Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
36
şu egzoz sargılarından istiyorum ama sarılmış istediğim gibi örnek bulamadım birkaç v-road da gördüm eski görüntüsü olan gemici halatı gibi wrap ler ama sitelerde gördüklerim hep araba çekme halatı gibi.org.egsoz var şu anda örnek resim varmı ne yapabilirim?

bende baktım "ısıya dayanıklı bant" olarak, ama dediğin gibi bulamadım, sarım şeklinı değiştirerek dediğin halat halini aldırmış olabilirler.
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
16
Arkadaşlar merhaba
2004 model xvs 650 sport'um var. Lastik alacağım. Yaptığım araştırmalarda TT ( tupe type ) lastik alınması gerektiğini öğrendim. Bir kısım da TL ( tupeless) lastiklerin de takılabileceğini söylüyor. TL lastiklerde B ( Belt ) serisi bazı lastiklerin bizim motorlar için uygun olacağını söylüyorlar. Açıkçası bu konuda kafam çok karışık. TL alıp iç lastikle kullanabilir miyiz, ya da TT lastikleri mi almalıyız.

TT lastik de çok bulunmuyor. Aşağıdakileri almayı düşünüyorum ama henüz bulamadım.
Bridgstone 100/90-19 TT 57S Exedra G701
Bridgstone 170/80-15 TT 77S Exedra G701

Deneyimli arkadaşlar yol gösterirse gerçekten çok sevinirim.
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
36
Arkadaşlar merhaba
2004 model xvs 650 sport'um var. Lastik alacağım. Yaptığım araştırmalarda TT ( tupe type ) lastik alınması gerektiğini öğrendim. Bir kısım da TL ( tupeless) lastiklerin de takılabileceğini söylüyor. TL lastiklerde B ( Belt ) serisi bazı lastiklerin bizim motorlar için uygun olacağını söylüyorlar. Açıkçası bu konuda kafam çok karışık. TL alıp iç lastikle kullanabilir miyiz, ya da TT lastikleri mi almalıyız.

TT lastik de çok bulunmuyor. Aşağıdakileri almayı düşünüyorum ama henüz bulamadım.
Bridgstone 100/90-19 TT 57S Exedra G701
Bridgstone 170/80-15 TT 77S Exedra G701

Deneyimli arkadaşlar yol gösterirse gerçekten çok sevinirim.
bende lastik almayı düşünüyorum, kardeşim gelişme katedersek paylaşalım. ama sen benden daha detay bilgiye sahipsin.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Ön lastik için Brisgestone G703, arka için G702
veya
Dunlop D404F, arka için F404G alabilirsin.

Ama ben tubless Metzeler aldım.
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
24
Arkadaşlar burda bir liste buldum işinize yarar mı bilmiyorum
isteyene özelden atayım burdan nasıl atacagımı bulamadım excel dosyası
gerçi bu türk chopper için %10 iskonto yapılmış fiyatlarmış
A2Q3ov.png
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
beyler benim eski motordan kalma dragstar ön cam demiri var ilgilenen olursa özelden msj atabilir saygılar
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
36
arkadaş en pahalı lastikde bizimkisi, @Drags dediği aslında kalite olarak ne seçmeliyiz, fiyat ben size bulacam direkt imalatcı farbirikadan.

geçen sokakta uğraşırken bi amca geldi yanıma oğlu istanbulda lastik işindeymiş, numarasını aldım, toptan sayı alırız burdan, neyse fiyat vs konuşuruz. şaka maka iyi denk geldi :))
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
16
Tubeless mi Tupetype mı almalıyız. Tubeless alırsak iç lastikli mi kullanmalıyız. Deneyimli arkadaşlar yardımcı olursa çok seviniriz.Dragistan Metzeller almışsın tupeless.Marathon mu aldın tam modelini iletebilir misin. İç lastikli mi kullanıyorsun.

Araştır araştır sıkıldım walla artık :)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Evet Marathon modeli ve tubeless kullanıyorum. Şöyle karar vermeye çalış. Çok yol mu yapacaksın? Yoksa rahat mı kullanacaksın? Sertlik istersen uzun ömür alırsın, rahatlık istersen vadeden kısarsın. Metzeller bu ikisinin birleşimi diye düşündüğüm için ben bunu tercih ettim.
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
16
Benim tek cekincem tubeless olmayacagini soylemislerdi. Telli jant oldugu icin tubetype takilmali diye duydum hep. Tubeless oluyorsa sanirim ic lastikle birlikte takicaz. Ben de metzeller alayim o zaman 880 marathon.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------

Metzeler marathon'da da yanaklarda catlaklar olustugunu yazmis cogu kisi. Simdi bridgestone exedra max bakiyorum. Tubeless.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Tubeless olmaz arkadaşlar :) Tel jant bizimki, kasnağı dar ve iç lastiksiz zaten ayağa bile kalkamaz :) İç lastik takıldığında da yanak problemi çıkacaktır. Bu sebeple iç lastikli alınması gerekiyor. Fiyatlar pahalı benim de değişmeli, uygun fiyata metzeller bulursanız beni de listeye yazın :)
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
16
:)) tubeless olmaz mi. Ben lastik falan almiyorum :)) bu arada metzeler in tubeless lastigi sadece white wall da var. Baska yok. Metzeler de yanak catlamasi sorununu cok sık okumaya basladim, ben vazgectim metzelerden. Dragy tubeless olur be hocam, olur de :) bitsin bu iskence
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
:)) tubeless olmaz mi. Ben lastik falan almiyorum :)) bu arada metzeler in tubeless lastigi sadece white wall da var. Baska yok. Metzeler de yanak catlamasi sorununu cok sık okumaya basladim, ben vazgectim metzelerden. Dragy tubeless olur be hocam, olur de :) bitsin bu iskence

Tel janta tubeless kesinlikle olmuyorda, tubeless olan lastiğe iç lastik takarak kullanmak diye birşey olurmu onu bilemiyorum :silent:
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
16
Sen cok yasa :) İste esas mesele tam olarak bu. Bir kisim olur diyor bir kisim olmaz diyor. Ben bridgestone exedra max. serisi almayi dusunuyorum. Tupeless lastikler, sitesinde de bizim motorlarla uyumlu gosteriyor. Tabiki ic lastikle birlikte alacagim. Uzerindeki orjinal lastikler de bridestone ama onlar tupetype. Kafa da burda karisiyor. Tupetype lastik dunlop, bridgestone, pirelii de var ama o lastikleri bulmak nerdeyse imkansiz ya eski ya da yok!!!
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Kullanırsın neden olmasın ama bu çok zor durumda kaldığında olmalı, sadece riske değebilecek zamanlarda kullanılır bence :)

Olmaz dememin nedenleri;

*** Tubeless lastiği direkt tel jantta kullanamazsınız, kullanılması için 2 yöntem var;

1) ya tellerin boşlukları kaplanarak hava geçirmeyecek hale getirilecek, bunu TR de eski bir şambreyeli ortadan keserek hallediyorlar -ki bu durumda kayma, yerine oturmama, hava kaçırma gibi problemler çıkacaktır. Bu duruma karar verirseniz ayrıca sibop genişliği için janta daha geniş bir delik açılacak..

2) ya da Tubeless lastiğe iç lastik takarak kullanılması, bu mantıklı gözükür ama bunun da - yönleri şunlar, birincisi janta oturan yanakların farkı, tubeless jantlara göre daha alçak ve yayvan değil, ayrıca tellerden kaynaklı milimetrik yamukluklarda söz konusu. Bu da örneğin 100 km üzeri hızlarda gereksiz güvenlik riski demek, janttan sıyrılması yada ayrılması çok büyük risk. Kimse bu riskin olmayacağını size taahhüt edemez. İkincisi de ısınma olacaktır şambriyelli kullanımda, özellikle çok sıcak yaz aylarında kullandığımız düşünülürse, ekstra ısınma da bir risktir.

Bu riskleri ben kabul edemiyorum, özellikle iki tekere emanet ederken hayatımızı, o iki tekeri zayıflatmak benim hiç işime gelmez..
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
16
Tubetype lastik bulmak cok zor ama. Bridegstone'un sayfasinda bizim motorlar icin uygun oldugu yaziyor tubeless exedra modellerinin.Tubeless lastik alip ic lastikle kullanan arkadaslarin yorumlari ve tecrubeleri de etkili olacak diye dusunuyorum. Draggy yazdigin hersey dogru ama degisen lastik teknolojisi ile acaba tubeless lastik-ic lastikle kullanabilir miyiz. B serisi ( michelin commander, marathon, bridegstone exedra ) lastikler bizim gibi motorlar icin uretiliyor. Ben de tubetype almak istiyorum ama bulamadigim icin tubeless konusunda halen kafam karisik.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
benim eski motorda pirelli riote tubeles vardı hiç bir sorun çıkartmadı ayrıca iç lastik dediginiz şambrel. tel jantlarda kullanılan bir şey

istanbulda yaşıyorsanız tophanede buz motor var götürün ordakiler en doğru lastigi söyler takarlar balans ayarlarını yaparlar

ayrıca lastik dediğin yumuşak hamurlu olucak 2 yılda biticek gerekirse ama yere adete kaynayacak,şahsi görüşüm tabi ki
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
21
arkadaşlar iyi günler.ben de yeni bir dragstar almayı düşünüyorum.2001 model 35000 km 2007 trafik çıkışlı 14000tl fiyata.drugstar kullanıcısı güvendiğim bir arkadaşım makinanın sahibini bizzat tanıyor.güvenilir bir kişi ve güvenilir bir motor oldugunu söyledi.sizce uygunmudur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst