- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Abi benim motor ısınmazki :bounce:
Dur kalk muhabbeti olmadıkça ben hep trafikte akarım. Bugün galeria önünden 170’le geçiyordum. Birgün bir tanesi peşime takılacak. Geçirecek cezayı. 8gündür motora binmiyordum. Sabah boş yolu görünce dayanamadım ve yapıştırdım.
Full sentetik yağ koyunca şanzıman beni işkillendirmişti. 2-3 defa 5-6 arası boşa düşüp sonra şak die girdi. Bir kaç defa daha yaparsa, sağlam masraf açar. Ondan dolayı aşırı dikkat ediyorum ve alt devirde vites atıp, devirlendiriyorum makineyi. 17000’e geldi. 20000 bakımında kesin yarı sentetik koyacağım. Bugüne kadar acaba diyordum ama birgün tamamen emin oldum.
Zaten vites geçişlerimden de memnun değildim 10000km’den beridir.
Dur kalk muhabbeti olmadıkça ben hep trafikte akarım. Bugün galeria önünden 170’le geçiyordum. Birgün bir tanesi peşime takılacak. Geçirecek cezayı. 8gündür motora binmiyordum. Sabah boş yolu görünce dayanamadım ve yapıştırdım.
Full sentetik yağ koyunca şanzıman beni işkillendirmişti. 2-3 defa 5-6 arası boşa düşüp sonra şak die girdi. Bir kaç defa daha yaparsa, sağlam masraf açar. Ondan dolayı aşırı dikkat ediyorum ve alt devirde vites atıp, devirlendiriyorum makineyi. 17000’e geldi. 20000 bakımında kesin yarı sentetik koyacağım. Bugüne kadar acaba diyordum ama birgün tamamen emin oldum.
Zaten vites geçişlerimden de memnun değildim 10000km’den beridir.