- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Mt07-09-10 hepsi aynı MTVye denk geliyor ilginç gerçekten
En çak mt-09 eğleniyor ama
Mt07-09-10 hepsi aynı MTVye denk geliyor ilginç gerçekten
Yeni kasa mt-07leri padocka almak için; maalesef zincir gergi modifiyesi gerekiyor ve Yamaha çok para istiyor. Motoru nasıl padocka alıyorsunuz? Arka salıncaktan universal padock ile kaldırınca motor yan duruyor. Tek başına indirmek neredeyse imkansız oluyor. Önerilere şiddetle açığım![]()
Yeni kasa mt-07leri padocka almak için; maalesef zincir gergi modifiyesi gerekiyor ve Yamaha çok para istiyor. Motoru nasıl padocka alıyorsunuz? Arka salıncaktan universal padock ile kaldırınca motor yan duruyor. Tek başına indirmek neredeyse imkansız oluyor. Önerilere şiddetle açığım![]()


Bende boşta kriko var, verebilirim![]()
motosikleti dik pozisyonda tutarken sehpayı maşanın altına iteklemen ve bastırman lazım. Sehpandan da kaynaklı yatıyor olabilir ben hiç zorlanmıyordum.
Sehpadan kaynaklanabilir. Sonuç olarak bu motora sahipsem, vidalı ve c şeklinde padock lazım. Benim padock motorun çok altında kalıyor. Plakalık bile sıkıntı yaratıyor. AliExpress’ten sipariş vereceğim de maşşallah ne sipariş versem, muhakkak bir sıkıntı çıkıyor...
Paddock madok bunlar sana gitmez, senin olayın otomatik zincir yağlamadır. Bir taktıracaksın birkaç bin km arkana bakmayacaksın.
Zincir germek içinde lazım oluyor. Padock olunca gerisi çok basit. Wolf ile mt aynı ağırlıkta. Wolf ile işim 30sn’de bitti. Mt direniyor. Dengesi bozuluyor sürekli. Motor hep sağ tarafa yatık duruyor ve yüreğimi ağzıma getirmek için yeterli bir sebep. Biraz daha bakacağım. Bulamaz isem direk otomatik yağlamaya geçerim. Kredi kartı geçse düşünmeden taktırmıştım![]()
sana enduro al dedik keyfii yatırıyoruz biz
https://resmim.net/f/2RovMG.jpeg
mt07 yi sat 690 enduro r al off diyorum ��
https://youtu.be/BDxkpfsHxh4
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
https://youtu.be/b1-tjmcWuEo
Geliyor, ekipmanları da giyince hepten ufak kalır. Kendimi arkadaşların çektiği videolarda görünceye kadar , 190 boyumla üzerinde kelebek gibi durduğumun hiç farkında değildimSizce MT07 küçük geliyor mu bana?
https://imgyukle.com/i/Vvgcls
Telefondan beceremedim fotoğrafı yüklemeye ama linke tıklayınca açılıyor
Geliyor, ekipmanları da giyince hepten ufak kalır. Kendimi arkadaşların çektiği videolarda görünceye kadar , 190 boyumla üzerinde kelebek gibi durduğumun hiç farkında değildim