Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
elinde yada çevresinde uygun fiyatlı mt07 egsozu alıp boşta suran satıp değerlendirmek şsteyen arkadaş burdan yada özelden yazabilirmi acaba
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yeni kasa mt-07’leri padock’a almak için; maalesef zincir gergi modifiyesi gerekiyor ve Yamaha çok para istiyor. Motoru nasıl padock’a alıyorsunuz? Arka salıncaktan universal padock ile kaldırınca motor yan duruyor. Tek başına indirmek neredeyse imkansız oluyor. Önerilere şiddetle açığım :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yeni kasa mt-07’leri padock’a almak için; maalesef zincir gergi modifiyesi gerekiyor ve Yamaha çok para istiyor. Motoru nasıl padock’a alıyorsunuz? Arka salıncaktan universal padock ile kaldırınca motor yan duruyor. Tek başına indirmek neredeyse imkansız oluyor. Önerilere şiddetle açığım :)

Bende boşta kriko var, verebilirim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni kasa mt-07’leri padock’a almak için; maalesef zincir gergi modifiyesi gerekiyor ve Yamaha çok para istiyor. Motoru nasıl padock’a alıyorsunuz? Arka salıncaktan universal padock ile kaldırınca motor yan duruyor. Tek başına indirmek neredeyse imkansız oluyor. Önerilere şiddetle açığım :)



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------

Eski kasayı ben böyle alıyordum yeni kasada durum ne bilmem , maşanın alt kısmı çizilmesin dersen bakım sehpasının demirine şambrel kesip yapıştır.
Tek başına alma indirme meselesi biraz güç kuvvetle ilgili sanırım, wr250r ı kucaklayıp enduro sehpanın üzerine koyuyorum ben...

 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yok salıncaktan sağ tarafa kayıyor anlamsız bir şekilde. Tam oturacakken sıkıntı yaratıyor. Padock üstüne çapraz düşüyor makine. Kanımca elimdeki padock ile de alakalı olabilir. Arka zincir gergi yerlerinde padock vidalı şekilde aparatlar var. Onlardan arıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:50 ----------

Bende boşta kriko var, verebilirim :)

Ooo efsane hızlı giriş yapmış :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosikleti dik pozisyonda tutarken sehpayı maşanın altına iteklemen ve bastırman lazım. Sehpandan da kaynaklı yatıyor olabilir ben hiç zorlanmıyordum.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
motosikleti dik pozisyonda tutarken sehpayı maşanın altına iteklemen ve bastırman lazım. Sehpandan da kaynaklı yatıyor olabilir ben hiç zorlanmıyordum.

Sehpadan kaynaklanabilir. Sonuç olarak bu motora sahipsem, vidalı ve c şeklinde padock lazım. Benim padock motorun çok altında kalıyor. Plakalık bile sıkıntı yaratıyor. AliExpress’ten sipariş vereceğim de maşşallah ne sipariş versem, muhakkak bir sıkıntı çıkıyor...
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Sehpadan kaynaklanabilir. Sonuç olarak bu motora sahipsem, vidalı ve c şeklinde padock lazım. Benim padock motorun çok altında kalıyor. Plakalık bile sıkıntı yaratıyor. AliExpress’ten sipariş vereceğim de maşşallah ne sipariş versem, muhakkak bir sıkıntı çıkıyor...

Paddock madok bunlar sana gitmez, senin olayın otomatik zincir yağlamadır. Bir taktıracaksın birkaç bin km arkana bakmayacaksın.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Paddock madok bunlar sana gitmez, senin olayın otomatik zincir yağlamadır. Bir taktıracaksın birkaç bin km arkana bakmayacaksın.

Zincir germek içinde lazım oluyor. Padock olunca gerisi çok basit. Wolf ile mt aynı ağırlıkta. Wolf ile işim 30sn’de bitti. Mt direniyor. Dengesi bozuluyor sürekli. Motor hep sağ tarafa yatık duruyor ve yüreğimi ağzıma getirmek için yeterli bir sebep. Biraz daha bakacağım. Bulamaz isem direk otomatik yağlamaya geçerim. Kredi kartı geçse düşünmeden taktırmıştım :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Zincir germek içinde lazım oluyor. Padock olunca gerisi çok basit. Wolf ile mt aynı ağırlıkta. Wolf ile işim 30sn’de bitti. Mt direniyor. Dengesi bozuluyor sürekli. Motor hep sağ tarafa yatık duruyor ve yüreğimi ağzıma getirmek için yeterli bir sebep. Biraz daha bakacağım. Bulamaz isem direk otomatik yağlamaya geçerim. Kredi kartı geçse düşünmeden taktırmıştım :)

Wolf pratik motor, şu Wolf'den 10-15 bg fazla güç çıkarabilselerdi satmazdım. Ara Ahmet Turan abiyi, dükkanlarında pos vardır, destek olurlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sana enduro al dedik keyfii yatırıyoruz biz 😁
2RovMG.jpeg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sizce MT07 küçük geliyor mu bana? :)

https://imgyukle.com/i/Vvgcls

Telefondan beceremedim fotoğrafı yüklemeye ama linke tıklayınca açılıyor
Geliyor, ekipmanları da giyince hepten ufak kalır. Kendimi arkadaşların çektiği videolarda görünceye kadar , 190 boyumla üzerinde kelebek gibi durduğumun hiç farkında değildim 😀
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Benim gözümde öyle sırıtmadı. Lakin siyah renk alma. Siyahlar normalden daha ufak duruyorlar. Göz yanılsaması oluşuyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sürüş konusunda sıkıntı yaşatmadı bana, hani duke390 da aşşağı yukarı aynı ebat ama sürüş konusunda sıkıntı yaşıyordum. mt07 de oldukça rahattım, sadece ön cam taksan bile faydası olmuyor boydan dolayı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst