Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
Geçen hafta Ankara'dan Alanya'ya gittim. Toplam 1300 km civarı yol yaptım.
Ankara-Kulu-Cihanbeyli-Konya-Seydişehir-Akseki-Alanya güzergahını kullandım, yolda soğuk dışında bir problem yaşamadım.
Apaçi ruhlu olduğum için elcik ısıtmaya güvenip yazlık eldivenle yola çıkmak gibi bir hata yapmıştım, dönüş yolu için Alanya'dan kışlık eldiven aldım. Bunun dışında herşey güzeldi, Seydişehir'den sonra dağlarda kar vardı, hatta küçük kısımlar da olsa yolda bariz buzlanmalar vardı.

1y4Dkj.jpg


DME69v.jpg


VVAXYB.jpg
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
14
arkadaşlar hata kodu 19 ve motor arızası ısıgı yanıyor kodun anlamı yan ayak müşürü ama sıkıntı yok sanki fişi cıkardım onu yaptım yok denilen herşeyi yaptım ne denediysem olmuyor beyinden diyolar basına gelen veya yardımcı olabilecek varmı nasıl tamir ettirecegiz
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
servis kitapçığının ilgili bölümü aşağıda. Benim başıma gelmedi, bilen arkadaşlar yardımcı olacaktır. Müşüre wd40 sıkmayı da dene, pislik falan kaldıysa temassızlık vardır belki.

OqBjb0.jpg
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
İzmirden kimseler yok mu :)

bir de yan veya arka çanta aparatlarını ucuza çözebiliyor muyuz?
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Bugün yakıt tüketimini ölçmeye kalktım. Benzini fulleyip (10 litre) daha sonra 100km arçılı(arkamda 90kg ve ben 80)gittim dağ bayır ve şehir içi. Sabit hızla yakıt tüketimi için değil de normalde sürdüğüm gibi sürdüm. Ve 4.8 litre benzin yaktığımı öğrendim. Açıkçası ben 6 litre civarı beklerken bu beni çok mutlu etti. Çünkü motorda açık leovince egzozlar var bir de hava yakıt karışımı mı nedir o ayarlanmış ayarlardan kolay kolay stop etmemesi için performansı da yüksek makinenin. Acaba sizin yakıt tüketimleri nasıl? Belki İstanbul trafiğinde cayır cayır yakıyor olabilir.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xt660r

http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xt660x
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
Son 140 litre yakıtla 2800 km yol yapmışım, Ankara şehir içi + şehirdışı (130-150 km/h süratle). Ortalamam tam 5 litre çıkıyor.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Nasıl o kadar az yakıyorsunuz anlamıyorum acaba ışık ile ölçüm yaptığım için mi benim böyle ama 6 litre civarında geziniyorum devamlı. Üstü var altı yok. Tamam çok sakin kullanmıyorum, gaz açmam az olmuyor. Fakat devamlı da dip gitmiyorum ki... Siz nasıl kullanıyorsunuz şehir içinde.

Örneğin birazcık arazi, 25 km kadar yüksek süratlerde virajlı bir yolculuk ;(ivmelenme hali mevcut) sonrasında şehir içi ara ara aksiyonlu 8 litre yi buldu yakıt

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

Sitedeki tüketimlere baktım, mpg verilerini l/100km ye çevirince 6.5 gibi rakamlar çıkıyor ortaya. Şehir içinde de benim yakıt tüketimi 6 civarında lduğuna göre yurtdışına göre normaliz, fakat 5 altı rakamlar şehir içinde zor sanırım bende
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
14
xt 660 r modeli x modeline ceiv" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">rmek istiyen arkadaşlar icin süper moto jant lastik takımı vardır bilginize

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

bu arada motorum satılık 2007 model 49600 km cok şükür bakımlı sıkıntısı yok istiyene süper moto jantlarıyla istiyene böyle

fiyat 14,750




4glJkQ.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

La3qXz.jpg
[/url][/IMG] süper moto hali son hali dedgim gibi istiyene boylede veririm

La3qW1.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

SÜPER MOTO JANT LASTİK XT UYDURABİLİRİSİNİZ 1200 TL MAVİLER DEGİL ALEMİNYUM OLANLAR


rQ9bbM.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
xt 660 r modeli x modeline ceiv[url]http://i.hizliresim.com/ZDdyka.jpg[/url][/url]rmek istiyen arkadaşlar icin süper moto jant lastik takımı vardır bilginize

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

bu arada motorum satılık 2007 model 49600 km cok şükür bakımlı sıkıntısı yok istiyene süper moto jantlarıyla istiyene böyle

fiyat 14,750




[url=http://hizliresim.com/4glJkQ][url]http://i.hizliresim.com/4glJkQ.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

[url=http://hizliresim.com/La3qXz][url]http://i.hizliresim.com/La3qXz.jpg[/url][/url] süper moto hali son hali dedgim gibi istiyene boylede veririm

[url=http://hizliresim.com/La3qW1][url]http://i.hizliresim.com/La3qW1.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

SÜPER MOTO JANT LASTİK XT UYDURABİLİRİSİNİZ 1200 TL MAVİLER DEGİL ALEMİNYUM OLANLAR


[url=http://hizliresim.com/rQ9bbM][url]http://i.hizliresim.com/rQ9bbM.jpg[/url][/url]" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
https://www.youtube.com/watch?v=rA-jc3H_FQw Videodaki motor sizin sanırım. Egzozdan memnun musunuz rahatsız ediyor mu ?" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Her hafta İzmirde araziye çıkıyoruz bekleriz arkadaşlar :)

 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
Arkadaslar merhaba
Gidon yukseltme aparati kullanan var mi ?
5 cm olandan alsam montaj problemi yasar miyim ? Onerdiginiz urun var mi bir de. Tesekkurler
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Onların boyu ayarlandıktan sonra olur ama işte mesele gaz, fren ve debriyaj kablolarını ayarlamak. Bence kurtarmaz fakat yapan varsa madem konuya bekliyoruz :)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
Arazide lazim oluyor, ayakta kullanabilmek icin. bir de amortisor korugu kullanan var mi, ucuz yollu bulmam lazim :)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
Arkadaşlar merhaba tekrardan
3 cm yükseltip 3 cm geri çeken adaptörün montajını bugun yaptık. Herhangi bir kabloda montaj problemi oluşmadı.

http://imageshack.com/a/img540/2761/hEqGfZ.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst