Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bi aleti kaldıramıyorlar başgan görüyosun...iktidarsız bunlar...Beledeyamadaykende aynı Japonya geldi yine aynı..bize hitap eden modeller getirmiyorlar..ybrnin sırtına yaslanıp 10 yıldır kafalarını kuma gömdüler...baksana Hondadaki seçeneklere herkese hitap eden bişeyler illaki var...

Yamaha Bayisi SYM satar mı başgan satıyor..profesyonnellik yok...ben Yamaha servislerdeki parçaların orjinal olduklarından bile şüphe ederim..o kadar güvensizim...Honda da görmediğim 9 kusurlu hareketler bunlar...
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
bi aleti kaldıramıyorlar başgan görüyosun...iktidarsız bunlar...Beledeyamadaykende aynı Japonya geldi yine aynı..bize hitap eden modeller getirmiyorlar..ybrnin sırtına yaslanıp 10 yıldır kafalarını kuma gömdüler...baksana Hondadaki seçeneklere herkese hitap eden bişeyler illaki var...

Yamaha Bayisi SYM satar mı başgan satıyor..profesyonnellik yok...ben Yamaha servislerdeki parçaların orjinal olduklarından bile şüphe ederim..o kadar güvensizim...Honda da görmediğim 9 kusurlu hareketler bunlar...

hele bir de parça geyiği var
parça mı lazım oldu adamların elinde ybr parçası bile bulunmuyor yurt dışından sipariş veriyorlar
benim usta var burda kendi motorları yamaha (3 tane ayrı) motorların en çok arıza yapan parçalarını önceden getirtmiş hazırda bekletiyor
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,653
bence yazım hatası var
son videoda motorun sesi sanki stop edecekmiş gibi motordamı bir gariplik var ?
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
139
bence yazım hatası var
son videoda motorun sesi sanki stop edecekmiş gibi motordamı bir gariplik var ?

bilindigi gibi motorlar isininca rolantisini dusururler. bu da sicak oldugu icin rolantisi dusmus, ayriyeten krank mili normal sira iki yerine cross plane 90 - 270 derece calistigi icin o arada duzensiz calismasinin sesi sayesinde biraz harley motorlar gibi tekleye tekleye calisiyor hissi veriyor.
bana gore cok guzel bir ses ama begenmeyen de olabilir. hele custom bi egzosla gurul gurul gurul diye calisir. 10 numara olur. :)
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
Yamaha tr deli etti şu fiyatı açıklamadılar... Neyse fuarda açıklarlar artık zahmet olmazsa tabii
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
25
Kısmetse,bir engel çıkmazsa ta Antalya'dan 7 saat için fuara geliyorum... :) heycan bastı
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,653
Yamaha tr deli etti şu fiyatı açıklamadılar... Neyse fuarda açıklarlar artık zahmet olmazsa tabii

birde fuara gidip fiyat göremiyormuşuz

kendi komplo teorim fiyat 16 bin olsa önceden ilan edip fuar için müşteri toplarlardı baktılar bu asparagas fiyat söylentisi ile iyi reklamı döndü fuara kadar bu beklentiyi bitirmiyelim dediler
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
16
Arkadaşlar cumartesi günü Motoliz de idim, MT-07 ne kadar olacak dedim, ve 17-18 dediler, dedim muadillerinden baya uygun bi fiyat veriyosunuz, evet iddialı bi rakamla piyasaya süreceğiz dediler.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Aynen , ben de bugun sordum 18 dedi bana da

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

17-18 cok ciddi fiyat. Mt07 cok satar bu strateji ile. Honda dan baya musteri calacak
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sadece honda nc 700 s'ten değil,kawasaki er-6 dan da müşteri çalacak.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Aynen , ben de bugun sordum 18 dedi bana da

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

17-18 cok ciddi fiyat. Mt07 cok satar bu strateji ile. Honda dan baya musteri calacak

Bence çok fazla yine de satmaz-yurdum insanın karenaj hastalığı(tutkusu) var-hal böyle iken naked bir motor TR'de fazla tutmaz...yine 12'ye cbr 250 15'e Ninja 250(çakma racingler) daha çok satacaktır....:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst