Az kaldı bakalım, iki güne öğreniriz fiyatını.
Eğer 16'nın üzerinde olursa sadece kötünün iyisi derim.

Yamaha'nın fiyatı fuarda açıklayacağını kim söyledi ?
Bence açıklamayacaklar...
Fuarda satış olayını geçen fuarda gördüm, fuardan CRF250-L sini alıp giden adam gördüm.
Yamaha henüz Mt-07 yi teslim etmiyor, yani fuarda da teslimat yok. (Ben öyle biliyorum) Büyük ihtimalle mart sonu teslimat/satış başlayacak felan diyecekler, şimdi kapora alabiliriz ama kesin fiyat haftaya belli olacak felan diyecekler.
Bunları düşünmemin sebebi fuar perşembe-cuma başlıyor. Fiyatına bu akşam karar vereceklerini sanmıyorum, belli olsaydı da mutlaka duyulurdu...
Michelin Pilot Road 3 lastiklerle geliyor sanırım bu lastiği kullanan eden var mı bizim yollarda ne iş yapar acep ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
Şöyle bir grafik buldum
[url]http://i.hizliresim.com/K4Q4pY.png[/url]
Uzun ömürlü ve konforlu ancak Kuru zeminde yol tutuşu zayıf sanırım hmmm...
Ben geçen hafta bayi ile konuştuğumda "az kaldı sabret dostum haftaya fiyatlar belli olacak, fuara ne kaldı ki" demişti.
Uzun ömürlü ve konforlu ancak Kuru zeminde yol tutuşu zayıf sanırım hmmm...
Mcn dergisi cok prestijli ve motosiklet ureticilerinin baz aldigi bir dergidir.