Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Geçmiş olsun, hep temkinli olmakta fayda var, arkadan çarptığında silkeledi beni, yüksek hızda iken çarpsa inerdim yere mutlaka.. Tehlikeden uzak duralım..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Bukadar chrome bana fazla abi bir depo kalmış onuda airbrushla geçmiş :))
Ben birkaç noktaya düşünebilirim.Bunların başında yan kapaklar geliyor birde elcikler değişebilir.
Alında benim tarzım ekteki tarz.Üzerinde çalışacaksam ekteki gibi çalışmak isterim.Ne tam custom, ne tam classic ve ne de tam bobber,Hepsinden biraz biraz :))
Tarzları bildiğim kadarı ile yazdım rahatlıkla düzeltebilirsiniz ve aslında çizgisini çok beğendiğim bir motor var Regal Daytona 350 cc. Çin olmasa kesin onu alırdım..

http://www.motorrad-burchard.de/images/produkte/mb-vn800.3_gr.jpg

http://www.motorrad-burchard.de/images/produkte/mb-vn801.5_gr.jpg

http://www.motorrad-burchard.de/pages/produkte_en.php4?produktwahl=felgen6.00x15XVS650dragstar
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
ok hocam, haberleşiriz ama krom işlerim büyük ihtimal sezon sonu olacak :)
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Solda depoya yakın geriye dönük bir vida var oradan.

Bu arada bugün vance hinesları taktım, içinde susturucu olmasına rağmen maşallah gürül gürül çalmadık alarm bırakmadı, bu sesini biraz kesmek gerekecek, birde ön bağlantının krom koruması kısa kaldı açıkta duruyor tüp, çözüm bulmam lazım...

Yalama bir vida yuvası ile de başım dertte, gavur forumlarında sol gömlek değişecek diyorlar, ama bugün manifold somunlarından birini kırdığım için tornacıya gittim, manifold vida yerini önce kırık vidadan temizledi sonra da çok güzel kılavuz çekti, bu sorunu da hallederiz dedi biraz rahatladım.

Bu sorun yüzünden her sürüşten sonra yağ damlatıyor çok çok azda olsa, ama gıcığıma gitti bu durum, aman diyim yalama olmuş alyanla yağ filtre kapağındaki uzun somunu sıkmaya ve çeyrek tur daha döndürmeye kalkmayın. Benim gibi vida yuvasına diş kaçırtabilirsiniz :) Tork anahtarını uzundur, çantaya sığmaz diye bakım yaptığım gün yanıma almayan kafama :)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Sağolasın. Abi senin başına bu geliyorsa biz yandık :) Bu arada bugün sanırım kendi sebep olduğum bir sıkıntı yaşadım. Kaç kilometre giderim diye bakarken 235 kilometre sonra benzin bitti. Motoru park ettim ama benzinciye gidecek kadar var diye tahmin ediyordum en kötü ihtimalle rezerv duruyordu. Sabah çıkarttıktan sonra marş almadı bir türlü ve pısssst pısssst edip sol taraftan duman attı bir kaç defa. Ben de vurdurarak çalıştırdım ancak jikleyi çeker çekmez yine stop etti. 40 küsür kilometre yol aldıktan sonra stop etmez derken yine stop etti tamamen durdugumda ve bu böyle devam etti. Aklıma ilk başta rolanti ayarı geldi. Yarın deneyeceğim ancak ilk marşta yaptığı o pısssst ve dumana anlam veremedim. Var mı başına gelenler?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Evettt motor bugün sorunsuz çalıştı. Tüm olay benzindeymiş... Bir de rolanti ayarını yaptım mı tamamdır.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Yahu rolanti ayar vedasını bulana kadar bir sürü vida denedim ama buldum :) Bu arada o pıssss sesinin geldiği yer sanırım adını bilmediğim motorun üstünde yer alan bir hortum var o yırtılmış. Rolantiyi denerken hortumu fark ettim dokunduğumda farklı sesler verdi sanırım olay o.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
manifoldlar mı? rolanti vidasının arkasında 2 tanedirler, yırtık ise hemen değiştir, motora toz toprak kaçmasın :)

bu arada sol gömlek yazmışım sağ olacaktı, yağ damlaması bir süre sürdükten sonra durunca oluyor, büyük ihtimal ısınan yağ buhar yapıpı kapaktan terliyor. 2-3 damla atıyor ama moralimi bozmuştu ilk gördüğümde :) vance hineslarıma bayılıyorum gerçekten müthişmiş sesi, ama gerçekten çok gürültülü bunun susturuculu baffle ları var mıdır?

Tek koltuk olayına hatundan yavaş yavaş sızlanmalar gelmeye başladı, kendine motor bakıyormuş gibi yapıp bu nasıl bu nasıl diye sorup duruyor. Laf sokuyor inceden :cherry:

Tanıyan varsa Barış arkadaşımız volusia 800 ünü sattıktan 1 sene sonra aramıza Çorludan alacağı 98 dragstarla katılıyor, hayırlı olsun :)

@ucanlaz hocam vida küflenmesi için çözüm buldum, manifold vidalarını sökemeyince vd-40 alıp sıkayım dedim, Bostancı otosanayi girişinde bir malzemeci vardır, ucuz yağ alanlar bilir, küçük vd-40 8 büyük 15 dedi, ama bir tane gulf marka büyük vardı ithal abi bunu öneriyorum 10 tl kampanyada, bu gulf denen sprey çok işime yaradı, hem egsoz manifoldunda ki pası söktü hem de küflenmiş vidalarımı ilk hallerine geri getirdi, kesinlikle tavsiye edilir :)
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
23
Defransiyel ayna ve mahareti değişimi ne kadar tutar ve defransiyel arızası olan bi motor alınır mı tavsiye eder misiniz
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
manifoldlar mı? rolanti vidasının arkasında 2 tanedirler, yırtık ise hemen değiştir, motora toz toprak kaçmasın :)

bu arada sol gömlek yazmışım sağ olacaktı, yağ damlaması bir süre sürdükten sonra durunca oluyor, büyük ihtimal ısınan yağ buhar yapıpı kapaktan terliyor. 2-3 damla atıyor ama moralimi bozmuştu ilk gördüğümde :) vance hineslarıma bayılıyorum gerçekten müthişmiş sesi, ama gerçekten çok gürültülü bunun susturuculu baffle ları var mıdır?

Tek koltuk olayına hatundan yavaş yavaş sızlanmalar gelmeye başladı, kendine motor bakıyormuş gibi yapıp bu nasıl bu nasıl diye sorup duruyor. Laf sokuyor inceden :cherry:

Tanıyan varsa Barış arkadaşımız volusia 800 ünü sattıktan 1 sene sonra aramıza Çorludan alacağı 98 dragstarla katılıyor, hayırlı olsun :)

@ucanlaz hocam vida küflenmesi için çözüm buldum, manifold vidalarını sökemeyince vd-40 alıp sıkayım dedim, Bostancı otosanayi girişinde bir malzemeci vardır, ucuz yağ alanlar bilir, küçük vd-40 8 büyük 15 dedi, ama bir tane gulf marka büyük vardı ithal abi bunu öneriyorum 10 tl kampanyada, bu gulf denen sprey çok işime yaradı, hem egsoz manifoldunda ki pası söktü hem de küflenmiş vidalarımı ilk hallerine geri getirdi, kesinlikle tavsiye edilir :)

Ahaaa ta kendisi, manifoldlar evet. Kendim değiştirebilir miyim acaba? Ne dersin?

Rolanti vidasini ararken yersiz başka vidalar gevsetmistim benzin falan geldi o bile yetti bana yağ akitmasinda ben de huzursuz olurdum tekniğini bilmeyen biri olarak.

Ben hatuna 125 zn aldım işe gidip gelsin diye ama kapıda tozlaniyor hiç yüzüne baktığı yok benimkinden sonra :)

Vince'larin sesini dinlemem isterim bir ara. Gulf bana da lazım ilk fırsatta edineyim hemen. 1 Mayıs'ta herkes tatilse yapalım bir buluşma olmadı.

Barış' a da hoşgeldin diyeyim buradan.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
1 mayısta anadolu yakasında biraz işim olucak isteyen olursa oturup laflayabiliriz dragstarlı arkadaşlar:)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
5
merhabalar ismim murat, yaklaşık 3 hafta önce dragstarımı aldım, kendimce customize çalışmalarım 3 haftadır aralıksız sürüyor :) 3 gün öncede ebuy'dan vance&hince egsozlarımı sipariş verdim, dostlar sorum şu ki, bu egsozlar türkiye ye girerken gümrükte sorun çıkarmı, nasıl bir yol izlemeliyim. bu arada boyun bölgesi ve yan kapaklara kadar krom kaplayacam , inş bitince fotografları paylaşırım burada...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Motoru tek kişilik yaptık, dedim bari çamurlukları da değiştirsem mi, çizikler falan var, yedek çamurlukları takacaktım, sonra vazgeçtim onlar gıcır gıcır dursunlar bunlara zaten airbrush yaptıracağım, ya da indian stili çamurluklara fiberden ek yaptırıp paçalı güvercinlere döndürelim mi :)

merhabalar ismim murat, yaklaşık 3 hafta önce dragstarımı aldım, kendimce customize çalışmalarım 3 haftadır aralıksız sürüyor :) 3 gün öncede ebuy'dan vance&hince egsozlarımı sipariş verdim, dostlar sorum şu ki, bu egsozlar türkiye ye girerken gümrükte sorun çıkarmı, nasıl bir yol izlemeliyim. bu arada boyun bölgesi ve yan kapaklara kadar krom kaplayacam , inş bitince fotografları paylaşırım burada...

citiglobeshopper ile getirttim ben 80 $ masraf ödedim ama 3. gün elimdeydi egsozlar, normal posta işi şans işi 1 ay kadar sürebiliyor beklemesi bazen takılıyor bazen takılmıyor. Takılırsa da %20 vergi ödüyorsun. Boyun bölgesi için listeye beni de yaz :) Hatta kromlama işi yapıyorsan, 10-11 parça var kromlanmasını istediğim.

1 mayısta anadolu yakasında biraz işim olucak isteyen olursa oturup laflayabiliriz dragstarlı arkadaşlar:)

neden olmasın.

Ahaaa ta kendisi, manifoldlar evet. Kendim değiştirebilir miyim acaba? Ne dersin?

Rolanti vidasini ararken yersiz başka vidalar gevsetmistim benzin falan geldi o bile yetti bana yağ akitmasinda ben de huzursuz olurdum tekniğini bilmeyen biri olarak.

Ben hatuna 125 zn aldım işe gidip gelsin diye ama kapıda tozlaniyor hiç yüzüne baktığı yok benimkinden sonra :)

Vince'larin sesini dinlemem isterim bir ara. Gulf bana da lazım ilk fırsatta edineyim hemen. 1 Mayıs'ta herkes tatilse yapalım bir buluşma olmadı.

Barış' a da hoşgeldin diyeyim buradan.

Yapılır ama çok uğraştırır, ben kendim değiştirmiştim (5 saatte :p ), hava filtrresi sökeceksin, depoyu kaldıracaksın, karbüratörün uzun bir manifoldu var onu söktükten sonra ulaşırsın. Püf noktası yenisinin kutusundan oring çıkmıyor, onu ayrıca almalısın :)

Defransiyel ayna ve mahareti değişimi ne kadar tutar ve defransiyel arızası olan bi motor alınır mı tavsiye eder misiniz

Dediğin şaft ve tekerlek bağlantısı ise, komple şaftı 100 $ a satan var, iş kolaya halledilebilir, Ebaydan parçası vb. bulunabilir.

Ama diferansiyel demişsiniz, eğer değişecek parçalar motorun içindeki aktarma dişlileri ise Pahalı tutar hocam, bir kere sıfır parçası pahalı, motor açılacak işçiliği var, anlayan ustayı bulmak lazım falan, zor iş gibi geldi bana göre maalesef..
 
Katılım
22 Kas 2004
Mesajlar
386
Bu kadar sayfayı keyifle okudum. motosiklet sevgisi bu olsa gerek. bir buluşma ayarlanacaksa bende gelmek isterim
 
Katılım
27 Ocak 2013
Mesajlar
23
Dediğin şaft ve tekerlek bağlantısı ise, komple şaftı 100 $ a satan var, iş kolaya halledilebilir, Ebaydan parçası vb. bulunabilir.

Ama diferansiyel demişsiniz, eğer değişecek parçalar motorun içindeki aktarma dişlileri ise Pahalı tutar hocam, bir kere sıfır parçası pahalı, motor açılacak işçiliği var, anlayan ustayı bulmak lazım falan, zor iş gibi geldi bana göre maalesef..
Teşekkür ederim yardımınız için
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
anadolu yakasını bilen ( ben bilmiyorum ) değerli bir arkadaşımızın 1 mayıs tarihinde organizasyon ( dragstar zirvesi ) yapmasını rica ederim:)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Valla görünüşe bakılırsa o kişi belli; draggy :) Ben de Avrupa yakasında oturuyorum çünkü :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst