bir kere açılmış ve sadece segman değişmiş piston değişmemiş, sanırım çok az bir yağ yakması vardı, ekzantrik değişmesi için çıkartınca motoru onuda değiştirdiler.

Dediğim gibi daha 8000km'de sıfır olarak aldığım, rodajını vs. sini kendim yaptığım bir motosikletim var ve kafam karışık baya, motosiklette herhangi bir arıza çıkması durumunda trink çıkartıp yaptırma şansım olmaz ve bir ay iki ay yatırmam gerekebilir, o yüzden çekincedeyim hala ancak çokta sorunlu bir blok değil hatta sorunsuzluğuyla da biliniyor

Boşuna kumar oynama alırsın sorun çıkarır çıkarmaz bilemezsin satmaya kalktığın zamanda ya baya beklersin yada güzel bir zararla satarsın,geçmişini çok bilmediğin km.si yüksek motor almak tamamen kumardır.
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
24
Kumarda kazanma sansin var bunda o da yok

Boşuna kumar oynama alırsın sorun çıkarır çıkarmaz bilemezsin satmaya kalktığın zamanda ya baya beklersin yada güzel bir zararla satarsın,geçmişini çok bilmediğin km.si yüksek motor almak tamamen kumardır.

Mış muş .....
Girme bööle maceralara.
Boyle bir motor alacaksan uzun zamandır gördüğün bildiğin sahibini tanıdığın mıncıklanmamış kurcalanmamış zımba gibi bir motor olacak yoksa cok ağlarsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:57 ----------

Xt600 660x 660r sahibi oldum uzun zaman hic masrafsız kullandım cok da memnun kaldım ama 10-15 sene evveldi...

Dediğiniz gibi yaptım, bulaşmadım. Zaten maddi olarak şuan ki MT-25 yakıtını dahi karşılamakta zorlanmaya başladım. Ort. 30 kuruş min. yakıyorum şehiriçi.
İlerde husky 701'le inş. bi şu mezuniyet olsun askerlik iş vs. faslını atlatıp öyle bakacağım yoluma. :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Arkadaslar merhaba,

Cuma gunu itibatiyle 2006 model XTR ile araniza katildim. Motorumda yapilmasi gereken bazi seyler var. Parca ve iscilik konusunda fikirlerinizi rica ederim.

1- Gidon rulmani degisecek, forumda okudugum kadariyla KOYO 32005 kullaniliyormus. Onun yerine NSK 32005 kullanan bir arkadasimiz vardi. Ama aklimda bir soru var. Bazi gorsellerde rulman konik gorunuyor bazilarinda silindirik. Hangisi dogrudur? Ona gore siparis verecegim.

2- On amortisorler geri itmiyor. Uc ihtimal gorunuyor, birincisi kalin veya fazla yag konmustur. Iki, yaylar gorevini yapamiyordur, degismesi gerekir. Uc, amortisor icten yamuldugu icin kasiyor, geri itemiyordur. Sizce hangisi daha muhtemel? Yay almam gerekirse cikma bulabilir miyim?

3- Arka fren diski cesitli markalarda var. Diskin deseni neyi nasil etkiler? Kimi yildiz gibi kimi bildiginiz daire...

4- Keyfekeder sele kaplatmak istersem, Mumkunse Istanbul anadolu yakasinda uygun fiyata nasil hallederim?

5- Grenajlardaki lokal gunes yanuklari icin, boyayip arac degeri dusurmek yerine plastidip uygulayabilir miyim?

Simdilik bu kadar sorularim. Vaktiniz olur da yanitlarsaniz sevinirim.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Değerli Deadly sto(R)m sitede Polo nikli arkadaşımızın babasi rulman ticareti yapıyor. Kendisine
ulaşırsan yardımcı olacağını düşünürüm . ART ve ORS yerli rulmanlar bir kere Çin mallarından 4 kat daha
sağlam. Bir düşun kendin değerlendirmeni yap , kolay gelsin. Bittikden sonra fotoları bekliyoz. Selamlar.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Değerli Deadly sto(R)m sitede Polo nikli arkadaşımızın babasi rulman ticareti yapıyor. Kendisine
ulaşırsan yardımcı olacağını düşünürüm . ART ve ORS yerli rulmanlar bir kere Çin mallarından 4 kat daha
sağlam. Bir düşun kendin değerlendirmeni yap , kolay gelsin. Bittikden sonra fotoları bekliyoz. Selamlar.
RX3 forumuna "Baska forumlarda gorusmek uzere..." yazarken bu kadar erkenini beklemiyordum. Ilginize tesekkurler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst