Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ıslak zeminde lastiklerin kitlenmesi hızına bağlı olarak abs li motorda da olur. ıslak asfaltta ön frene basılmaz. zaten bastığın an 1 sn içinde yan yatarsın. ne de olsa düz kaymamanın sebebi ya motosikletin dengesizinin bozuk olması ya da ön freni sıkmandır.:pr:

baba ön frene basılmaz diyorusun peki ne yapacaz sence :p gazmı açak :)
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
absli motosikletin varsa ıslak zeminde de ön frene ani ve sonuna kadar basabilirsin
test edildi :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Ben de o incelemeyi merak ediyordum video da selam durdular resmen. Nasil ulasabiliriz ya da usenmezseniz biraz daha bilgi rica etsem. Mcn bnm de favorilerimden
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
ıslak zeminde lastiklerin kitlenmesi hızına bağlı olarak abs li motorda da olur. ıslak asfaltta ön frene basılmaz. zaten bastığın an 1 sn içinde yan yatarsın. ne de olsa düz kaymamanın sebebi ya motosikletin dengesizinin bozuk olması ya da ön freni sıkmandır.:pr:

Hiç ABS'li motor kullandın mı? Sıkma istersen...:wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

Hiç ABS'li motor kullandın mı? Sıkma istersen...:wiinkk:

Youtube'de Honda hornet 600 abs vs Honda hornet 600 non abs^^ videosunu dikkatli bir şekilde izle - sana yardımcı olacaktır...:queen:
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
Sanki ABS li ikinci elde daha iyi gider gibime geliyor.... biraz daha bekleyemem ama ::lac::
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Arkadaslar selam, foruma yeni katildim, sohbetlerden anladigim kadariyla mt-07 baya heyecan yaratmis.

Ben de mcn dergisinin gecen haftaki sayisindaki mt-07 incelemesini bastan sona okudum.

Motosiklet cok begenilmis aslinda, bircok ozelligi rakiplerinden ustun. Yakit konusuna gelince nc700s'le neredeyse ayni tuketim degerlerine sahip. Cunku daha hafif ve bu hafiflik adiliginden degil tasarimindan kaynaklaniyor.
Ben de o incelemeyi merak ediyordum video da selam durdular resmen. Nasil ulasabiliriz ya da usenmezseniz biraz daha bilgi rica etsem. Mcn bnm de favorilerimden
Yamaha bayisi abssiz fiyatinin 18 000i gecmeyecegini soyledi ki, ikinci el nc700s alacagima sifir mt-07 alirim. Bu arada incelemede absiz freni ve lastikleri de cok begenilmis.

Isteyene diger yorumlari da anlatirim.
Mcn dergisi cok prestijli ve motosiklet ureticilerinin baz aldigi bir dergidir. Zahmet olmazsa incelemeden biraz daha detay alabilir miyiz . Ben o sayiyi bulamadim zira
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
Mcn dergisi cok prestijli ve motosiklet ureticilerinin baz aldigi bir dergidir. Zahmet olmazsa incelemeden biraz daha detay alabilir miyiz . Ben o sayiyi bulamadim zira

MCN videosunda Neeves abimiz very very very goood dediki :cat: zaten artık beğenmeyenlerin kişisel tercihidir...

Bu yamaha tr bugünde fiyat açıklamazsa bascam fuarı standlarını yıkacam ateş topu düş........ :pr: :pl:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
MT07 nin fiyatını buraya ilk yazacak adamı beğeni yağmuruna tutuyoruz ,bakalım ilk kim yazacak:flower:
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
1922142_10152310776332502_1311564189_n.jpg
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Evet beyler dagilin artik, fiyat belli olmus. O degil de bu kadar adam ne konusacak simdi, butun heyecani kacti, herkes ne guzel iki gunde bir fiyat tahmini yapiyodu, numan resmen filmin sonunu soyledi bize :)

ABS lisi 18 olsa ve su anki motorumu almamis olsaydim yapistirirdim bir tane. 18 lira bence cok uygun bir fiyat degil, tamam ayni ayardaki er6 daha pahali ama kac senelik makina, kendini ispatlamis artik. Bu aletin test yorumlari ne kadar iyi olsa da daha kendini ispatlamasi gerekiyor. En fazla 17 bekliyordum ben, hayal kirikligina ugradim, almiyorum arkadas :)

Bu arada fuar 10 da acildi, fiyat listesi 10:22 de burda, ne kadar hizlisiniz arkadas :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

fz8 abs ile mt09 arasinda 2500 lira fark var. Ilk basta 16 lira dedikleri mt07 18 olmus, 24 e satilan mt09 25400 olmus, bence cok fazla zam gelmemis, o paraya hala mantikli bir motor mt09.
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
Hocam yamaha bayiisi tanıdık facebookta paylaştı fotoğrafı arayıp teyit ettim sonra da direk paylaştım. Ben hayırlısı ile bugün gidip mt-07ye talip olacağım.

Mt-07 konusu haricinde genel olarak baktığımda bence yamahayı tebrik etmek lazım; fiyatlar çok fazla oynamadı. fazer8 abs düşünüyordum(kredi faizlerinin artması, olası askerlik gibi sebeplerden vazgeçtim) onu 30 bin olarak tahmin ediyorlardı ki sadece 950 lira zam gelmiş. ben fiyat politikasını başarılı buldum.(gönül ister ki vergiler daha az olsun herkes zorlanmadan istediği motosikleti alabilsin).

Evet beyler dagilin artik, fiyat belli olmus. O degil de bu kadar adam ne konusacak simdi, butun heyecani kacti, herkes ne guzel iki gunde bir fiyat tahmini yapiyodu, numan resmen filmin sonunu soyledi bize :)

ABS lisi 18 olsa ve su anki motorumu almamis olsaydim yapistirirdim bir tane. 18 lira bence cok uygun bir fiyat degil, tamam ayni ayardaki er6 daha pahali ama kac senelik makina, kendini ispatlamis artik. Bu aletin test yorumlari ne kadar iyi olsa da daha kendini ispatlamasi gerekiyor. En fazla 17 bekliyordum ben, hayal kirikligina ugradim, almiyorum arkadas :)

Bu arada fuar 10 da acildi, fiyat listesi 10:22 de burda, ne kadar hizlisiniz arkadas :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Bu arada xj6 ya sadece 700 lira zam gelmis, 19200 du en son euro firlamasindan once. MT07 nin talep patlamasi yapacagini dusunup ona daha cok zam yapmislar kanimca.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
son zamanlardaki kur dalgalanmalarını düşünürsek fiyatlar çok da kötü değil
ancak alıcıları heyecanlandıracak fiyatlar da değil bunlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst