- Katılım
- 2 Ocak 2005
- Mesajlar
- 436
slm arkadaslar bende 2006 model kırmızı bir xmax aldım.haftasonu toplam 800km yol yaptım.ben bu kadar güzel olacağını düşünmüyordum.herseyı harıka. gidişi,hızlanması ,yakıtı olsun. okuduğum kadarıyla bir çok arkadas ufak tefek can sıkıcı sorunlar yaşamış.bakalım bizdede çıkacakmı.bu arada bende kı motorun aküsü değişmemiş bu güne kadar yaptığı tek arıza koltuğun açma düzeneği olmuş. o da garantiden değiştirilmiş.başka bir sorun çıkmamış. yakıta gelince 120-130km süratlerde km de 120krs yaktı. 80-90 km li süratlerde ise km de 100 krs cıvarı.bence çok iyi.
aklıma takılan sadece hararet ibresinin hemen çıkması ve düz yolda yarının 1-2 milim üstünde seyretmesi.normalmı bılmıyorum! fan sadece sahildeyken ıbre yukarı çıktığında 1 kere açtı ve yarıya gelene kadar yaklasık 1 dakıka calıstı.sonuç olarak şuan çok memnunum motorumdan
)
aklıma takılan sadece hararet ibresinin hemen çıkması ve düz yolda yarının 1-2 milim üstünde seyretmesi.normalmı bılmıyorum! fan sadece sahildeyken ıbre yukarı çıktığında 1 kere açtı ve yarıya gelene kadar yaklasık 1 dakıka calıstı.sonuç olarak şuan çok memnunum motorumdan