Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
gaz tellerini değiştirdim tekleme sorunu kendiliğinden yok oldu nasıl düzeldi anlamadım heralde bi pislik felan çekmişti
 
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
6
@Draggy abi rahatsız etmek istemezdim fakat yardımcı olmanı bekliyorum abi. 2008 dragstar 650A classic var bende 1 ay kadar motor yattı garajda .dün bindim yolda giderken gazı bırakınca ince ıslık sesi gibi bir ses çıkıyor gaz verince geçiyor.acaba bu neden oluyor bilgin var mı abi. Birde motor ısınınca aşırı bir şıngırtı sesi oluyor bu sibop ayarından mı yoksa eksantrik zinciri sesi mi. Motorum 45 binde bana bir yol göster abi sana zahmet. Teşekkür ederim şimdiden
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
14
Bende nihayet bir drag star 650 alabildim.Bazı ufak tefek bakımları var eksoz conta sı ve bu ekzantrik zincirinin bakıldığı bölmenin oringi bulmam gerekiyor nereden temin edebilirim bilen vvarsa çok makbule geçer.Birde bulamadığımız contanın yerine yüksek ısıya dayanıklı sıvı conta yada slikon kullanmak sağlıklı olurmu bunu öğrenmek istiyorum bilen varsa.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
sıvı, slikon kesinlikle kullanma. sanayilerde conta oring satan yerler var, ısıya dayanıklı oringleri hep oralardan aldım ben 2-3 tl lik şeyletr..
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
12
Arkadaşlar hepinize merabalar , aranıza yeni katıldım dün dragstarımı aldım 2008 model 14.000 km de bakımı 15 binde imiş ne yapılıyor bu bakımda bilgisi olan varmı ayrıca motoru ilk 1.vitese takarken çok az ileri sıçrama yapıyor gibi ama aşırı hissedilir bir ölçüde değil debriyajmı ayırmıyor yoksa öylemi şimdiden teşekkürler
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
14
draggy samsundayım bu bakır contayı yabancı sitelerde buldum fakat türkiye gönderimi yok.Normal statör contasını kestiricem artık mecburende bakır conta yı illaki sanayide aynı ölçülerde satan vardır ama ben şimdi kumpacla neye göre ölçü alacamda adama diyecem bu ölçülerde ver.Elinde hali hazırda bulunupda ölçü verebilecek olsa bir dua alır :D öyle böyle değil
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
14
Arkadaşlar elektrik proje çizimi elinde olan varmı. Motorun bakım bitti herşey tmm otomatik benzin pompası çalışmıyor bağlantı jackında elktrik yok.yada benzin pompası elektriği nerden alıyor söyleyebilecek varsa çok yardımcı olmuş olurw
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
14
Draggy hocam link boş.şimdi bu akü arkasında bir röle var oradan alıyor enerjisini bu rölenin görevi nedir acaba.birde köprüyle röleyi es geçsem bir zararı dpkunurmu
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
teknik konu, ama o röle bozuksa motor çalışmaz onu biliyorum, link için sayfaya katıl.
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Mrb arkadaşlar günaydın 2002 model classic dragsatrm bi haftadır bazen calisio bazen calismio marş güçlü basıyor ama calismiyor. Akü sağlam elektrik aksami iyi beyin olabilir diolar ne yapmalıyım burda Yamaha servisi yok neden olabilir ne onerirsiniz
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Mrb arkadaşlar günaydın 2002 model classic dragsatrm bi haftadır bazen calisio bazen calismio marş güçlü basıyor ama calismiyor. Akü sağlam elektrik aksami iyi beyin olabilir diolar ne yapmalıyım burda Yamaha servisi yok neden olabilir ne onerirsiniz

beyinden olduğunu sanmıyorum. akü ile arka çamurluk arasında bir röle var, temizleyip yerine tak bakalım bi.

Sorun beyinse, hele immobilizerli ise pahalıya patlar. immobilizerli değilse de 100 dolara çıkma bulursun ebaydan.
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
3
Draggy kardeşim konu açıldığından beri herkese yardım ediyorsun, öncelikle bunun için herkes adına tekrar teşekkür
ederim.. Yakın zamanda dragstar alacağım 2004 model. Fiyatları 13-17 arası. Fiyatlar düşer mi yoksa bu şekilde devammı eder?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
16-17 altına temiz dragstar zor.. Hatta şu fiyatlarla bile Almanya dan bile ucuz TR de :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst