- Katılım
- 10 Ocak 2017
- Mesajlar
- 3,076
Motosiklette titreşimi ben seviyorum
bana motosiklet kullandığımı hissettiriyor.
Devir yükseldikçe artan titreşim.. anlayamazsiniz.
Motorum 2006 model 36.500km de.
Debriyaj balatalarinin bitişine dair henüz bir gösterge yok ama 310 tlye ebc debriyaj balatalasi buldum. Bu motoru yıllarca kullanmayı düşündüğum için şimdiden alıp ileri ki zamanda değiştirmeyi düşünüyorum çünkü fiyatlar alacak başını gidecek.
Yetkili serviste zaten sadece balatalar 400 liranın üstünde çıkıyor.
Benim aklıma takılan debriyaj sac i dedikleri metal plakalarinda değişmesi gerekiyor mu ve xt660r için debriyaj değişim periyodu nedir?
Devir yükseldikçe artan titreşim.. anlayamazsiniz.
Motorum 2006 model 36.500km de.
Debriyaj balatalarinin bitişine dair henüz bir gösterge yok ama 310 tlye ebc debriyaj balatalasi buldum. Bu motoru yıllarca kullanmayı düşündüğum için şimdiden alıp ileri ki zamanda değiştirmeyi düşünüyorum çünkü fiyatlar alacak başını gidecek.
Yetkili serviste zaten sadece balatalar 400 liranın üstünde çıkıyor.
Benim aklıma takılan debriyaj sac i dedikleri metal plakalarinda değişmesi gerekiyor mu ve xt660r için debriyaj değişim periyodu nedir?





