Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Az kaldı bakalım, iki güne öğreniriz fiyatını.
Eğer 16'nın üzerinde olursa sadece kötünün iyisi derim.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
17.500'de fena değil ama yine de kötünün iyisi derim sadece.
16'yı geçmeyen her fiyat için de sıcak fırsat derim. :p
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
Michelin Pilot Road 3 lastiklerle geliyor sanırım bu lastiği kullanan eden var mı bizim yollarda ne iş yapar acep ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

Şöyle bir grafik buldum





Uzun ömürlü ve konforlu ancak Kuru zeminde yol tutuşu zayıf sanırım hmmm...
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
81
Şimdi bu mt-07 650 cc'yi sadece 30 cc geçtiği için 537,00 TL mi oluyor MTV vergisi...bari 650 cc yapsalardı da 210 TL ödeseydik :p
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,653
evet öyle oluyor 32 cc'den dolayı alanlar yüksek mtv vergisi ödeyecek
anlaşılan 16 bin olayıda yalan oldu
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yamaha'nın fiyatı fuarda açıklayacağını kim söyledi ?

Bence açıklamayacaklar...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Fuarda satış olayını geçen fuarda gördüm, fuardan CRF250-L sini alıp giden adam gördüm.

Yamaha henüz Mt-07 yi teslim etmiyor, yani fuarda da teslimat yok. (Ben öyle biliyorum) Büyük ihtimalle mart sonu teslimat/satış başlayacak felan diyecekler, şimdi kapora alabiliriz ama kesin fiyat haftaya belli olacak felan diyecekler.

Bunları düşünmemin sebebi fuar perşembe-cuma başlıyor. Fiyatına bu akşam karar vereceklerini sanmıyorum, belli olsaydı da mutlaka duyulurdu...
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
Ben geçen hafta bayi ile konuştuğumda "az kaldı sabret dostum haftaya fiyatlar belli olacak, fuara ne kaldı ki" demişti.

Fuarda satış olayını geçen fuarda gördüm, fuardan CRF250-L sini alıp giden adam gördüm.

Yamaha henüz Mt-07 yi teslim etmiyor, yani fuarda da teslimat yok. (Ben öyle biliyorum) Büyük ihtimalle mart sonu teslimat/satış başlayacak felan diyecekler, şimdi kapora alabiliriz ama kesin fiyat haftaya belli olacak felan diyecekler.

Bunları düşünmemin sebebi fuar perşembe-cuma başlıyor. Fiyatına bu akşam karar vereceklerini sanmıyorum, belli olsaydı da mutlaka duyulurdu...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ben geçen hafta bayi ile konuştuğumda "az kaldı sabret dostum haftaya fiyatlar belli olacak, fuara ne kaldı ki" demişti.

Umarım öyle olur. Döviz kurlarının bukadar değişken olduğu bir dönemde fuarda "süpriz" yapmanın anlamı da kalmadı.
 
Katılım
26 Şub 2014
Mesajlar
6
mcn dergisi mt-07 incelemesi

Arkadaslar selam, foruma yeni katildim, sohbetlerden anladigim kadariyla mt-07 baya heyecan yaratmis.

Ben de mcn dergisinin gecen haftaki sayisindaki mt-07 incelemesini bastan sona okudum.

Motosiklet cok begenilmis aslinda, bircok ozelligi rakiplerinden ustun. Yakit konusuna gelince nc700s'le neredeyse ayni tuketim degerlerine sahip. Cunku daha hafif ve bu hafiflik adiliginden degil tasarimindan kaynaklaniyor.

Yamaha bayisi abssiz fiyatinin 18 000i gecmeyecegini soyledi ki, ikinci el nc700s alacagima sifir mt-07 alirim. Bu arada incelemede absiz freni ve lastikleri de cok begenilmis.

Isteyene diger yorumlari da anlatirim.

Mcn dergisi cok prestijli ve motosiklet ureticilerinin baz aldigi bir dergidir.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
ABS siz ıslak zeminde lastiklerin kilitleneceğinden korkup 20 ile gitmek nedir bilirmi o MCN dekiler :mrgreen:

Oysa ki benim hızlarım sabittir 40-60-80 ama bu durumda bile ıslak zeminde uçuş rekorlarım var :cherry:

Bundan sonraki motosikletim ister 100cc ister 1000cc hiç farketmez, ani frende düz kaysın yeter, "ne de olsa düz kaymayacak düşeceim" diye bilince fren yapacağına kendimi atasım geliyor üstünden :mrgreen:

Ayrıcaaaa gelelim fısıltı gazetesine, standart düz naked olan bu motosikletin ABS sizi 16000 lira olması lazım, yoksa fiyat/verim anlamında da sıradan bi motosiklet olur kalır, eeee gereçkler ::145::
 
Katılım
26 Şub 2014
Mesajlar
6
ıslak zeminde lastiklerin kitlenmesi hızına bağlı olarak abs li motorda da olur. ıslak asfaltta ön frene basılmaz. zaten bastığın an 1 sn içinde yan yatarsın. ne de olsa düz kaymamanın sebebi ya motosikletin dengesizinin bozuk olması ya da ön freni sıkmandır.:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst