Herkese kazasız bol keyifli sürüşler dilerim
bazı sorularım olacak cevaplayan yardımcı olan herkese teşekkürler

- Yakıt değerlerim silver tail egzos ile şehir içi 6-6,5 şehir dışı 5,5 civarı normal midir?
-Debriyaj sacı ve balatasını değiştirdim 3 ay önce ama bazen vites geçişleri zor oluyor geçmiyor debriyaj bırakıp tekrar basmam gerekiyor
-Silver tail egzos muayeneden geçer mi

-Sürücü sisi bar almak istiyorum tavsiye edebiileceğiniz bir site var mı ?
-Kullanım klavuzunu okuduğumda vites geçiş aralık hızlarının
2-3 = 36
3-4=50
4-5=60
bu kullanım doğru mudur siz nasıl kullanıyorsunuz ? Malum devir saati yok devir saati almak istiyorum devir saat aralıkları kaç olmalıdır?
-Müzik sistemi taktırmak istiyorum (batwing için 2-3 bin lira durumum yok) tavsiye eder misiniz ya da kullanan var mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------
Selamlar. Dostlar bi sorum olucak nacizane. Motorum devirlendiğinde yani vites sonlarına yaklaşınca arıza ışığım yanıyor. 4 Kez yanıp sönüyor. Durup kontak kapatıp açınca düzeliyor. Bu 4 kez yanıp sönen arıza ışığının anlamı nedir? Hangi arızaya işarettir? Bi araştırma yaptım ancak sonuç bulamadım.Varsa bilen yardımcı olursa sevinirim. Tekeriniz düz bassın. Yardımlarınızı bekliyorum
benimde aynı sorunum vardı fakat hareket etmeden 4 ışık yanıp sönüyordu fakat zamanla geçti araştırmıştım biraz fakat geçince üzerinde durmadım aldığım cevaplar ise gaz teli arızası olduğuydu ne kadar doğrudur bilemem
