Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Arkadaslar ozelden nasil msj atilio resim gondermek icin yardimci olursaniz sevinirim
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
2
Selamlar. Dostlar bi sorum olucak nacizane. Motorum devirlendiğinde yani vites sonlarına yaklaşınca arıza ışığım yanıyor. 4 Kez yanıp sönüyor. Durup kontak kapatıp açınca düzeliyor. Bu 4 kez yanıp sönen arıza ışığının anlamı nedir? Hangi arızaya işarettir? Bi araştırma yaptım ancak sonuç bulamadım.Varsa bilen yardımcı olursa sevinirim. Tekeriniz düz bassın. Yardımlarınızı bekliyorum
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
Herkese kazasız bol keyifli sürüşler dilerim
bazı sorularım olacak cevaplayan yardımcı olan herkese teşekkürler :)
- Yakıt değerlerim silver tail egzos ile şehir içi 6-6,5 şehir dışı 5,5 civarı normal midir?
-Debriyaj sacı ve balatasını değiştirdim 3 ay önce ama bazen vites geçişleri zor oluyor geçmiyor debriyaj bırakıp tekrar basmam gerekiyor
-Silver tail egzos muayeneden geçer mi :)
-Sürücü sisi bar almak istiyorum tavsiye edebiileceğiniz bir site var mı ?
-Kullanım klavuzunu okuduğumda vites geçiş aralık hızlarının
2-3 = 36
3-4=50
4-5=60
bu kullanım doğru mudur siz nasıl kullanıyorsunuz ? Malum devir saati yok devir saati almak istiyorum devir saat aralıkları kaç olmalıdır?
-Müzik sistemi taktırmak istiyorum (batwing için 2-3 bin lira durumum yok) tavsiye eder misiniz ya da kullanan var mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

Selamlar. Dostlar bi sorum olucak nacizane. Motorum devirlendiğinde yani vites sonlarına yaklaşınca arıza ışığım yanıyor. 4 Kez yanıp sönüyor. Durup kontak kapatıp açınca düzeliyor. Bu 4 kez yanıp sönen arıza ışığının anlamı nedir? Hangi arızaya işarettir? Bi araştırma yaptım ancak sonuç bulamadım.Varsa bilen yardımcı olursa sevinirim. Tekeriniz düz bassın. Yardımlarınızı bekliyorum

benimde aynı sorunum vardı fakat hareket etmeden 4 ışık yanıp sönüyordu fakat zamanla geçti araştırmıştım biraz fakat geçince üzerinde durmadım aldığım cevaplar ise gaz teli arızası olduğuydu ne kadar doğrudur bilemem :)
 
Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
1
Selamlar...
Ben de Dragstar ı almayı çok istiyorum ama son dönemde fiyatları aşırı yükselmedi mi? Sizce ne yapmalı bu fiyatlar değişmez diyip almalı mı, kışı bekleyip mi almalı, yoksa başka alternatiflere mi yönelmeli? Bir de 2006 dan eskilerini pek istemiyorum onun da fiyata etkisi var:/
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Evet fiyatlari cok artti 2006 dan oncekiler de olabilir km cok degilse sonucta bunlar omurluk makinalar 2002 de 2008 de ayni bende aldim 2002 model temiz olmasi onemli
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
2004 üstü immobilizerli, beyne bir şey olursa 800 eurocuk :) 2004 altı şanslılar :)
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
8
Model yılı farketmeyenntrafikten düşülmemiş (arızalı olabilir) dragstar aranıyor. Çok acil..... 0546 532 8884
 
Katılım
20 Haz 2015
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar,

Dragstar 650 nin arka tekerini kalınlaştırmak istiyorum. Nerede ve nekadara yaptırabilirim?
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
Herkese kazasız bol keyifli sürüşler dilerim
bazı sorularım olacak cevaplayan yardımcı olan herkese teşekkürler
- Yakıt değerlerim silver tail egzos ile şehir içi 6-6,5 şehir dışı 5,5 civarı normal midir?
-Debriyaj sacı ve balatasını değiştirdim 3 ay önce ama bazen vites geçişleri zor oluyor geçmiyor debriyaj bırakıp tekrar basmam gerekiyor
-Silver tail egzos muayeneden geçer mi
-Sürücü sisi bar almak istiyorum tavsiye edebiileceğiniz bir site var mı ?
-Kullanım klavuzunu okuduğumda vites geçiş aralık hızlarının
2-3 = 36
3-4=50
4-5=60
bu kullanım doğru mudur siz nasıl kullanıyorsunuz ? Malum devir saati yok devir saati almak istiyorum devir saat aralıkları kaç olmalıdır?
-Müzik sistemi taktırmak istiyorum (batwing için 2-3 bin lira durumum yok) tavsiye eder misiniz ya da kullanan var mı ?
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Mrb arkadaslar aryti icin genis ayaklik almak istiyorum tavsiye eder misiniz ve nerden bulalbilirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Artci icin demek istedim
 
Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar.. Ben forumda yeniyim ve ilk defa bir konu altına yazı yazıyorum. Yanlış yere yazıyorsam affola.
Dragstar 650 classic var bende ss den geçmeyim chopper'a o yüzden belkide çok basit ama bilmediğim bir soru sormak istiyorum. Benim makine bazen marş bastığımda "tık-tık" diye ses çıkarıyor marş basmıyor. Viteste debriyajı bırakıp biraz vurdurur gibi öne arkaya ittiğimde düzeliyor. Sabah ilk çalıştırmada da yapıyor stop ettikten hemen sonra da. Nedir sebebi yardımcı olursanız sevinirim! İyi sürüşler herkese..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Merhaba arkadaşlar,

Dragstar 650 nin arka tekerini kalınlaştırmak istiyorum. Nerede ve nekadara yaptırabilirim?

şaftlı motorlar hocam, yapılır ama çok zor :) Şaft miline ek yapılacak, arka salıncak genişletilecek masraflı olur.

Merhaba arkadaşlar.. Ben forumda yeniyim ve ilk defa bir konu altına yazı yazıyorum. Yanlış yere yazıyorsam affola.
Dragstar 650 classic var bende ss den geçmeyim chopper'a o yüzden belkide çok basit ama bilmediğim bir soru sormak istiyorum. Benim makine bazen marş bastığımda "tık-tık" diye ses çıkarıyor marş basmıyor. Viteste debriyajı bırakıp biraz vurdurur gibi öne arkaya ittiğimde düzeliyor. Sabah ilk çalıştırmada da yapıyor stop ettikten hemen sonra da. Nedir sebebi yardımcı olursanız sevinirim! İyi sürüşler herkese..

akünü kontrol ettir hocam öncelikle, bir de ses tık tık mı tır tır mı?

Mrb arkadaslar aryti icin genis ayaklik almak istiyorum tavsiye eder misiniz ve nerden bulalbilirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Artci icin demek istedim

bütçen nedir hocam, marka falan?

Herkese kazasız bol keyifli sürüşler dilerim
bazı sorularım olacak cevaplayan yardımcı olan herkese teşekkürler
- Yakıt değerlerim silver tail egzos ile şehir içi 6-6,5 şehir dışı 5,5 civarı normal midir?
-Debriyaj sacı ve balatasını değiştirdim 3 ay önce ama bazen vites geçişleri zor oluyor geçmiyor debriyaj bırakıp tekrar basmam gerekiyor
-Silver tail egzos muayeneden geçer mi
-Sürücü sisi bar almak istiyorum tavsiye edebiileceğiniz bir site var mı ?
-Kullanım klavuzunu okuduğumda vites geçiş aralık hızlarının
2-3 = 36
3-4=50
4-5=60
bu kullanım doğru mudur siz nasıl kullanıyorsunuz ? Malum devir saati yok devir saati almak istiyorum devir saat aralıkları kaç olmalıdır?
-Müzik sistemi taktırmak istiyorum (batwing için 2-3 bin lira durumum yok) tavsiye eder misiniz ya da kullanan var mı ?

biraz fazla filtreni temizle, karbüratörünü temizlet,
sesli ise egsoz geçemeyebilir, muayeneye giderken susturucu tak,
vites aralıkları aşağı yukarı bu şekilde ama açık egsoz varsa daha erkende vites isteyebilir,
ses sistemi olur tabi 20 dolardan aşlar 2000 dolara kadar gider.
 
Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
3
Hocam ses tık diye net bir şekilde geliyor her kontağa bastığımda. Röle tıklaması gibi.. Bir de hocam hazır foruma katıldık bir sorum daha olacak. Taktım 1'e yürümeye başladım 2,3,4,5 sıkıntı yok hız 80-90 civarı, sonra yavaşlamaya başladım 40 km aralığında ayağımın altıyla hissediyorum bir titreme benzeri hafif bir uğultu oluyor ama sadece viteste boşta yapmıyor? Şimdiden teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Hocam ses tık diye net bir şekilde geliyor her kontağa bastığımda. Röle tıklaması gibi.. Bir de hocam hazır foruma katıldık bir sorum daha olacak. Taktım 1'e yürümeye başladım 2,3,4,5 sıkıntı yok hız 80-90 civarı, sonra yavaşlamaya başladım 40 km aralığında ayağımın altıyla hissediyorum bir titreme benzeri hafif bir uğultu oluyor ama sadece viteste boşta yapmıyor? Şimdiden teşekkürler

Mekanik, çarktan geliyor gibi bir ses ise marş rublende sorun olabilir, ikinci sorun içinse eğer vites düşürmediysen 40 a düşerken dişlileri zorlarsın. Eğer viteste düşürüyorsan 1. viteste uğultu gelmesi normaldir, tas sesi de olabilir.
 
Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
3
Dur bakalım yarın büyük bakıma giriyoruz belli olacak ne olduğu hocam.. Teşekkür ederim cevaplar için..
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
Arkadaslar yolda giderken motor teklemeye basladi benzin yedege dustu sandim yedege alip en yakin benzinlikten depoyu fulledim yola ciktim ama belli bir devire gelince motor tekrar teklemeye basliyor benzin filtresinden olabilecegini dusunup filtreyi temizledim ama gene ayni sorun devam ediyor. Buji buji kablosu yag yag filtresi hava filtresi henuz degiseli 200 km olmadi sorun nerden olabilir bu arada bu tekleme basladiktan sonra eve donerken gaz telimde koptu gaz gaz telini sabah degistirim ama bu tekleme sizce neden olabilir ?
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
ışıklarda durdum mu burnuma aşırı derece de benzin kokusu geliyor egzos olduğu için mi yapıyor bunu yoksa normalde yapar mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst