Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
10001347_10202775333897383_1526425009058907685_n.jpg


ben bunu 14.5 e aldım 2009 model var gayrı sen hesap et
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
honda shadow spirit 750 bu dostum

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------

eyvallah sağolasın ya bı hafta sonu buluşup turlayamadık bır türlü
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
21
antalya civarında yönlendirebileceğiniz önerebileceğiniz motor var mı acaba?hayırlı olsun bu arada kazasız belasız kullanman dileğimle
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
antalya civarında yönlendirebileceğiniz önerebileceğiniz motor var mı acaba?hayırlı olsun bu arada kazasız belasız kullanman dileğimle

eyvallah sağolasın malesef antalya civarında tanıdıgım yok ama bu zamanlarda 2. el piyasası coştu:( ama benım kanaatim 14 tl ye daha temiz ve gencını bulabilcegin yönünde dragstar iyi makinadır ben çok severek kullandım hele ki oturuş pozisyon rahatlı ve yoldaki o dengeleme bence mükemmel ayrıca belki faydası olur dragstar alıcaksan önceden bir yazı yazmıştım bi bak istersen link;

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-a-57.html
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
21
orları falan hep okudum geldim not ettim:) teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

bir sorum daha olacak sport ve klasik arasındaki farklar artılar eksiler nedir acaba?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
orları falan hep okudum geldim not ettim:) teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

bir sorum daha olacak sport ve klasik arasındaki farklar artılar eksiler nedir acaba?

klasık kasa kullanmadım bende sport vardı bence bu sport kasanın bir avantajı var oda ince parçalar sonucunda daha az agırlık ve daha ıyı ıvmelenme az azda benzın tasarrufu olabılır :p ama motor şanzıman diferansiyet vs vs aynı sadece on ön lastık ve maşalar ince ve birazda makyajlamalar işte...
908684_10200476526308630_2017744912_n.jpg


buda eski makina:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
klasık kasa kullanmadım bende sport vardı bence bu sport kasanın bir avantajı var oda ince parçalar sonucunda daha az agırlık ve daha ıyı ıvmelenme az azda benzın tasarrufu olabılır :p ama motor şanzıman diferansiyet vs vs aynı sadece on ön lastık ve maşalar ince ve birazda makyajlamalar işte...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1397359860_54d1d98cf90f7d49c9d405033758dd9d



buda eski makina:)
Hocam, dragstar ile shodaw ilişkin bir eleştiri düşünceniz oldumu daha önce, karşılaştırdınız mi hiç ? bende dragstar sport modelini düşünüyorum, hangi yıl /model tavsiye edersiniz ve km aralığı ne olmalı
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Hocam, dragstar ile shodaw ilişkin bir eleştiri düşünceniz oldumu daha önce, karşılaştırdınız mi hiç ? bende dragstar sport modelini düşünüyorum, hangi yıl /model tavsiye edersiniz ve km aralığı ne olmalı

şimdi forumdaki arkadaşlar belki kızıcaklar ama aralarında illaki farklar mevcut her ıkı modelınde kendısıne göre artı ve eksileri var mesela
dragstarda sürüş otoruş pozisyonu çok iyi rahat bir seyahat ve kontrol olanagı sagıyor,fakat motoru biraz güçsüz
shadow bunun tam tersi torklu seri ama otoruş pozisyonu bana pek rahat gelmedi ayrıca süspansiyon sistemleri yapı olarak dragstar daha iyi diyebilirim.
frenler her ıkı motordada çok iyi yakıt olarak shadow daha cimri ( yenı model olması ve enjeksiyonlu ayrıca etken ) dragstar hava sogutma shadow sıvı sogutma ama çokta fazla başka çokta farkları yok aslında

japon orta sınıf makınalarını kullanma sansım bol bol oldu ( kavasaki vn 800 hariç ) suzıki c 800 shadow 750 dragstar 650 olarak en yuksek tork ve gucu c 800 den aldım dıyebılırım

dragstar ıyı makınadır taş gibi saglamdır temız duzgun bır makına alır adam gıbı ( teknık ıhtıyaclarının periyodık olarak en uygun malzeme ile ) yapılırsa evladıyelık makınadır
ben dragstarı değiştirmemin sebebi orta sınıf makınaları deneyerek tecrube ederek cebıme en uygun ( güç performans ve para ) olarak shadow u görmem oldu o kadar:)

gelelim dostum soruna :)
km ye asla ınanma ne ınsanlar var dalavera hat safhada önemli olan bakımlı olması çok sahip değiştirmemesi o yuzden 2003 den aşagı model alma ya aslında model de önemlı değil ama göz önünde bir kıstas olabılır.
daha öncede dediğim gibi iyi bir dragstar kendini marş sesinden belli eder:)
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
şimdi forumdaki arkadaşlar belki kızıcaklar ama aralarında illaki farklar mevcut her ıkı modelınde kendısıne göre artı ve eksileri var mesela
dragstarda sürüş otoruş pozisyonu çok iyi rahat bir seyahat ve kontrol olanagı sagıyor,fakat motoru biraz güçsüz
shadow bunun tam tersi torklu seri ama otoruş pozisyonu bana pek rahat gelmedi ayrıca süspansiyon sistemleri yapı olarak dragstar daha iyi diyebilirim.
frenler her ıkı motordada çok iyi yakıt olarak shadow daha cimri ( yenı model olması ve enjeksiyonlu ayrıca etken ) dragstar hava sogutma shadow sıvı sogutma ama çokta fazla başka çokta farkları yok aslında

japon orta sınıf makınalarını kullanma sansım bol bol oldu ( kavasaki vn 800 hariç ) suzıki c 800 shadow 750 dragstar 650 olarak en yuksek tork ve gucu c 800 den aldım dıyebılırım

dragstar ıyı makınadır taş gibi saglamdır temız duzgun bır makına alır adam gıbı ( teknık ıhtıyaclarının periyodık olarak en uygun malzeme ile ) yapılırsa evladıyelık makınadır
ben dragstarı değiştirmemin sebebi orta sınıf makınaları deneyerek tecrube ederek cebıme en uygun ( güç performans ve para ) olarak shadow u görmem oldu o kadar:)

gelelim dostum soruna :)
km ye asla ınanma ne ınsanlar var dalavera hat safhada önemli olan bakımlı olması çok sahip değiştirmemesi o yuzden 2003 den aşagı model alma ya aslında model de önemlı değil ama göz önünde bir kıstas olabılır.
daha öncede dediğim gibi iyi bir dragstar kendini marş sesinden belli eder:)

honda spritlerde çok hoşuma gidiyor; spor tarzı seviyorum onların fiyatları da çok uçuk. şöyle kaliteli bişey olsa 15 kayme sayacam :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
honda spritlerde çok hoşuma gidiyor; spor tarzı seviyorum onların fiyatları da çok uçuk. şöyle kaliteli bişey olsa 15 kayme sayacam :)

evet 2. el piyasası fena uçtu gitmiş! sözüm meclisten dışarı kıçını seleye oturtan deger katıyor motora:)ben normalde suzıki c 800 bakıyordum ama onlar hepten uçmuş:(
spiritler fazla yok turkiyede olanda fahiş fiyatlarda satıyor ben bunu ıyı düşürdüm şanslı sayabilirim kendimi acelen yok ise pusuya yat
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
evet 2. el piyasası fena uçtu gitmiş! sözüm meclisten dışarı kıçını seleye oturtan deger katıyor motora:)ben normalde suzıki c 800 bakıyordum ama onlar hepten uçmuş:(
spiritler fazla yok turkiyede olanda fahiş fiyatlarda satıyor ben bunu ıyı düşürdüm şanslı sayabilirim kendimi acelen yok ise pusuya yat

Kaça almıştınız, model ne

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

pardon yukarıda belirtmişsiniz; ucuza almışsınız :)
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
16
Lastik konusunda baya bir kişi ile görüştüm. Bizim motorlara tubeless lastik oluyor iç lastik takarak. Direk tubetype lastik de takabiliyoruz iç lastikle. Tupetype ben bulamadım, bulduklarım da eski tarihliydi. Bu hafta Metzeler ME 888 Ultra siparişi verebilirim. Michelin Commander 2 güncel tarihli bulabilirsem ondan da alabilirim henüz net karar vermedim.

Metzeler 888 kullanan arkadaşlar var mıdır. Tecrübelerini aktarabilirler mi.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
bugun maslakta yaklasık 100 km hızla gıderken lastık patladı tamır spreyı caktık ama içine giren vida şambreli param parça etmiş bir şekilde evime kadar geldım....

lastıgı söküp lastıkcıye göturmem lazım ama egzostda sökmem lazım yorgun oldugum ıcın bıraktım garaja müsait bir zamanda ilgilenicem artık...
lastık değiştirirsem yazarım buraya artık
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Çok geçmş olsun. Sen de birşey yok değil mi? Allah korumuş.

eyvallah sağol,arka lastık oldugu ıcın sanslıyım zıra ön lastık patlasa kontrol zorlugu yaşayacaktım sorunsuz vaziyette eve gelebıldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

lastik tamiri için lastiği sökmemiz gerekiryordu fakat egzozu sökmeden tekerlek mili cıkmayacaktı bizde amortisörleri söküp tekeri aşagı ındırıp söktük
10177893_10202800938097472_2274937864099600092_n.jpg


1978898_10202800938457481_6562689259577548499_n.jpg


patlak lastik ile çok fazla yol yaptıgım için ( pazar gunu açık bir yer bulamadım ) lastık yanakları çatlamıştı mecburen iç ve dış lastikleri değiştirdik burda lastık alıcak arkadaslar için resimi
10255760_10202800938937493_8700749882523378602_n.jpg

1907615_10202800939617510_8846678982959483595_n.jpg

araba krikosu ıle kaldırdıgım motoru tekerlegi yerine taktım biraz test sürüşü yaptık
10154224_10202800939937518_3405634844712200759_n.jpg

10153701_10202800940497532_7808813996132112384_n.jpg


sabah sabah mecburiyetten araştırma yapamadan 700 tl iç dış lastige vermiş olduk
lastık tubless
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
50
Geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın.

Motoru alalı 3 ay kadar oldu. üzerinde Pirelli Mt 66 Route tubeless var ama iç şamyarlımı değilmi bilemiyorum. Alırken hiç dikkat etmemiştim, buda biraz şanşım oldu galiba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst