Aynı boydayız, biraz yuksek gelebilir ama alışırsınız heralde. Alacağınız motora binip denemenizi tavsiye ederim.
Motor istanbulda pazar otobüsle gönderilecek. bir ayagimin ucu yetiyorsa sorun yok bence. Wr den alıştım. Sizce bu moturlarin ömrü ne kadar? Mesela wr de kitapcikta 10 yil ömür verilmiş. Yaşından dolayi neler deforme olmuştur neleri yenilemem gerekir acaba Bilgin varmi hocam.
