- Katılım
- 11 Eki 2009
- Mesajlar
- 6
merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım 3 gün önce 2006 model x max sahibi oldum 19.000km de aldım daha önce 5 yıl honda beat kullandım ondan sonra bu motor tabiri yerindeyse mercedes gibi geldi uzun süredir motosiklet kullandığım için az çok bi tuhaflık olsa anlarım ama şimdilik sorun yok gayet konforlu ve seri hızlanıyor çok hoşuma gitti doğrusu forumu inceledim x max i yerden yere vuranda olmuş çok memnun kalanda umarım bende benzer sorunlar yaşamam şimdi yapmam gereken bişey varmı acaba bi servise götüreyim diyorum yarın yağı yeni değişmiş soğutma suyu felanda varmış ona felan baktırayım başka tavsiye edeceğiniz veya tecrubelerinize dayanarak servise illa şunuda yapın diyeceğim birşey varmı acaba bu arada ben antalya-alanyada yaşıyorum bilgileriniz için şimdiden teşekkür ediyorum