antalya civarında yönlendirebileceğiniz önerebileceğiniz motor var mı acaba?hayırlı olsun bu arada kazasız belasız kullanman dileğimle
antalya civarında yönlendirebileceğiniz önerebileceğiniz motor var mı acaba?hayırlı olsun bu arada kazasız belasız kullanman dileğimle
orları falan hep okudum geldim not ettimteşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------
bir sorum daha olacak sport ve klasik arasındaki farklar artılar eksiler nedir acaba?
Hocam, dragstar ile shodaw ilişkin bir eleştiri düşünceniz oldumu daha önce, karşılaştırdınız mi hiç ? bende dragstar sport modelini düşünüyorum, hangi yıl /model tavsiye edersiniz ve km aralığı ne olmalıklasık kasa kullanmadım bende sport vardı bence bu sport kasanın bir avantajı var oda ince parçalar sonucunda daha az agırlık ve daha ıyı ıvmelenme az azda benzın tasarrufu olabılırama motor şanzıman diferansiyet vs vs aynı sadece on ön lastık ve maşalar ince ve birazda makyajlamalar işte...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd...._=1397359860_54d1d98cf90f7d49c9d405033758dd9d
buda eski makina![]()
Hocam, dragstar ile shodaw ilişkin bir eleştiri düşünceniz oldumu daha önce, karşılaştırdınız mi hiç ? bende dragstar sport modelini düşünüyorum, hangi yıl /model tavsiye edersiniz ve km aralığı ne olmalı
şimdi forumdaki arkadaşlar belki kızıcaklar ama aralarında illaki farklar mevcut her ıkı modelınde kendısıne göre artı ve eksileri var mesela
dragstarda sürüş otoruş pozisyonu çok iyi rahat bir seyahat ve kontrol olanagı sagıyor,fakat motoru biraz güçsüz
shadow bunun tam tersi torklu seri ama otoruş pozisyonu bana pek rahat gelmedi ayrıca süspansiyon sistemleri yapı olarak dragstar daha iyi diyebilirim.
frenler her ıkı motordada çok iyi yakıt olarak shadow daha cimri ( yenı model olması ve enjeksiyonlu ayrıca etken ) dragstar hava sogutma shadow sıvı sogutma ama çokta fazla başka çokta farkları yok aslında
japon orta sınıf makınalarını kullanma sansım bol bol oldu ( kavasaki vn 800 hariç ) suzıki c 800 shadow 750 dragstar 650 olarak en yuksek tork ve gucu c 800 den aldım dıyebılırım
dragstar ıyı makınadır taş gibi saglamdır temız duzgun bır makına alır adam gıbı ( teknık ıhtıyaclarının periyodık olarak en uygun malzeme ile ) yapılırsa evladıyelık makınadır
ben dragstarı değiştirmemin sebebi orta sınıf makınaları deneyerek tecrube ederek cebıme en uygun ( güç performans ve para ) olarak shadow u görmem oldu o kadar
gelelim dostum soruna
km ye asla ınanma ne ınsanlar var dalavera hat safhada önemli olan bakımlı olması çok sahip değiştirmemesi o yuzden 2003 den aşagı model alma ya aslında model de önemlı değil ama göz önünde bir kıstas olabılır.
daha öncede dediğim gibi iyi bir dragstar kendini marş sesinden belli eder![]()
honda spritlerde çok hoşuma gidiyor; spor tarzı seviyorum onların fiyatları da çok uçuk. şöyle kaliteli bişey olsa 15 kayme sayacam![]()
evet 2. el piyasası fena uçtu gitmiş! sözüm meclisten dışarı kıçını seleye oturtan deger katıyor motoraben normalde suzıki c 800 bakıyordum ama onlar hepten uçmuş
spiritler fazla yok turkiyede olanda fahiş fiyatlarda satıyor ben bunu ıyı düşürdüm şanslı sayabilirim kendimi acelen yok ise pusuya yat
Çok geçmş olsun. Sen de birşey yok değil mi? Allah korumuş.