Garantisi var die yapacak birşey yok da yatı sentetik yağ koydurtacağım bu sefer. Yamalube sağolsun hayatımın son 1senesinde hiç çıkmadı yaşantımdan
Şu bizim yaptığımız kontrolü yapsana.
Aynı yıl, aynı kmde iki mt bulursan ne ala. Bulamazsan eğer,
Yağ değiştirmeden evvel bir yer seç.
Motor soğukken başlayıp, orada mevcut full sentetikle kullan.
Sonra aynı testi aynı yerde diğer yağla yap.
Bak bakalım ısınma farkı oluyor mu?
Yanlız, trafik olmayan saat olsun. Yoksa yanıltır. Hava sıcaklığı, rüzgar ve hızında üç aşşağı beş yukarı aynı olmalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------
Bizim testte biri 2500 diğeri 4000 civarı aynı yıl üretimi iki motor, birinde 7100 diğerinde 5100 vardı.
Motorları soğuttuk. Sahil yolunda yanyana Bakırköy-Çatladıkapı yaptık.
Geri dönüşte motorları değiştik.
Her ikimizde 5100 yağ olan motorun, 7100 yağ olan motordan daha fazla ısındığı konusunda aynı fikirdeydik.