Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
O zaman şöyle yapalım, Kadıköy Moda, Fenerbahçe, Cadde, Üsküdar ya da sahil boyunda herhangi bir yer :) Draggy valla unuttum neredeydin sanki Anadolu yakasında gibi kalmış aklımda :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
İçerenköy :) ama yarın Kurtköydeki evle ilgili bir işim olabilir, kısmetse oluyor gibi :) ben katılamayabilirim buluşmaya..
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
ben avrupa yakasında oturuyorum eger draggy katılamıyorsa avrupa yakası zirvesi yapalım mesela ortaköy iskelesinde buluşabiliriz?

---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:02 ----------

İçerenköy :) ama yarın Kurtköydeki evle ilgili bir işim olabilir, kısmetse oluyor gibi :) ben katılamayabilirim buluşmaya..

hayırlı olsun abi kısmetse daha sonra inş.
 
Katılım
22 Kas 2004
Mesajlar
386
iskele tarafına motosiklet girebiliyor mu? uzun zamndır gitmedimde bir ara yasaklamışlardı.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23171239.asp Arkadaşlar yarın bence yalan olacak baksana kapatılacak yollar listesine. İnsan nereden nereye gideceğini şaşırıyor okurken.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
ben avrupa yakasında oturuyorum eger draggy katılamıyorsa avrupa yakası zirvesi yapalım mesela ortaköy iskelesinde buluşabiliriz?

Bana uyar valla gezmek olsun :) Ortaköy iskelesi iyidir ama 1 Mayıs olduğunu unutmayalım saati ona göre planlayalım bence.


yasak tabelası var ama millet girip çıkıyor.

---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:01 ----------

ortaköy olmazsa bebek parkında yada daha kuzeylerde olan tarabya yeniköy sarıyer taraflarıda olur en azından E 6 kullanılabilir,arkadaşlar olmazsa başka bir zamanda yapabiliriz akşam anadolu yakasına geçicem gündüz vakti oturup laflayabiliriz diye düşünmüştüm.güzargah olarak yeni alternatiflere açığım ben şahsen katılacak arkadaşlar ben varım derse saat ve yeri belirleyelim:)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Selam herkese,

Bu motomarketim benim eve çok yakın manifold lastiği sorayım dedim. Bir ilgi bir ilgi, işçilik fiyatı almam 15 dakikayı buldu. 108+108 parçalar +100 işçilik diyor. Ayar makinesi de var mı yok mu belli değil. Niyeti bozdum ya yırtık lastiği bantlayip kullanacağım ya da kendim degistirecegim yani deneyeceğim :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Selam herkese,

Bu motomarketim benim eve çok yakın manifold lastiği sorayım dedim. Bir ilgi bir ilgi, işçilik fiyatı almam 15 dakikayı buldu. 108+108 parçalar +100 işçilik diyor. Ayar makinesi de var mı yok mu belli değil. Niyeti bozdum ya yırtık lastiği bantlayip kullanacağım ya da kendim degistirecegim yani deneyeceğim :)

adam gibi bir fiyat yer bulana kadar siyah silikon ile üzerini sıva kurumasını bekle o seni baya uzun süre idare eder:)
ayrıca 85 tl fiyatı var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ld-lastik-orjinal-4tr-13596-01-81990372/detay
ebay dan dahada ucuza alırsın.
ayar falanda gerekmiyor oldugu gibi sök tak hiç birşeyi kurcalama
 
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
339
Arkadaşlar Merhaba;
Motosikletimin GİVİ marka ön camını çatlattım. Bağlantı kısmı duruyor, sadece cam bulabilir miyim?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Arkadaşlar Merhaba;
Motosikletimin GİVİ marka ön camını çatlattım. Bağlantı kısmı duruyor, sadece cam bulabilir miyim?

marka olarak givi bulabılırmısın bilmiyorum ama değişik markalarda cam kesip yapıyorlar örnek;
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-dragstar-on-cam-123467207/detay
fiyatta az pazarlık yaparsın olur biter:)

---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:35 ----------


yalnız sıvı conta uygula manifold bogazlarına kaçak falan olmasın yoksa motor fazla hava alır rolantide durmaz:)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Arkadaşlar Merhaba;
Motosikletimin GİVİ marka ön camını çatlattım. Bağlantı kısmı duruyor, sadece cam bulabilir miyim?

Özen pleksi yapıyordu bir ara. bağlantı parçaları duruyorsa, herhangi bir pleksici de yapabilir.

@dragistan verme o kadar para :) olmadı süper bantlar var, yapıştı mı çıkmayan, yenisini alıncaya kadar bantlarsın, ıslık sesi geliyor mu giderken :)

Evin peşinatını verdim, yarın için mal sahibinden vekalet aldım apartman toplantısına katılacağım, hayırlısı artık girdik bu işe..
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Özen pleksi yapıyordu bir ara. bağlantı parçaları duruyorsa, herhangi bir pleksici de yapabilir.

@dragistan verme o kadar para :) olmadı süper bantlar var, yapıştı mı çıkmayan, yenisini alıncaya kadar bantlarsın, ıslık sesi geliyor mu giderken :)

Evin peşinatını verdim, yarın için mal sahibinden vekalet aldım apartman toplantısına katılacağım, hayırlısı artık girdik bu işe..

Evet yaa hem de ne ıslık :) Rolantiyi ayarlarken biraz oynadım da değişik tonlara geçti :) Sanırım once bantlayip sonra sıvı conta çekip sonra da siyah silikon sıkacağım :)

Draggy o evi al ve haftasonu yardıma beni çağır abi. Elden ne gelirse yaparız artık lazım olursa. Ama çağır mutlaka garajini bitirince rahat rahat gelmeye yüzüm olsun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:35 ----------

[/COLOR]

yalnız sıvı conta uygula manifold bogazlarına kaçak falan olmasın yoksa motor fazla hava alır rolantide durmaz:)

Dener denemez geri dönüş yapacağım sizlere :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
O ıslık sesi dururken gelmiyor, giderken geliyor ya nerden geliyor diye baya kafa patlatmıştık @emekkoray la :) manifoldlar kauçuk ama nedne bu kadar pahalı bilmiyorum, geçici çözümler her zaman denenebilir.

Evi alayım hayırlısı ile , apartmanın eksiklikleri giderilecek. Öncelikle de garajı ve tomatik kapısını yapacaklar, karakızım için snunda rahat bir durak olacak :)
 
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
339
Dragy ilgin için teşekkür ederim, sağolasın...

---------- Post added at 12:09 ---------- Previous post was at 12:05 ----------

İlgine teşekkür ederim, o camlardan kullanan arkadaşlarım vardı, ince olup, rüzgarda sallanıyordu, DRAGGY söylediği gibi istediğim kalınlıkta pleklsi satan yerlere yaptırabilirim, Teşekkürler....
marka olarak givi bulabılırmısın bilmiyorum ama değişik markalarda cam kesip yapıyorlar örnek;
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-dragstar-on-cam-123467207/detay
fiyatta az pazarlık yaparsın olur biter:)

---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:35 ----------




yalnız sıvı conta uygula manifold bogazlarına kaçak falan olmasın yoksa motor fazla hava alır rolantide durmaz:)
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
480
aranizda hic XVS950A Midnight Star kullanicisi yokmu forumdada gormedim bu motora dair bir konu basligi?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
aranizda hic XVS950A Midnight Star kullanicisi yokmu forumdada gormedim bu motora dair bir konu basligi?

Yamaha ve devletin vergi sistemi yüzünden TR satışları kadük kaldı maalesef...
--------------------------------------------------------------------------------------------


Apartman toplantısında apartman masrafları daire başına 4.000 çıktı, bende dublex etti 8.000 10.000 i çıkarmıştım gözden 2.000 bana kaldı :) kısmetse inşallah haftaya alıyorum tapuyu..

Bu arada müjde artık disk kilidi taşımaya son, 300 dolarlık yamahanın RODLOK sitemi 30 dolara düşmüştü nakliye dahil hemen aldım. Yine görürsem bu fiyata sizlere de haber edeceğim.

http://www.starmotorcycles.com/star/accessories/acscitemdetail/5/21/103/20999/all/1/10740/0/detail.aspx


image.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst