Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
101
Devamlı çıkartıp takacaksan sıkıntı gerçekten. Ama susturuculu iken bağdat caddesi ve sahil yolunda bir çok çevirmeye girdim bir sorun olmadı. Çok abartı çıkmadığı için polisin önünden geçerken debriyajı da çekiyorum devam.
Ama onu eninde sonunda taktıracaksın benim gibi takıntılıysan :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Neyse artık egzozu takarız. Yarılana kadar kullanırız susturucu ile. Yazın geldiğinde şehirdışında çıkartırız. Bana brom ettiği zaman o anda sağına soluna bakmayan ve elinde telefon varken, potansiyel tehlike oluşturabilecek herkese karşı bir savunma sistemi. Yoksa bağırmış, bağırmamış bir işime yaramıyor. Şuan kesiciye soksam, ben duymuyorum sesini :)
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Neyse artık egzozu takarız. Yarılana kadar kullanırız susturucu ile. Yazın geldiğinde şehirdışında çıkartırız. Bana brom ettiği zaman o anda sağına soluna bakmayan ve elinde telefon varken, potansiyel tehlike oluşturabilecek herkese karşı bir savunma sistemi. Yoksa bağırmış, bağırmamış bir işime yaramıyor. Şuan kesiciye soksam, ben duymuyorum sesini :)
Egzozsuz olmuyor. Geçen gün orjinale döndüm demiştim dün yine akrapovici taktım. Motorun kullanımını zevkli bir hale getirmesiyle beraber görünürlüğü de ciddi şekilde artırıyor. Egzoz takınca görünürlük artmaz diyen tipler aynı motoru egzozlu ve egzozsuz kullanmış mıdır bilmiyorum ama ben kullandım ve tecrübe ettim. Egzoz varken araç içindeki insanlarla aynadan göz göze gelirdik egzozsuz selektör at korna çal anca ben burdayım diyebiliyorsun. Orijinal egzozlu haliyle kadının teki önüme atladı ABS sayesinde düşmeden durabildim. belki egzozla alakası yoktur tesadüf olabilir. Ve en önemlisi korna yerine aragaz vermek paha biçilemez:)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,005
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Çoğu arabada içeride müzik çalıyor, dış gürültüye o kadar da duyarlı olduklarını zannetmiyorum. Bence "görünürlük" için en iyi aksesuar sis farı / çakar.

Bir de şöyle bir risk var; beklemeyen adamın dibinde bir anda ara gaz yaparsanız istemsiz irkilip saçma sapan bir hareket de yapabilir.

En güzeli diğer araçlar sizi hiçbir şekilde görmüyor varsayımıyla motosiklet kullanmak. Kendinizi asla diğer sürücülerin eline bırakmayın... (Böyle yaptığım için 250cc scooter'lar bile beni trafikte geçiyorlar, sağlık olsun. Boş yolda rampada alıyorum öcümü :) :) :) )
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Zaten dibine girip brom yapınca iş görmüyor ama emin ol kimsede araba içinde son ses müzik açmıyor. Bende araba içinde ses sistemi açık geziyorum ama gelen motoru duyuyorum. O eskidendi camlar açık şekilde, kendinden daha çok millete ses duyuracağım çabaları...
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
101
Araba içinde yüksek sesli müzik dinleseler bile bu egzozun bas sesi araba içinden belli oluyor. Titretiyor içeriyi denenmiştir. Sanki motor bütün gücünü böğürüyor egzoz ucundan. Rölanti sesi efsane. Ama 1,2,3 te gaz açınca savaş çıktı zannedebilirler yayalar özellikle. 9 bin 10 bin devirden gaz kesip hafif gaz koluyla oynamanın zevki bir başka gerçekten. Pata pata ateş atıyor dışarı.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Araba içinde yüksek sesli müzik dinleseler bile bu egzozun bas sesi araba içinden belli oluyor. Titretiyor içeriyi denenmiştir. Sanki motor bütün gücünü böğürüyor egzoz ucundan. Rölanti sesi efsane. Ama 1,2,3 te gaz açınca savaş çıktı zannedebilirler yayalar özellikle. 9 bin 10 bin devirden gaz kesip hafif gaz koluyla oynamanın zevki bir başka gerçekten. Pata pata ateş atıyor dışarı.

Birde ucuza alınabilecek yer Öner tam olsun :) motorun zincir-dişlisi olmasa da olur :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Valla fiyatları bilmiyorum şu an ama ben Motoeiç te İsa Çakır a yaptırdım. Tiger distribütörü kendisi. Yaz başı 1.300 tl ye aldım. Boğazdan değil tüp sadece.

Eee polis orjinaline dön derse, nasıl diğerini takacaksın? Zaten Boğaz’dan olmasının veya olmamasının bir farkı olacağını zannetmiyorum.
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
101
Fark fiyat zaten bir de kaynak işi var tabi. Benim motor 2021 5. ay muayeneye girecek. O zamana kadar devam susturucuyla. Sonra 50 tl ye yine kaynak. Dün 2 kere çevirmeye girdim sorun olmadı. Belki de ben şanslıyım polis bakımından :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yok illa takması çıkması olacak birşey olmalı. Egzozculardan nefret ettim çünkü. Bıktırdı bu egzozcular beni. Parasıyla bile laf işitiyoruz.
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
101
O da var :) Yeni sistem. İstersen insta sayfasından incele. Fiyat biraz pahalı olabilir tabi. Elciğin yanına bir düğme koyuyor. Basıyorsun stock ses basıyorsun taktırdığın egzoz sesi. İnstagramı Motoeiç
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sen varex sistem önerdin :) Zaten en sonunda bir egzozcu bulup, orjinal katalizörün oraya çengel ve ara boru yaptırıp, slip on başka egzoz alıp gideceğim. Kafayı sök-çıkara gidecek iş gibi. Dk başı kesip kaynak yaptırılmaz birşeye. Erir ve tutturamayız sonra die düşünüyorum.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Sen varex sistem önerdin :) Zaten en sonunda bir egzozcu bulup, orjinal katalizörün oraya çengel ve ara boru yaptırıp, slip on başka egzoz alıp gideceğim. Kafayı sök-çıkara gidecek iş gibi. Dk başı kesip kaynak yaptırılmaz birşeye. Erir ve tutturamayız sonra die düşünüyorum.

Selenoidin sigortasını da söker, valf konusunu da bir nebze gizletebilirsen muayenede de sorun yaşamayacağını varsayabiliriz diye düşünüyorum.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bu motorların zinciri 525-108 bakla mıdır? Ona göre zincir bakınmaya başlayacağım. Tam zinciri budur diyorum. Sonra başka bir yerde farklı bir zincir kalınlık ile bakla sayısı görüyorum. Teyit almak gerekiyor :bestmt:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
525 108 bakla uygun
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Eyw. Acayip makbule geçti. Ona göre alıp, köşeye koyacağım. Sezon başında şakşakşak die kafayı yemeden gezerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------

Birde şu yağ mevzusunu sorayım. Benim motora tam sentetik yağ koyduğumdan beridir nefretin eşliğine geldim. Şanzımanı saçma sapan çalışmaya başladı. 5-6 arası sıkıntı olmaya başladı. Tekrardan yarı sentetiğe döneyim diyorum. Sorun yağ kaynaklı mı yoksa ben mi iyi tepeliyorum vitesi çözemedim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de motul 7100 den ipone r4000rs ye geçince daha iyi vites geçişleri hissetmiştim. R4000rs de yarı sentetik ve servis kitabındaki verilen özellikleri karşılıyor. Kaldı ki ben yağ filtresini bile yerli malı fil filtre zp55b kullanıyordum. 10tl den alıp 5 binde bir yağ yağ filtresi beraber değiştiriyordum.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Garantisi var die yapacak birşey yok da yatı sentetik yağ koydurtacağım bu sefer. Yamalube sağolsun hayatımın son 1senesinde hiç çıkmadı yaşantımdan :)
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Garantisi var die yapacak birşey yok da yatı sentetik yağ koydurtacağım bu sefer. Yamalube sağolsun hayatımın son 1senesinde hiç çıkmadı yaşantımdan :)

Şu bizim yaptığımız kontrolü yapsana.

Aynı yıl, aynı kmde iki mt bulursan ne ala. Bulamazsan eğer,

Yağ değiştirmeden evvel bir yer seç.
Motor soğukken başlayıp, orada mevcut full sentetikle kullan.

Sonra aynı testi aynı yerde diğer yağla yap.

Bak bakalım ısınma farkı oluyor mu?

Yanlız, trafik olmayan saat olsun. Yoksa yanıltır. Hava sıcaklığı, rüzgar ve hızında üç aşşağı beş yukarı aynı olmalı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------

Bizim testte biri 2500 diğeri 4000 civarı aynı yıl üretimi iki motor, birinde 7100 diğerinde 5100 vardı.
Motorları soğuttuk. Sahil yolunda yanyana Bakırköy-Çatladıkapı yaptık.
Geri dönüşte motorları değiştik.
Her ikimizde 5100 yağ olan motorun, 7100 yağ olan motordan daha fazla ısındığı konusunda aynı fikirdeydik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst